[E3xA]Rozrusznik nie kręci????? |
Autor |
Wiadomość |
pyciouno
Forumowicz
Auto: Mitsubishi Galant 1990
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 28 Paź 2008 Posty: 44 Skąd: Tarnów
|
Wysłany: 03-02-2009, 09:11 [E3xA]Rozrusznik nie kręci?????
|
|
|
Witam , mam taki mały problem, przy włączeniu stacyjki i przekręceniu kluczyka nie się nie dzieje , sprawdzałem rozrusznik i jest 100% sprawny elektromagnes również , myśle że powodem tego może być stacyjka lub kabelek który biegnie ze stacyjki do rozrusznika, nie wiem jak to sprawdzić , może ktoś z Was przerabiał już takie rzeczy??Proszę o poradę. |
Ostatnio zmieniony przez Hubeeert 08-02-2009, 03:50, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
 |
Maretzky85
Mitsumaniak Mod Galant E3x

Auto: Galant`88; [4G63T][E39A] VR4
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 67 razy Dołączył: 26 Gru 2006 Posty: 2937 Skąd: warszawa
|
Wysłany: 03-02-2009, 09:51
|
|
|
a podłączyłeś ten trzeci mały kabelek do rozrusznika ? ten na wsuwkę ? |
_________________ Zawsze mogę się mylić
"Ż(ona): a co zrobisz ze starym Galantem? (domyślnie - po kupnie rekina)
J(a): będę nim jeździł, gdy rekin pójdzie na złom"
by Krzyżak
-Galant 1.8 Gaźnik 4G37 1988r (złom)
-Galant 2.0 SOHC GLSi, później DOHC GTi 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC GTi, potem GTi T 1991r (Sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Dynamic Turbo 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Turbo VR4 1988r
(Obecny)
-Toyota Corolla 1.3 (Wyjechała do afryki )
- Colt C52A na gaźniku z gazolotem
 |
|
|
|
 |
pyciouno
Forumowicz
Auto: Mitsubishi Galant 1990
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 28 Paź 2008 Posty: 44 Skąd: Tarnów
|
Wysłany: 03-02-2009, 10:47
|
|
|
tak ten kabelek jest podłączony do rozrusznika ,jest jeszcze jedna dziwna rzecz, jak wyłączę zapłon w stacyjce to swiecą dalej kontrolki( akumulatora i oleju)pomimo że wyjąłem kluczyk...
[ Dodano: 03-02-2009, 10:53 ]
kontrolki nie gasną dopóki nie odłącze klemy od akumulatora , po podłączeniu klemy jest ok nic nie swieci |
|
|
|
 |
Krzyzak
moderator mitsumaniak uczestnik I Zlotu MM

Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy Dołączył: 28 Kwi 2005 Posty: 24342 Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
|
Wysłany: 03-02-2009, 10:58
|
|
|
przekaznik glowny nie rozlacza - wyglada na problem ze stacyjka i/lub ECU
a przy okazji moze tez rozladowany aku |
|
|
|
 |
pyciouno
Forumowicz
Auto: Mitsubishi Galant 1990
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 28 Paź 2008 Posty: 44 Skąd: Tarnów
|
Wysłany: 03-02-2009, 11:15
|
|
|
ta sytuacja dzieje się od czasu gdy zmieniłem skrzynie(automat) na inną używaną ,wtedy przez przypadek pomyliła mi się kolejność kabli na rozruszniku , trochę zaiskrzyło , może wtedy cos się uszkodziło , aha komutera nie mam silnik na gazniku. |
|
|
|
 |
Makos
Mitsumaniak Panzermeister

Auto: Renault Megane Classic '97
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy Dołączył: 08 Lip 2008 Posty: 189 Skąd: Świebodzin
|
Wysłany: 03-02-2009, 11:18
|
|
|
To nie ma znaczenia, gaźnikowce też mają ECU Znajdziesz za schowkiem pasażera |
_________________
Mitsubishi Galant E32A - sprzedany
Nissan 100NX B13 - sprzedany
Renault Megane Classic - obecnie |
|
|
|
 |
pyciouno
Forumowicz
Auto: Mitsubishi Galant 1990
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 28 Paź 2008 Posty: 44 Skąd: Tarnów
|
Wysłany: 03-02-2009, 11:48
|
|
|
Za schowkiem pasażera mam ECU od skrzyni ,wyciągałęm osobiscie żeby sprawdzić kondensatory....
[ Dodano: 03-02-2009, 12:52 ]
gdzie się znajduje przekaznik główny i w jaki sposób mogę go sprawdzić? |
|
|
|
 |
siudii
Mitsumaniak 01221/KMM

Auto: Galant 2.0 GLSi 92r. BLOS
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 8 razy Dołączył: 19 Mar 2008 Posty: 244 Skąd: RadoMM
|
Wysłany: 03-02-2009, 13:07
|
|
|
Przy skrzyni automatycznej jest blokada rozrusznika gdy jest włączony jakiś bieg, tak aby uruchamiać silnik tylko w pozycji P i N. Może coś tam nie domaga i odcina rozrusznik. |
|
|
|
 |
pyciouno
Forumowicz
Auto: Mitsubishi Galant 1990
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 28 Paź 2008 Posty: 44 Skąd: Tarnów
|
Wysłany: 03-02-2009, 14:11
|
|
|
myślałem o tym , ale wszystkie kostki przy skrzyni ładnie pasowały i skrzynia biegi też płynnie zmienia, więc nie wiem co to jest że rozrusznik nie działa
[ Dodano: 03-02-2009, 16:36 ]
qrcze.....faktycznie może być to spowodowane tym że skrzynia możę blokować prąd ze stacyjki do rozrusznika , ale jak to ustroństwo znaleść??? |
|
|
|
 |
jacek11
Mitsumaniak Yatsu~eku
Auto: EA2W Żółwik, Outlander CW8W
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 122 razy Dołączył: 07 Lis 2007 Posty: 11206 Skąd: Radomsko
|
Wysłany: 03-02-2009, 16:38
|
|
|
Takie rzeczy dzieją się jak nie ma masy.Była zmieniana skrzynia,więc może nie jest przykręcona |
_________________
 |
|
|
|
 |
pyciouno
Forumowicz
Auto: Mitsubishi Galant 1990
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 28 Paź 2008 Posty: 44 Skąd: Tarnów
|
Wysłany: 03-02-2009, 22:07
|
|
|
sprawdziłem wszystkie połączenia masowe ,przeczysciłem wszystkie styki i nic..... pojawił się następny problem jak uruchomię autko (zapalam na krótko kabelkiem + +z akumulatora do rozrusznika) stacyjką nie da się wyłączyć silnika , musze rozłączyć przewód z cewki zeby go zgasić.... |
|
|
|
 |
Maretzky85
Mitsumaniak Mod Galant E3x

Auto: Galant`88; [4G63T][E39A] VR4
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 67 razy Dołączył: 26 Gru 2006 Posty: 2937 Skąd: warszawa
|
Wysłany: 03-02-2009, 23:27
|
|
|
to może musisz wymienić stacyjkę |
_________________ Zawsze mogę się mylić
"Ż(ona): a co zrobisz ze starym Galantem? (domyślnie - po kupnie rekina)
J(a): będę nim jeździł, gdy rekin pójdzie na złom"
by Krzyżak
-Galant 1.8 Gaźnik 4G37 1988r (złom)
-Galant 2.0 SOHC GLSi, później DOHC GTi 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC GTi, potem GTi T 1991r (Sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Dynamic Turbo 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Turbo VR4 1988r
(Obecny)
-Toyota Corolla 1.3 (Wyjechała do afryki )
- Colt C52A na gaźniku z gazolotem
 |
|
|
|
 |
miziek [Usunięty]
|
Wysłany: 04-02-2009, 00:03
|
|
|
a kupiles tak ? czy ci sie to nagle stalo ? bo moze auto kradzione bylo i stacyjka zlamana i komplikacje itd ;p |
|
|
|
 |
Vlad [Usunięty]
|
Wysłany: 04-02-2009, 00:46
|
|
|
upalileś kolego cos tym (przez przypadek) i nikt nie zgadnie co dopóki sam calej instalacji nie sprawdzisz. W desce przy tych kontrolkach są diody, ktore mogly pasc. Stacyjke mogles spalic, albo inne grobniejsze kable masowe podłaczone miedzy buda a silnikiem, czy budą a innymi uządzeniami. Na przyszlosć wyciagaj aku jak cos bedziesz chcial grzebac. |
|
|
|
 |
pyciouno
Forumowicz
Auto: Mitsubishi Galant 1990
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 28 Paź 2008 Posty: 44 Skąd: Tarnów
|
Wysłany: 04-02-2009, 13:53
|
|
|
czy można w jakoś w prosty sposób sprawdzić stacyjkę??po jej zdemontowaniu? |
|
|
|
 |
|