Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[CAxA] Jaka uszczelka pod glowice?
Autor Wiadomość
mkm 
Forumowicz

Auto: Colty
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 187 razy
Dołączył: 26 Lut 2008
Posty: 14126
Skąd: Krakow
Wysłany: 08-01-2009, 15:27   [CAxA] Jaka uszczelka pod glowice?

Mam do wymiany uszczelke pod glowica. Bedzie to pierwsze "otwarcie" silnika. Przebieg niecale 160tys. Jaka uszczelke kupowac? Zamiennik czy oryginal? Czy oryginal z salonu to faktycznie oryginal czy zamiennik w wyzszej cenie? Jezeli mozecie przedstawic pare za i przeciw jednej opcji lub drugiej bede wdzieczny.
Ostatnio zmieniony przez karolgt 08-01-2009, 23:26, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Browar
[Usunięty]

Wysłany: 08-01-2009, 17:55   

moze ktos ma preferowane firmy uszczelek ale ogolnie kazda powinna byc ok .Zauwaz ze nie ma przypadkow zeby cos sie po zmianie "pokiełbasiło"...Ja bym na twoim miejscu zaufał mechesowi który ci to zmienia :)
 
 
Maretzky85 
Mitsumaniak
Mod Galant E3x


Auto: Galant`88; [4G63T][E39A] VR4
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 67 razy
Dołączył: 26 Gru 2006
Posty: 2937
Skąd: warszawa
Wysłany: 08-01-2009, 20:48   

Ja po moich doświadczeniach z uszczelkami zakładałbym ElRinga :D
_________________
Zawsze mogę się mylić ;)

"Ż(ona): a co zrobisz ze starym Galantem? (domyślnie - po kupnie rekina)
J(a): będę nim jeździł, gdy rekin pójdzie na złom"
by Krzyżak

-Galant 1.8 Gaźnik 4G37 1988r (złom)
-Galant 2.0 SOHC GLSi, później DOHC GTi 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC GTi, potem GTi T 1991r (Sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Dynamic Turbo 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Turbo VR4 1988r
(Obecny)

-Toyota Corolla 1.3 (Wyjechała do afryki :P )
- Colt C52A na gaźniku z gazolotem

 
 
 
Hugo 
Mitsumaniak
srebrny szatan


Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy
Dołączył: 06 Sie 2006
Posty: 21954
Skąd: Wolsztyn
Wysłany: 08-01-2009, 20:48   

Maretzky85 napisał/a:
Ja po moich doświadczeniach z uszczelkami zakładałbym ElRinga
Ja też.
 
 
Czerwien
[Usunięty]

Wysłany: 08-01-2009, 20:54   

mkm napisał/a:
Czy oryginal z salonu to faktycznie oryginal czy zamiennik w wyzszej cenie?

Na to pytanie odpowie Ci z pewnością Mateusz Hanżek 608-480-212 :)
Wg. mnie Elring lub Reinz to najlepszy wybór :)
 
 
Bartek 
Mitsumaniak
friendly admin


Auto: A161, EC5W, GF6W, A03A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 291 razy
Dołączył: 21 Mar 2005
Posty: 6983
Skąd: że znowu? (W-wa)
Wysłany: 09-01-2009, 07:42   

Czerwien napisał/a:
Reinz to najlepszy wybór


to, że rEINZ robi uszczelki do szmelcwagenów, to nie znaczy, że to dobre uszczelki..... w 4g63DOHC wytrzymała 6 (słownie SZEŚĆ) tysięcy km......poczym poległa między 2 a 3 garem, a przedmuch pojawił się znacznie wcześniej, bo Lancer osłabł.... problem jest prosty - oryginalna uszczelka jest okuta jednym kawałkiem blachy wszystkie cylindry.... a rEINZ to defacto 2 uszczelki z połączeniem między 2 a 3 garem.....tam jest najsłabszy punkt. Założona oryginalna uszczelka w jej miejsce śmiga do dziś (Dominik popraw mnie, jeśli to nie prawda)
_________________
Pozdrawiam
MITSUMANIAK Bartek

Outlander III '14
Galant 1600 L '82
Legnum VR-4 '99
Space Star '14
Space Wagon '99 V6 - 24 :twisted: sprzedany :(

nie no ty zawsze powiesz co wiesz, a jak nie wiesz to i tak powiesz, bo przecież trzeba [coś] napisać by Ralal_Szczecin


Piratem drogowym się nie rodzi - piratem drogowym się umiera
 
 
 
cy_cek
[Usunięty]

Wysłany: 09-01-2009, 09:20   

Bartek napisał/a:
Założona oryginalna uszczelka w jej miejsce śmiga do dziś (Dominik popraw mnie, jeśli to nie prawda)


Oczywiście, że śmiga do dnia dzisiejszego bez jakichkolwiek problemów. Uszczelka TYLKO oryginalna. Nie ma z nią żadnych problemów. Auto już ponad 30 000 km ma przejechane i nic się nie dzieje z silnikiem.

Nie życzę nikomu jazdy na holu sporo kilometrów i tracenia cennego czasu na poprawki przez profesjonalnego mechanika. Auto przecież było przez Ciebie Bartku idealnie złożone, a musiałeś ponownie wyciągać silnik i wszystko rozbierać. Przeboje były niezapomniane :)
 
 
londolut 
jradmin Colt


Auto: FK2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 150 razy
Dołączył: 14 Wrz 2007
Posty: 8958
Skąd: skątowni
Wysłany: 09-01-2009, 16:13   

U mnie Reinz jeździ już 8tkm i nic się nie dzieje z autkiem. Niema braku mocy i jakichkolwiek dziwnych zachowań.
Bartek napisał/a:
2 uszczelki z połączeniem między 2 a 3 garem
Mój Reinz jest w całości, bez jakiegokolwiek podziału.
_________________
Colt CA0 1.3 GLi `95
Turbofrytkownicom mówimy nie :finga:

 
 
Hugo 
Mitsumaniak
srebrny szatan


Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy
Dołączył: 06 Sie 2006
Posty: 21954
Skąd: Wolsztyn
Wysłany: 09-01-2009, 17:24   

Czerwien napisał/a:
Reinz to najlepszy wybór
Szmelc jakich mało. W Maździe uszczelka pod pokrywę zaworów Victor Reinz zamontowana zgodnie z instrukcją wytrzymała (UWAGA) 3 000 km. Po tym przebiegu olej lał się spod niej niemalże w oczach. Stara oryginalna uszczelka wytrzymała 13 lat itylko delikatnie "puszczała się" w narożnikach. Żenada.
 
 
Bartek 
Mitsumaniak
friendly admin


Auto: A161, EC5W, GF6W, A03A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 291 razy
Dołączył: 21 Mar 2005
Posty: 6983
Skąd: że znowu? (W-wa)
Wysłany: 09-01-2009, 17:32   

A to uszczelka Dominika po 6000 km:

_________________
Pozdrawiam
MITSUMANIAK Bartek

Outlander III '14
Galant 1600 L '82
Legnum VR-4 '99
Space Star '14
Space Wagon '99 V6 - 24 :twisted: sprzedany :(

nie no ty zawsze powiesz co wiesz, a jak nie wiesz to i tak powiesz, bo przecież trzeba [coś] napisać by Ralal_Szczecin


Piratem drogowym się nie rodzi - piratem drogowym się umiera
 
 
 
Hugo 
Mitsumaniak
srebrny szatan


Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy
Dołączył: 06 Sie 2006
Posty: 21954
Skąd: Wolsztyn
Wysłany: 09-01-2009, 21:26   

Bartek napisał/a:
A to uszczelka Dominika po 6000 km:
Bez komentarza.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.