Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: Gene
28-01-2009, 11:30
Pomiary na hamowni
Autor Wiadomość
ilex 
Nowy Forumowicz

Auto: Outlander II 2.0 DID
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 21 Sty 2009
Posty: 9
Skąd: Łódź
Wysłany: 21-01-2009, 12:21   Pomiary na hamowni

Witam,

chciał bym mojego Outka doposażyć w red boxa z firmy V-tech.

Wiem, że za chwilę odezwą się głosy że chiptuning lepszy ale nie chcę tego rozwiązania z racji gwarancji. Wiem o rozwiązaniu fabrycznym ale ono jest idiotycznie drogie.

Pytania:

1. Czy pomiary z hamowni która może zrobić pomiary ale tylko na 1 oś (a zatem w trybie FDW tylko) są miarodajne ? Czy taki pomiar da się w ogóle zrobić ?
2. Czy ktoś może ma takiego boxa ?

Pozdrawiam
Mikołaj
_________________
Pozdrawiam
Mikołaj
Ostatnio zmieniony przez Gene 28-01-2009, 11:22, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
bartek2800
[Usunięty]

Wysłany: 21-01-2009, 15:40   

Tu znajdziesz trochę na temat hamowania Outka:

http://forum.mitsumaniaki...p=413168#413168
 
 
Ali-En
[Usunięty]

Wysłany: 21-01-2009, 20:20   

Jezdzilem na tym boxie i wrazenia sa nadwymiar pozytywne :D
 
 
Leszek_Kamil
[Usunięty]

Wysłany: 21-01-2009, 21:43   

Ja jednak kierował bym się fabrycznym chipem nie wiem czy to ta firma V-tech o której słyszałem ale może napiszę , koledzę po takim chipie w passacie b7 2.0 TDI 2007 wyleciał tłok bokiem i to była jego pierwsza i ostatnia oszczędność
 
 
KowaliK 
Mitsumaniak
01339/KMM

Auto: JDM's
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 6 razy
Dołączył: 06 Sty 2008
Posty: 990
Skąd: Wrocław
Wysłany: 21-01-2009, 21:43   

ilex napisał/a:
Wiem o rozwiązaniu fabrycznym ale ono jest idiotycznie drogie.


Teraz jest w promocji za 3.999 PLN. :D

Ostatnio w ASV widziałem Outka z naklejką V-tech, gdzie to cudo montują i gdzie dostanę jakieś info o tym?
_________________
 
 
rezon 
Mitsumaniak

Auto: był OutlanderII 2.0DID
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 63 razy
Dołączył: 11 Lip 2008
Posty: 4689
Skąd: RZ
Wysłany: 22-01-2009, 20:25   

Leszek_Kamil napisał/a:
koledzę po takim chipie w passacie b7 2.0 TDI 2007 wyleciał tłok bokiem i to była jego pierwsza i ostatnia oszczędność
wyleciałby raczej i bez chipa. Podkręcanie silnika o 20% przez mod programu nie skutkuje wylatywaniem tłoka a co dopiero chip, którego działanie jest jednak o wiele słabsze (brak zmiany ciśnienia turbo)
_________________
był Outlander 2 2.0Did był Superb 1,8TSI 4x4 jest V60 CC
 
 
ilex 
Nowy Forumowicz

Auto: Outlander II 2.0 DID
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 21 Sty 2009
Posty: 9
Skąd: Łódź
Wysłany: 25-01-2009, 16:10   

Fragment korespondencji z V-tech (dla zainteresowanych tym boxem):

********************************

-----Original Message-----
From: V-tech Tuning [mailto:tuning@vtech.pl]
Sent: Friday, January 23, 2009 9:04 AM
Subject: Fw: Zapytanie ofertowe

Witam
W przypadku tego samochodu posiadamy powerboxa, osiągi po zastosowaniu tego rozwiązania to ok 25-30KM oraz ok 60NM, są to średnie osiągi uzyskiwane w tych samochodach. Na pewno są one bezpieczne dla zywotności silnika oraz jego podzespołów. Oczywiście zawsze zanim cokolwiek zrobimy weryfikujemy samochód na profesjonalnej hamowni podwoziowej, i dopiero później dobieramy optymalny program w module.

Koszt pełnej usługi to 1500,00zł (brutto)

Naturalnie mozna to zrobić w naszym oddziale w Warszawie
ul. Młodnicka 31
022 6105556
0506 353457

Pozdrawiam
Edyta Dziedzic

********************************

ode mnie:

w WAW mają hamownię na 4 koła. Chętnie porozmawiam z kimś kto ma takiego boxa w outlanderze.

Ponadto pytanie:

Czy po demontażu boxa (np. przed przeglądem) mogą być w komputerze auta jakieś ślady jego używania ?

Pozdrawiam wszystkich
_________________
Pozdrawiam
Mikołaj
 
 
Ali-En
[Usunięty]

Wysłany: 26-01-2009, 18:55   

W przypadku nowego praktycznie auta weryfikacja jest na dobra sprawe zbedna. W komputerze nie bedzie sladow zadnych po boxie.
 
 
jarekN 
Mitsumaniak

Auto: outlander II 2.0 instyle
Dołączył: 11 Lut 2009
Posty: 31
Skąd: warszawa
Wysłany: 15-02-2009, 00:15   

moc można sprawdzic na przedniej osi trzeba tylko odłączyc kontrole trakcji
w outlanderach firma daje i tak bonus mocy
boxy i tak dobrze jest wystroic (odradzam przypadkowe i bez pomiaru mocy)
w MY 09 jest psikus boxik może nie działac
 
 
tomekrvf 
Forumowicz


Auto: EA5W, VTR 1000, HIENA, AR 147
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 48 razy
Dołączył: 17 Maj 2005
Posty: 2309
Skąd: Warszawa
Wysłany: 15-02-2009, 12:00   

jarekN napisał/a:
moc można sprawdzic na przedniej osi trzeba tylko odłączyc kontrole trakcji

A tylne koła mają stać nieruchomo? W ten sposób mozna uszkodzić sprzęgło w tylnym dyfrze.
_________________

 
 
jarekN 
Mitsumaniak

Auto: outlander II 2.0 instyle
Dołączył: 11 Lut 2009
Posty: 31
Skąd: warszawa
Wysłany: 15-02-2009, 12:51   

przy jednorazowym HAMOWANIU ciężko uszkodzic sprzęgło, ale istnieje taka możliwoś w autach z dużym przebiegiem.
 
 
jmgmotocykle 
Forumowicz
marcin78

Auto: outlander 2.2 156ps
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 08 Lut 2009
Posty: 353
Skąd: oleśnica
Wysłany: 15-02-2009, 19:47   

a ja odradzam chipy i powreboxy i inne wynalazki - poprostu auto pracuje na takim jakby ssaniu - sygnał z centrali sterującej jest przez box modyfikowany(zwiększany) i taki dociera do wtrysku - czyli silnik dostaje więcej paliwa i nic więcej - biada filtrom DPF które nie są tanie.... znam temat z autopsji- testowałem wcześniej 2 chipy i coś lepiej latało , ale nie jest to moim zdaniem bezpieczne dla niektórych podzespołów, auto więcej pali. zdecydowanie polecam indywidualny program napisany od nowa , dopasowany do stanu silnika, jego parametrów wyjściowych (hamownia) , zrobiony przez doświadczonego "tunera" - koszt takiego programu to 800-2000 tyś zł. z gwarancją na silnik. mam sprawdzonego człowieka pod wrocławiem - bierze 700-1200zł. ale.... niektórym odmawia wykonania takiej usługi (miałem "słabego" golfa tdi-430tyś przeb. i mnie wywalił)- poprostu stwierdził że może go podkręcic ale na moją odpowiedzialnośc i mi tego odradza. w silniku jest modyfikowana mapa wtrysku, kąt wtrysku, siła doładowania turbo.co do gwarancji - można się umówic że na czas przeglądu będzie wgrywał org. program- wtedy serwis nie wykryje modyfikacji...
jeszcze jedno - polecam do outka hamownię tz. dynamiczną - czyjnik na koło i na drogę - program tej hamowni kalkuluje masę auta, masę osób w samochodzie(zazywczaj2), opory toczenia, rozm. ogumienia i inne -jest naprawdę dokładna i odpada nam dylemat czy hamownia 4X czy na 2X koła - nie jest to hamownia działająca na zasadzie gps-u - bo już słyszałem że nawet takie są ...
_________________
Proste są dla szybkich aut, zakręty - dla szybkich kierowców
 
 
 
tomekrvf 
Forumowicz


Auto: EA5W, VTR 1000, HIENA, AR 147
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 48 razy
Dołączył: 17 Maj 2005
Posty: 2309
Skąd: Warszawa
Wysłany: 15-02-2009, 22:24   

jarekN napisał/a:
przy jednorazowym HAMOWANIU ciężko uszkodzic sprzęgło, ale istnieje taka możliwoś w autach z dużym przebiegiem.

Samochody z napędem na 4 koła należy mierzyć na 4 rolkach i koniec.
Nie dotyczy to Super Select w każdej wersji i Easy Select.(można fizycznie odłączyć przód)
_________________

 
 
13zbyszek13 
Forumowicz


Auto: 2,0 DID outlander 2009
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 12 Lis 2009
Posty: 2450
Skąd: PL
Wysłany: 19-06-2010, 11:40   

Pomiar na hamowni to temat woda .
Jaki jest zakres błędu pomiarowego , słyszałem że duży.
_________________
MITSUBISHI to już historia teraz jest HONDA
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.