Przesunięty przez: Gene 28-01-2009, 11:30 |
Pomiary na hamowni |
Autor |
Wiadomość |
ilex
Nowy Forumowicz
Auto: Outlander II 2.0 DID
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 21 Sty 2009 Posty: 9 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 21-01-2009, 12:21 Pomiary na hamowni
|
|
|
Witam,
chciał bym mojego Outka doposażyć w red boxa z firmy V-tech.
Wiem, że za chwilę odezwą się głosy że chiptuning lepszy ale nie chcę tego rozwiązania z racji gwarancji. Wiem o rozwiązaniu fabrycznym ale ono jest idiotycznie drogie.
Pytania:
1. Czy pomiary z hamowni która może zrobić pomiary ale tylko na 1 oś (a zatem w trybie FDW tylko) są miarodajne ? Czy taki pomiar da się w ogóle zrobić ?
2. Czy ktoś może ma takiego boxa ?
Pozdrawiam
Mikołaj |
_________________ Pozdrawiam
Mikołaj
 |
Ostatnio zmieniony przez Gene 28-01-2009, 11:22, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
 |
bartek2800 [Usunięty]
|
|
|
|
 |
Ali-En [Usunięty]
|
Wysłany: 21-01-2009, 20:20
|
|
|
Jezdzilem na tym boxie i wrazenia sa nadwymiar pozytywne |
|
|
|
 |
Leszek_Kamil [Usunięty]
|
Wysłany: 21-01-2009, 21:43
|
|
|
Ja jednak kierował bym się fabrycznym chipem nie wiem czy to ta firma V-tech o której słyszałem ale może napiszę , koledzę po takim chipie w passacie b7 2.0 TDI 2007 wyleciał tłok bokiem i to była jego pierwsza i ostatnia oszczędność |
|
|
|
 |
KowaliK
Mitsumaniak 01339/KMM
Auto: JDM's
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 6 razy Dołączył: 06 Sty 2008 Posty: 990 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 21-01-2009, 21:43
|
|
|
ilex napisał/a: | Wiem o rozwiązaniu fabrycznym ale ono jest idiotycznie drogie. |
Teraz jest w promocji za 3.999 PLN.
Ostatnio w ASV widziałem Outka z naklejką V-tech, gdzie to cudo montują i gdzie dostanę jakieś info o tym? |
_________________
 |
|
|
|
 |
rezon
Mitsumaniak
Auto: był OutlanderII 2.0DID
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 63 razy Dołączył: 11 Lip 2008 Posty: 4689 Skąd: RZ
|
Wysłany: 22-01-2009, 20:25
|
|
|
Leszek_Kamil napisał/a: | koledzę po takim chipie w passacie b7 2.0 TDI 2007 wyleciał tłok bokiem i to była jego pierwsza i ostatnia oszczędność | wyleciałby raczej i bez chipa. Podkręcanie silnika o 20% przez mod programu nie skutkuje wylatywaniem tłoka a co dopiero chip, którego działanie jest jednak o wiele słabsze (brak zmiany ciśnienia turbo) |
_________________ był Outlander 2 2.0Did był Superb 1,8TSI 4x4 jest V60 CC  |
|
|
|
 |
ilex
Nowy Forumowicz
Auto: Outlander II 2.0 DID
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 21 Sty 2009 Posty: 9 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 25-01-2009, 16:10
|
|
|
Fragment korespondencji z V-tech (dla zainteresowanych tym boxem):
********************************
-----Original Message-----
From: V-tech Tuning [mailto:tuning@vtech.pl]
Sent: Friday, January 23, 2009 9:04 AM
Subject: Fw: Zapytanie ofertowe
Witam
W przypadku tego samochodu posiadamy powerboxa, osiągi po zastosowaniu tego rozwiązania to ok 25-30KM oraz ok 60NM, są to średnie osiągi uzyskiwane w tych samochodach. Na pewno są one bezpieczne dla zywotności silnika oraz jego podzespołów. Oczywiście zawsze zanim cokolwiek zrobimy weryfikujemy samochód na profesjonalnej hamowni podwoziowej, i dopiero później dobieramy optymalny program w module.
Koszt pełnej usługi to 1500,00zł (brutto)
Naturalnie mozna to zrobić w naszym oddziale w Warszawie
ul. Młodnicka 31
022 6105556
0506 353457
Pozdrawiam
Edyta Dziedzic
********************************
ode mnie:
w WAW mają hamownię na 4 koła. Chętnie porozmawiam z kimś kto ma takiego boxa w outlanderze.
Ponadto pytanie:
Czy po demontażu boxa (np. przed przeglądem) mogą być w komputerze auta jakieś ślady jego używania ?
Pozdrawiam wszystkich |
_________________ Pozdrawiam
Mikołaj
 |
|
|
|
 |
Ali-En [Usunięty]
|
Wysłany: 26-01-2009, 18:55
|
|
|
W przypadku nowego praktycznie auta weryfikacja jest na dobra sprawe zbedna. W komputerze nie bedzie sladow zadnych po boxie. |
|
|
|
 |
jarekN
Mitsumaniak
Auto: outlander II 2.0 instyle
Dołączył: 11 Lut 2009 Posty: 31 Skąd: warszawa
|
Wysłany: 15-02-2009, 00:15
|
|
|
moc można sprawdzic na przedniej osi trzeba tylko odłączyc kontrole trakcji
w outlanderach firma daje i tak bonus mocy
boxy i tak dobrze jest wystroic (odradzam przypadkowe i bez pomiaru mocy)
w MY 09 jest psikus boxik może nie działac |
|
|
|
 |
tomekrvf
Forumowicz

Auto: EA5W, VTR 1000, HIENA, AR 147
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 48 razy Dołączył: 17 Maj 2005 Posty: 2309 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 15-02-2009, 12:00
|
|
|
jarekN napisał/a: | moc można sprawdzic na przedniej osi trzeba tylko odłączyc kontrole trakcji |
A tylne koła mają stać nieruchomo? W ten sposób mozna uszkodzić sprzęgło w tylnym dyfrze. |
_________________
 |
|
|
|
 |
jarekN
Mitsumaniak
Auto: outlander II 2.0 instyle
Dołączył: 11 Lut 2009 Posty: 31 Skąd: warszawa
|
Wysłany: 15-02-2009, 12:51
|
|
|
przy jednorazowym HAMOWANIU ciężko uszkodzic sprzęgło, ale istnieje taka możliwoś w autach z dużym przebiegiem. |
|
|
|
 |
jmgmotocykle
Forumowicz marcin78
Auto: outlander 2.2 156ps
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy Dołączył: 08 Lut 2009 Posty: 353 Skąd: oleśnica
|
Wysłany: 15-02-2009, 19:47
|
|
|
a ja odradzam chipy i powreboxy i inne wynalazki - poprostu auto pracuje na takim jakby ssaniu - sygnał z centrali sterującej jest przez box modyfikowany(zwiększany) i taki dociera do wtrysku - czyli silnik dostaje więcej paliwa i nic więcej - biada filtrom DPF które nie są tanie.... znam temat z autopsji- testowałem wcześniej 2 chipy i coś lepiej latało , ale nie jest to moim zdaniem bezpieczne dla niektórych podzespołów, auto więcej pali. zdecydowanie polecam indywidualny program napisany od nowa , dopasowany do stanu silnika, jego parametrów wyjściowych (hamownia) , zrobiony przez doświadczonego "tunera" - koszt takiego programu to 800-2000 tyś zł. z gwarancją na silnik. mam sprawdzonego człowieka pod wrocławiem - bierze 700-1200zł. ale.... niektórym odmawia wykonania takiej usługi (miałem "słabego" golfa tdi-430tyś przeb. i mnie wywalił)- poprostu stwierdził że może go podkręcic ale na moją odpowiedzialnośc i mi tego odradza. w silniku jest modyfikowana mapa wtrysku, kąt wtrysku, siła doładowania turbo.co do gwarancji - można się umówic że na czas przeglądu będzie wgrywał org. program- wtedy serwis nie wykryje modyfikacji...
jeszcze jedno - polecam do outka hamownię tz. dynamiczną - czyjnik na koło i na drogę - program tej hamowni kalkuluje masę auta, masę osób w samochodzie(zazywczaj2), opory toczenia, rozm. ogumienia i inne -jest naprawdę dokładna i odpada nam dylemat czy hamownia 4X czy na 2X koła - nie jest to hamownia działająca na zasadzie gps-u - bo już słyszałem że nawet takie są ... |
_________________ Proste są dla szybkich aut, zakręty - dla szybkich kierowców |
|
|
|
 |
tomekrvf
Forumowicz

Auto: EA5W, VTR 1000, HIENA, AR 147
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 48 razy Dołączył: 17 Maj 2005 Posty: 2309 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 15-02-2009, 22:24
|
|
|
jarekN napisał/a: | przy jednorazowym HAMOWANIU ciężko uszkodzic sprzęgło, ale istnieje taka możliwoś w autach z dużym przebiegiem. |
Samochody z napędem na 4 koła należy mierzyć na 4 rolkach i koniec.
Nie dotyczy to Super Select w każdej wersji i Easy Select.(można fizycznie odłączyć przód) |
_________________
 |
|
|
|
 |
13zbyszek13
Forumowicz

Auto: 2,0 DID outlander 2009
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy Dołączył: 12 Lis 2009 Posty: 2450 Skąd: PL
|
Wysłany: 19-06-2010, 11:40
|
|
|
Pomiar na hamowni to temat woda .
Jaki jest zakres błędu pomiarowego , słyszałem że duży. |
_________________ MITSUBISHI to już historia teraz jest HONDA
 |
|
|
|
 |
|