[CAxA] Jaka uszczelka pod glowice? |
Autor |
Wiadomość |
mkm
Forumowicz
Auto: Colty
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 187 razy Dołączył: 26 Lut 2008 Posty: 14126 Skąd: Krakow
|
Wysłany: 08-01-2009, 15:27 [CAxA] Jaka uszczelka pod glowice?
|
|
|
Mam do wymiany uszczelke pod glowica. Bedzie to pierwsze "otwarcie" silnika. Przebieg niecale 160tys. Jaka uszczelke kupowac? Zamiennik czy oryginal? Czy oryginal z salonu to faktycznie oryginal czy zamiennik w wyzszej cenie? Jezeli mozecie przedstawic pare za i przeciw jednej opcji lub drugiej bede wdzieczny. |
Ostatnio zmieniony przez karolgt 08-01-2009, 23:26, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
 |
Browar [Usunięty]
|
Wysłany: 08-01-2009, 17:55
|
|
|
moze ktos ma preferowane firmy uszczelek ale ogolnie kazda powinna byc ok .Zauwaz ze nie ma przypadkow zeby cos sie po zmianie "pokiełbasiło"...Ja bym na twoim miejscu zaufał mechesowi który ci to zmienia |
|
|
|
 |
Maretzky85
Mitsumaniak Mod Galant E3x

Auto: Galant`88; [4G63T][E39A] VR4
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 67 razy Dołączył: 26 Gru 2006 Posty: 2937 Skąd: warszawa
|
Wysłany: 08-01-2009, 20:48
|
|
|
Ja po moich doświadczeniach z uszczelkami zakładałbym ElRinga |
_________________ Zawsze mogę się mylić
"Ż(ona): a co zrobisz ze starym Galantem? (domyślnie - po kupnie rekina)
J(a): będę nim jeździł, gdy rekin pójdzie na złom"
by Krzyżak
-Galant 1.8 Gaźnik 4G37 1988r (złom)
-Galant 2.0 SOHC GLSi, później DOHC GTi 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC GTi, potem GTi T 1991r (Sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Dynamic Turbo 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Turbo VR4 1988r
(Obecny)
-Toyota Corolla 1.3 (Wyjechała do afryki )
- Colt C52A na gaźniku z gazolotem
 |
|
|
|
 |
Hugo
Mitsumaniak srebrny szatan

Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy Dołączył: 06 Sie 2006 Posty: 21954 Skąd: Wolsztyn
|
Wysłany: 08-01-2009, 20:48
|
|
|
Maretzky85 napisał/a: | Ja po moich doświadczeniach z uszczelkami zakładałbym ElRinga | Ja też. |
|
|
|
 |
Czerwien [Usunięty]
|
Wysłany: 08-01-2009, 20:54
|
|
|
mkm napisał/a: | Czy oryginal z salonu to faktycznie oryginal czy zamiennik w wyzszej cenie? |
Na to pytanie odpowie Ci z pewnością Mateusz Hanżek 608-480-212
Wg. mnie Elring lub Reinz to najlepszy wybór |
|
|
|
 |
Bartek
Mitsumaniak friendly admin

Auto: A161, EC5W, GF6W, A03A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 291 razy Dołączył: 21 Mar 2005 Posty: 6983 Skąd: że znowu? (W-wa)
|
Wysłany: 09-01-2009, 07:42
|
|
|
Czerwien napisał/a: | Reinz to najlepszy wybór |
to, że rEINZ robi uszczelki do szmelcwagenów, to nie znaczy, że to dobre uszczelki..... w 4g63DOHC wytrzymała 6 (słownie SZEŚĆ) tysięcy km......poczym poległa między 2 a 3 garem, a przedmuch pojawił się znacznie wcześniej, bo Lancer osłabł.... problem jest prosty - oryginalna uszczelka jest okuta jednym kawałkiem blachy wszystkie cylindry.... a rEINZ to defacto 2 uszczelki z połączeniem między 2 a 3 garem.....tam jest najsłabszy punkt. Założona oryginalna uszczelka w jej miejsce śmiga do dziś (Dominik popraw mnie, jeśli to nie prawda) |
_________________ Pozdrawiam
MITSUMANIAK Bartek
Outlander III '14
Galant 1600 L '82
Legnum VR-4 '99
Space Star '14
Space Wagon '99 V6 - 24 sprzedany
nie no ty zawsze powiesz co wiesz, a jak nie wiesz to i tak powiesz, bo przecież trzeba [coś] napisać by Ralal_Szczecin
Piratem drogowym się nie rodzi - piratem drogowym się umiera |
|
|
|
 |
cy_cek [Usunięty]
|
Wysłany: 09-01-2009, 09:20
|
|
|
Bartek napisał/a: | Założona oryginalna uszczelka w jej miejsce śmiga do dziś (Dominik popraw mnie, jeśli to nie prawda) |
Oczywiście, że śmiga do dnia dzisiejszego bez jakichkolwiek problemów. Uszczelka TYLKO oryginalna. Nie ma z nią żadnych problemów. Auto już ponad 30 000 km ma przejechane i nic się nie dzieje z silnikiem.
Nie życzę nikomu jazdy na holu sporo kilometrów i tracenia cennego czasu na poprawki przez profesjonalnego mechanika. Auto przecież było przez Ciebie Bartku idealnie złożone, a musiałeś ponownie wyciągać silnik i wszystko rozbierać. Przeboje były niezapomniane |
|
|
|
 |
londolut
jradmin Colt

Auto: FK2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 150 razy Dołączył: 14 Wrz 2007 Posty: 8958 Skąd: skątowni
|
Wysłany: 09-01-2009, 16:13
|
|
|
U mnie Reinz jeździ już 8tkm i nic się nie dzieje z autkiem. Niema braku mocy i jakichkolwiek dziwnych zachowań.
Bartek napisał/a: | 2 uszczelki z połączeniem między 2 a 3 garem | Mój Reinz jest w całości, bez jakiegokolwiek podziału. |
_________________ Colt CA0 1.3 GLi `95
Turbofrytkownicom mówimy nie
 |
|
|
|
 |
Hugo
Mitsumaniak srebrny szatan

Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy Dołączył: 06 Sie 2006 Posty: 21954 Skąd: Wolsztyn
|
Wysłany: 09-01-2009, 17:24
|
|
|
Czerwien napisał/a: | Reinz to najlepszy wybór | Szmelc jakich mało. W Maździe uszczelka pod pokrywę zaworów Victor Reinz zamontowana zgodnie z instrukcją wytrzymała (UWAGA) 3 000 km. Po tym przebiegu olej lał się spod niej niemalże w oczach. Stara oryginalna uszczelka wytrzymała 13 lat itylko delikatnie "puszczała się" w narożnikach. Żenada. |
|
|
|
 |
Bartek
Mitsumaniak friendly admin

Auto: A161, EC5W, GF6W, A03A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 291 razy Dołączył: 21 Mar 2005 Posty: 6983 Skąd: że znowu? (W-wa)
|
Wysłany: 09-01-2009, 17:32
|
|
|
A to uszczelka Dominika po 6000 km:
 |
_________________ Pozdrawiam
MITSUMANIAK Bartek
Outlander III '14
Galant 1600 L '82
Legnum VR-4 '99
Space Star '14
Space Wagon '99 V6 - 24 sprzedany
nie no ty zawsze powiesz co wiesz, a jak nie wiesz to i tak powiesz, bo przecież trzeba [coś] napisać by Ralal_Szczecin
Piratem drogowym się nie rodzi - piratem drogowym się umiera |
|
|
|
 |
Hugo
Mitsumaniak srebrny szatan

Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy Dołączył: 06 Sie 2006 Posty: 21954 Skąd: Wolsztyn
|
Wysłany: 09-01-2009, 21:26
|
|
|
Bartek napisał/a: | A to uszczelka Dominika po 6000 km: | Bez komentarza. |
|
|
|
 |
|