Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[E32A 1.8] umarł silnik co dalej ?
Autor Wiadomość
Maretzky85 
Mitsumaniak
Mod Galant E3x


Auto: Galant`88; [4G63T][E39A] VR4
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 67 razy
Dołączył: 26 Gru 2006
Posty: 2937
Skąd: warszawa
Wysłany: 17-03-2009, 14:54   

Mają silnik wtryskowy, do tego 2.0, który nie jest kompatybilny z 1.8. A kokpit po to, żeby było można wiązkę przełożyć...
_________________
Zawsze mogę się mylić ;)

"Ż(ona): a co zrobisz ze starym Galantem? (domyślnie - po kupnie rekina)
J(a): będę nim jeździł, gdy rekin pójdzie na złom"
by Krzyżak

-Galant 1.8 Gaźnik 4G37 1988r (złom)
-Galant 2.0 SOHC GLSi, później DOHC GTi 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC GTi, potem GTi T 1991r (Sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Dynamic Turbo 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Turbo VR4 1988r
(Obecny)

-Toyota Corolla 1.3 (Wyjechała do afryki :P )
- Colt C52A na gaźniku z gazolotem

 
 
 
waldi-1 
Mitsumaniak


Auto: galant 2,5v6 rok 98 pb/lpg
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 24 razy
Dołączył: 25 Paź 2006
Posty: 1577
Skąd: Chechło City
Wysłany: 17-03-2009, 15:20   

wiązke przekładasz w grodzi przecież, mozesz sciągnać tylko licznik i juz masz wszystko jak na tacy widoczne, tam są dławiki przez które przechodzą kable do komory silnika
_________________
MÓJ GALANt
http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=48554

http://forum.mitsumaniaki...p=968287#968287
 
 
 
Robert_G2 
Forumowicz


Auto: Galant V6 2.5 98r, był 2.0 91r
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 10 Maj 2007
Posty: 55
Skąd: Łódź
Wysłany: 15-04-2009, 21:00   

Maretzky85.
Kto ma ten silnik wtryskowy 2.0 i za ile?
_________________
Pozdrawiam. Robert.
 
 
Maretzky85 
Mitsumaniak
Mod Galant E3x


Auto: Galant`88; [4G63T][E39A] VR4
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 67 razy
Dołączył: 26 Gru 2006
Posty: 2937
Skąd: warszawa
Wysłany: 15-04-2009, 23:15   

Robert_G2, widziałeś poprzednią stronę tego wątku ? Ostatni post na poprzedniej stronie. Tam jest link do Allegro, tam mieli a za ile nie wiem, nie wiem nawet czy aukcja jeszcze aktualna.
_________________
Zawsze mogę się mylić ;)

"Ż(ona): a co zrobisz ze starym Galantem? (domyślnie - po kupnie rekina)
J(a): będę nim jeździł, gdy rekin pójdzie na złom"
by Krzyżak

-Galant 1.8 Gaźnik 4G37 1988r (złom)
-Galant 2.0 SOHC GLSi, później DOHC GTi 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC GTi, potem GTi T 1991r (Sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Dynamic Turbo 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Turbo VR4 1988r
(Obecny)

-Toyota Corolla 1.3 (Wyjechała do afryki :P )
- Colt C52A na gaźniku z gazolotem

 
 
 
Robert_G2 
Forumowicz


Auto: Galant V6 2.5 98r, był 2.0 91r
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 10 Maj 2007
Posty: 55
Skąd: Łódź
Wysłany: 16-04-2009, 01:06   

Ok dzięki.
Teraz sobie sprawdziłem, aukcja już zakończona ale jeszcze widnieje co i za ile.
U mnie też prawie silnik umarł i teraz mam dylemat co z tym fantem zrobić.
Troszkę mam już dosyć tego samochodu.
_________________
Pozdrawiam. Robert.
 
 
Maretzky85 
Mitsumaniak
Mod Galant E3x


Auto: Galant`88; [4G63T][E39A] VR4
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 67 razy
Dołączył: 26 Gru 2006
Posty: 2937
Skąd: warszawa
Wysłany: 16-04-2009, 11:35   

E3 czy V6stki ? :)
A co Ci się z silniczkiem dzieje ?
_________________
Zawsze mogę się mylić ;)

"Ż(ona): a co zrobisz ze starym Galantem? (domyślnie - po kupnie rekina)
J(a): będę nim jeździł, gdy rekin pójdzie na złom"
by Krzyżak

-Galant 1.8 Gaźnik 4G37 1988r (złom)
-Galant 2.0 SOHC GLSi, później DOHC GTi 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC GTi, potem GTi T 1991r (Sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Dynamic Turbo 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Turbo VR4 1988r
(Obecny)

-Toyota Corolla 1.3 (Wyjechała do afryki :P )
- Colt C52A na gaźniku z gazolotem

 
 
 
Robert_G2 
Forumowicz


Auto: Galant V6 2.5 98r, był 2.0 91r
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 10 Maj 2007
Posty: 55
Skąd: Łódź
Wysłany: 16-04-2009, 17:02   

Dzieje się z silnikiem od E33.
Na 90% uszczelka pod głowicą. Dziś lub jutro sprawdzę na 100% jak zmierzę kompresję.
Tylko że dokładnie rok temu (a może dwa lata temu) ta uszczelka była wymieniana i teraz mam dokładnie ten sam objaw co wtedy. Pracuje jak traktor na dwa gary i prawie bez mocy.
_________________
Pozdrawiam. Robert.
 
 
waldi-1 
Mitsumaniak


Auto: galant 2,5v6 rok 98 pb/lpg
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 24 razy
Dołączył: 25 Paź 2006
Posty: 1577
Skąd: Chechło City
Wysłany: 16-04-2009, 19:59   

to juz ci kolego mówie co jest , przepaliła ci sie głowica między tłokami
_________________
MÓJ GALANt
http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=48554

http://forum.mitsumaniaki...p=968287#968287
 
 
 
Robert_G2 
Forumowicz


Auto: Galant V6 2.5 98r, był 2.0 91r
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 10 Maj 2007
Posty: 55
Skąd: Łódź
Wysłany: 16-04-2009, 20:50   

Wiem, wiem.
Tak dokładnie miałem też wcześniej.
A i teraz właśnie sprawdziłem kompresję.
1 i 4 cylinder > 1
2 i 3 < 0,2.
Więc pewnie jest to samo, czyli przedmuch między 2 i 3 cylindrem.

waldi-1 napisał: "to juz ci kolego mówie co jest , przepaliła ci sie głowica między tłokami"

mam nadzieję że tylko uszczelka :)

Tylko czy jest jakiś patent na tą przypadłość bo to podobno częste przypadki w tym silniku. Ostatnim razem goście którzy to robili to raczej solidni. Głowica była także planowana, więc powinno być wszystko ok ale nie było.
_________________
Pozdrawiam. Robert.
 
 
Maretzky85 
Mitsumaniak
Mod Galant E3x


Auto: Galant`88; [4G63T][E39A] VR4
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 67 razy
Dołączył: 26 Gru 2006
Posty: 2937
Skąd: warszawa
Wysłany: 16-04-2009, 23:34   

Nowe śruby od głowicy może pomogą ?
Na gazie jest ? Jak tak to może za uboga mieszanka ?
_________________
Zawsze mogę się mylić ;)

"Ż(ona): a co zrobisz ze starym Galantem? (domyślnie - po kupnie rekina)
J(a): będę nim jeździł, gdy rekin pójdzie na złom"
by Krzyżak

-Galant 1.8 Gaźnik 4G37 1988r (złom)
-Galant 2.0 SOHC GLSi, później DOHC GTi 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC GTi, potem GTi T 1991r (Sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Dynamic Turbo 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Turbo VR4 1988r
(Obecny)

-Toyota Corolla 1.3 (Wyjechała do afryki :P )
- Colt C52A na gaźniku z gazolotem

 
 
 
Krzyzak 
moderator mitsumaniak
uczestnik I Zlotu MM


Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 646 razy
Dołączył: 28 Kwi 2005
Posty: 24378
Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
Wysłany: 17-04-2009, 08:11   

Robert_G2 napisał/a:
2 i 3 < 0,2.
Więc pewnie jest to samo, czyli przedmuch między 2 i 3 cylindrem.

jak pisal kiedys Bartek - podroby uszczelek glowicy skladaja sie jakby z 2 malych uszczelek polaczonych razem i miedzy 2 a 3 cyl jest ich najslabszy punkt
oryginal to niemal monolit
kup oryginal, pomierz, zabiel, wyczysc i zloz zgodnie ze sztuka a bedzie dobrze
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.