Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[E32A 1.8] swap silnika
Autor Wiadomość
Smalcyk 
Mitsumaniak

Auto: Mitsubishi galant
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 26 Lis 2008
Posty: 86
Skąd: Płock
Wysłany: 08-01-2009, 21:49   [E32A 1.8] swap silnika

Witam czy ktoś może robił już swap w tym modelu galanta? mam rok 89 z silnikiem 1.8 8v i chciałbym zmienić silnik nie koniecznie z galanta :P zeby było jaśnie napisze kilka pytań

1: czy da rade ze swapować silnik z colta 1.6 16v ?
2:do samego samego silnika jakie elementy sa jeszcze potrzebne?
3: jakie silniki z stajni mitsu mozna swadzić do tego modelu galanta zeby nie przerabiać łap w komorze?

narazie tyle :P z góry wielkie dzieki za info
 
 
Bartek 
Mitsumaniak
friendly admin


Auto: A161, EC5W, GF6W, A03A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 291 razy
Dołączył: 21 Mar 2005
Posty: 6983
Skąd: że znowu? (W-wa)
Wysłany: 09-01-2009, 07:51   

1. PO CO? - do wyrzeźbienia wszystkie 4 łapy + wszystko to, co wymieniasz przy 4g63DOHC a zyskujesz 113 zamiast 144 lub 150 koni
2. silnik, skrzynia, półosie, wiązka silnikowa (pasująca z Galanta tak, że nie zlutujesz ani jednego kabelka), komputer
3. w miejsce 4g37 wejdzie każdy "lewostronny" 4g6x

Jak potrzebujesz dokładnego info - wal śmiało 2 (w zasadzie nie do końca 2, bo 1 silnik wsadziłem do 2 bud, z czego jedna to było E32) swapy 4g63 dohc zdrobiłem. Mając wiązkę elektryczną, jest to dzień roboty....
_________________
Pozdrawiam
MITSUMANIAK Bartek

Outlander III '14
Galant 1600 L '82
Legnum VR-4 '99
Space Star '14
Space Wagon '99 V6 - 24 :twisted: sprzedany :(

nie no ty zawsze powiesz co wiesz, a jak nie wiesz to i tak powiesz, bo przecież trzeba [coś] napisać by Ralal_Szczecin


Piratem drogowym się nie rodzi - piratem drogowym się umiera
 
 
 
Smalcyk 
Mitsumaniak

Auto: Mitsubishi galant
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 26 Lis 2008
Posty: 86
Skąd: Płock
Wysłany: 09-01-2009, 14:31   

dzieki za info nastepne pytanka :

1) ile cie taki swap wyniósł
2) nie znam sie na oznaczeniach silników wiec prosił bym o info pojemnosciami , jaki silnik w galantach miał moc 120-150 KM?
3)ile czasu schodzi z takim swapem?
4)gdzie najlepiej szukać silnika i reszty rzeczy tak zebym odrazu mógł kupić wszytsko za jednym razem
_________________
Galant 89r. 1.8 -29.05.09 sprzedany
 
 
mateoa19 
Nowy Forumowicz

Auto: Mitsubishi Montero 3, 3.8
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 11 Gru 2008
Posty: 3
Skąd: Kartuzy
Wysłany: 16-01-2009, 21:02   

Bartek, włączając sie do tematu: mam galanta 91r z silnikiem 2.0 8V , 4G63, uszkodził mi sie więc szukam jakiegos innego. Jaki silnik bedzie chodzil bez wiekszych przeróbek mocowania i instal. elektrycznej?? Auto chce jeździc a bez silnika nie da rady!! pomocy!!:)
 
 
Bartek 
Mitsumaniak
friendly admin


Auto: A161, EC5W, GF6W, A03A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 291 razy
Dołączył: 21 Mar 2005
Posty: 6983
Skąd: że znowu? (W-wa)
Wysłany: 16-01-2009, 21:35   

Bez przeróbek mocowania (tylko biorąc poduszkę rozrządową z nowego) 2.0 DOHC. Do wymiany wtedy jest wiązka silniko(lub do włożenia z dawcy)

bez przeróbek prawie wogóle 4g37 sohc ;) czyli 1,8
_________________
Pozdrawiam
MITSUMANIAK Bartek

Outlander III '14
Galant 1600 L '82
Legnum VR-4 '99
Space Star '14
Space Wagon '99 V6 - 24 :twisted: sprzedany :(

nie no ty zawsze powiesz co wiesz, a jak nie wiesz to i tak powiesz, bo przecież trzeba [coś] napisać by Ralal_Szczecin


Piratem drogowym się nie rodzi - piratem drogowym się umiera
 
 
 
mateoa19 
Nowy Forumowicz

Auto: Mitsubishi Montero 3, 3.8
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 11 Gru 2008
Posty: 3
Skąd: Kartuzy
Wysłany: 16-01-2009, 22:35   

przy drugiej opcji komputer trzeba zmienic czy nie? piszą różnie. Podobnie ze zamiana na dohc - wyczytalem na innym temacie ze nawet wchodzi w gre koniecznosc wymiany skrzyni...począwszy od półosi.??
 
 
Bartek 
Mitsumaniak
friendly admin


Auto: A161, EC5W, GF6W, A03A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 291 razy
Dołączył: 21 Mar 2005
Posty: 6983
Skąd: że znowu? (W-wa)
Wysłany: 19-01-2009, 07:44   

warto - komputer od 1.8 odpala w 2.0, ale jest ubogo w benzynę, kicha, prycha i słabo jedzie....

Przy DOHC masz zupełnie inny komputer (takie samo jest tylko sterowanie wtryskami i purge valve ;)

Ja jeździłem długo (ponad 60 000 km) z silnikiem dohc i skrzynią i półosiami 2.0 sohc. Jak się robi to z głową nic się nie dzieje
_________________
Pozdrawiam
MITSUMANIAK Bartek

Outlander III '14
Galant 1600 L '82
Legnum VR-4 '99
Space Star '14
Space Wagon '99 V6 - 24 :twisted: sprzedany :(

nie no ty zawsze powiesz co wiesz, a jak nie wiesz to i tak powiesz, bo przecież trzeba [coś] napisać by Ralal_Szczecin


Piratem drogowym się nie rodzi - piratem drogowym się umiera
 
 
 
mateoa19 
Nowy Forumowicz

Auto: Mitsubishi Montero 3, 3.8
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 11 Gru 2008
Posty: 3
Skąd: Kartuzy
Wysłany: 23-01-2009, 21:58   

ok.. dzieki wielkie !!
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.