[E32A 1.8] umarł silnik co dalej ? |
Autor |
Wiadomość |
Maretzky85
Mitsumaniak Mod Galant E3x

Auto: Galant`88; [4G63T][E39A] VR4
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 67 razy Dołączył: 26 Gru 2006 Posty: 2937 Skąd: warszawa
|
Wysłany: 17-03-2009, 14:54
|
|
|
Mają silnik wtryskowy, do tego 2.0, który nie jest kompatybilny z 1.8. A kokpit po to, żeby było można wiązkę przełożyć... |
_________________ Zawsze mogę się mylić
"Ż(ona): a co zrobisz ze starym Galantem? (domyślnie - po kupnie rekina)
J(a): będę nim jeździł, gdy rekin pójdzie na złom"
by Krzyżak
-Galant 1.8 Gaźnik 4G37 1988r (złom)
-Galant 2.0 SOHC GLSi, później DOHC GTi 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC GTi, potem GTi T 1991r (Sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Dynamic Turbo 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Turbo VR4 1988r
(Obecny)
-Toyota Corolla 1.3 (Wyjechała do afryki )
- Colt C52A na gaźniku z gazolotem
 |
|
|
|
 |
waldi-1
Mitsumaniak

Auto: galant 2,5v6 rok 98 pb/lpg
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 24 razy Dołączył: 25 Paź 2006 Posty: 1577 Skąd: Chechło City
|
|
|
|
 |
Robert_G2
Forumowicz

Auto: Galant V6 2.5 98r, był 2.0 91r
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 10 Maj 2007 Posty: 55 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 15-04-2009, 21:00
|
|
|
Maretzky85.
Kto ma ten silnik wtryskowy 2.0 i za ile? |
_________________ Pozdrawiam. Robert.
 |
|
|
|
 |
Maretzky85
Mitsumaniak Mod Galant E3x

Auto: Galant`88; [4G63T][E39A] VR4
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 67 razy Dołączył: 26 Gru 2006 Posty: 2937 Skąd: warszawa
|
Wysłany: 15-04-2009, 23:15
|
|
|
Robert_G2, widziałeś poprzednią stronę tego wątku ? Ostatni post na poprzedniej stronie. Tam jest link do Allegro, tam mieli a za ile nie wiem, nie wiem nawet czy aukcja jeszcze aktualna. |
_________________ Zawsze mogę się mylić
"Ż(ona): a co zrobisz ze starym Galantem? (domyślnie - po kupnie rekina)
J(a): będę nim jeździł, gdy rekin pójdzie na złom"
by Krzyżak
-Galant 1.8 Gaźnik 4G37 1988r (złom)
-Galant 2.0 SOHC GLSi, później DOHC GTi 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC GTi, potem GTi T 1991r (Sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Dynamic Turbo 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Turbo VR4 1988r
(Obecny)
-Toyota Corolla 1.3 (Wyjechała do afryki )
- Colt C52A na gaźniku z gazolotem
 |
|
|
|
 |
Robert_G2
Forumowicz

Auto: Galant V6 2.5 98r, był 2.0 91r
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 10 Maj 2007 Posty: 55 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 16-04-2009, 01:06
|
|
|
Ok dzięki.
Teraz sobie sprawdziłem, aukcja już zakończona ale jeszcze widnieje co i za ile.
U mnie też prawie silnik umarł i teraz mam dylemat co z tym fantem zrobić.
Troszkę mam już dosyć tego samochodu. |
_________________ Pozdrawiam. Robert.
 |
|
|
|
 |
Maretzky85
Mitsumaniak Mod Galant E3x

Auto: Galant`88; [4G63T][E39A] VR4
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 67 razy Dołączył: 26 Gru 2006 Posty: 2937 Skąd: warszawa
|
Wysłany: 16-04-2009, 11:35
|
|
|
E3 czy V6stki ?
A co Ci się z silniczkiem dzieje ? |
_________________ Zawsze mogę się mylić
"Ż(ona): a co zrobisz ze starym Galantem? (domyślnie - po kupnie rekina)
J(a): będę nim jeździł, gdy rekin pójdzie na złom"
by Krzyżak
-Galant 1.8 Gaźnik 4G37 1988r (złom)
-Galant 2.0 SOHC GLSi, później DOHC GTi 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC GTi, potem GTi T 1991r (Sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Dynamic Turbo 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Turbo VR4 1988r
(Obecny)
-Toyota Corolla 1.3 (Wyjechała do afryki )
- Colt C52A na gaźniku z gazolotem
 |
|
|
|
 |
Robert_G2
Forumowicz

Auto: Galant V6 2.5 98r, był 2.0 91r
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 10 Maj 2007 Posty: 55 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 16-04-2009, 17:02
|
|
|
Dzieje się z silnikiem od E33.
Na 90% uszczelka pod głowicą. Dziś lub jutro sprawdzę na 100% jak zmierzę kompresję.
Tylko że dokładnie rok temu (a może dwa lata temu) ta uszczelka była wymieniana i teraz mam dokładnie ten sam objaw co wtedy. Pracuje jak traktor na dwa gary i prawie bez mocy. |
_________________ Pozdrawiam. Robert.
 |
|
|
|
 |
waldi-1
Mitsumaniak

Auto: galant 2,5v6 rok 98 pb/lpg
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 24 razy Dołączył: 25 Paź 2006 Posty: 1577 Skąd: Chechło City
|
|
|
|
 |
Robert_G2
Forumowicz

Auto: Galant V6 2.5 98r, był 2.0 91r
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 10 Maj 2007 Posty: 55 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 16-04-2009, 20:50
|
|
|
Wiem, wiem.
Tak dokładnie miałem też wcześniej.
A i teraz właśnie sprawdziłem kompresję.
1 i 4 cylinder > 1
2 i 3 < 0,2.
Więc pewnie jest to samo, czyli przedmuch między 2 i 3 cylindrem.
waldi-1 napisał: "to juz ci kolego mówie co jest , przepaliła ci sie głowica między tłokami"
mam nadzieję że tylko uszczelka
Tylko czy jest jakiś patent na tą przypadłość bo to podobno częste przypadki w tym silniku. Ostatnim razem goście którzy to robili to raczej solidni. Głowica była także planowana, więc powinno być wszystko ok ale nie było. |
_________________ Pozdrawiam. Robert.
 |
|
|
|
 |
Maretzky85
Mitsumaniak Mod Galant E3x

Auto: Galant`88; [4G63T][E39A] VR4
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 67 razy Dołączył: 26 Gru 2006 Posty: 2937 Skąd: warszawa
|
Wysłany: 16-04-2009, 23:34
|
|
|
Nowe śruby od głowicy może pomogą ?
Na gazie jest ? Jak tak to może za uboga mieszanka ? |
_________________ Zawsze mogę się mylić
"Ż(ona): a co zrobisz ze starym Galantem? (domyślnie - po kupnie rekina)
J(a): będę nim jeździł, gdy rekin pójdzie na złom"
by Krzyżak
-Galant 1.8 Gaźnik 4G37 1988r (złom)
-Galant 2.0 SOHC GLSi, później DOHC GTi 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC GTi, potem GTi T 1991r (Sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Dynamic Turbo 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Turbo VR4 1988r
(Obecny)
-Toyota Corolla 1.3 (Wyjechała do afryki )
- Colt C52A na gaźniku z gazolotem
 |
|
|
|
 |
Krzyzak
moderator mitsumaniak uczestnik I Zlotu MM

Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 646 razy Dołączył: 28 Kwi 2005 Posty: 24378 Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
|
Wysłany: 17-04-2009, 08:11
|
|
|
Robert_G2 napisał/a: | 2 i 3 < 0,2.
Więc pewnie jest to samo, czyli przedmuch między 2 i 3 cylindrem. |
jak pisal kiedys Bartek - podroby uszczelek glowicy skladaja sie jakby z 2 malych uszczelek polaczonych razem i miedzy 2 a 3 cyl jest ich najslabszy punkt
oryginal to niemal monolit
kup oryginal, pomierz, zabiel, wyczysc i zloz zgodnie ze sztuka a bedzie dobrze |
|
|
|
 |
|