[EAxx] Czujnik płynu w spryskiwaczu |
Autor |
Wiadomość |
Owczar
Forumowicz
Auto: CLS 450
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 282 razy Dołączył: 14 Lip 2008 Posty: 14375 Skąd: Pruszków
|
Wysłany: 17-03-2009, 15:25
|
|
|
Bo tam na 99% nie masz żarówki. |
|
|
|
 |
Matik608
Mitsumaniak

Auto: BMW E61 3.0D
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy Dołączył: 11 Sie 2008 Posty: 433 Skąd: Sieradz
|
Wysłany: 17-03-2009, 15:31
|
|
|
Owczar, to moze zrobie tak ze zamiast druta do zwarcia tych kabli wezme żaróweczke?
bedzie chyba to samo jak by byla zarówka w liczniku?
nie chce mi sie zegarow wyciagac tak w ciemno a poza tym w rece zimno bardzo dzisiaj |
_________________ Był EA2A '98
 |
|
|
|
 |
Owczar
Forumowicz
Auto: CLS 450
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 282 razy Dołączył: 14 Lip 2008 Posty: 14375 Skąd: Pruszków
|
Wysłany: 17-03-2009, 15:46
|
|
|
Nie to nie da takiego efektu. Może jakby zamiast żarówki w zegaraqch była zworka, ale zależy jak jest rozwiązany układ. Szczerze to wolałbym wykręcić zegary Ale nie musisz robić tego dzisiaj tylko jak pogoda będzie lepsza. Ogólnie to wątpię, żeby te kabelki były od tego. Raczej kostka była by P&P. |
|
|
|
 |
Matik608
Mitsumaniak

Auto: BMW E61 3.0D
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy Dołączył: 11 Sie 2008 Posty: 433 Skąd: Sieradz
|
Wysłany: 17-03-2009, 15:56
|
|
|
nie no P&P to raczej nie bo nasze Gale nie maja spryskiwaczy lamp a ta kostka razem jest, ten zbiorniczek co mam jest od angola.
nawet nie wiem jak sie zabrac za te zegary
ciekawe od czego sa te kable...
innych zbednych kabli tam nie widze wiec prawdopodobnie nie da sie zrobic tej kontrolki
chyba ze by jakies przeróbki porobic i ciagnać przewód od licznika do tego czujnika i jakies zasilanie zrobic ale to za duzo zabawy jak dla mnie. |
_________________ Był EA2A '98
 |
|
|
|
 |
tomusn
Mitsumaniak

Auto: Colt Z34A 6AMT
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 106 razy Dołączył: 08 Maj 2005 Posty: 3975 Skąd: Żnin
|
Wysłany: 17-03-2009, 16:10
|
|
|
nie wiadomo, ja mam Colta euro, ale zbiorniczek wziąłem z amerykańskiego EAGLE SUMMIT sedana z 1 pompką!
a okablowanie było, tylko podłączyłem |
_________________ Tomek
Colt Colt Colt
 |
|
|
|
 |
Kmer
Mitsumaniak Arek

Auto: EA5W 2,5 V6 24 SE Automat
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 37 razy Dołączył: 29 Cze 2008 Posty: 921 Skąd: Jawor
|
Wysłany: 17-03-2009, 18:35
|
|
|
Panowie a może zbiorniczek jest od EAxW?jedna pompka na przednia szybę a druga na tylna,ktoś brał to pod uwagę??? |
|
|
|
 |
Matik608
Mitsumaniak

Auto: BMW E61 3.0D
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy Dołączył: 11 Sie 2008 Posty: 433 Skąd: Sieradz
|
Wysłany: 17-03-2009, 18:38
|
|
|
to w Wagonie jest jeden zbiorniczek od tylu i przodu?
nie ale moj jest na 100% od sedna ze spryskiwaczem lamp i ma czujnik. |
_________________ Był EA2A '98
 |
|
|
|
 |
mar111cin
Forumowicz
Auto: galant 2.5 V6 '03
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 30 Paź 2008 Posty: 982 Skąd: FSW
|
Wysłany: 17-03-2009, 19:02
|
|
|
multimetr i sprawdź opór między tymi kablami. |
_________________ Galant 2.5 V6 2003r. automat +VSI Prins
witaj Gość |
|
|
|
 |
strud
Mitsumaniak
Auto: Galant EA5W Avance '01
Dołączył: 25 Kwi 2008 Posty: 45 Skąd: W-wa
|
Wysłany: 17-03-2009, 19:14
|
|
|
Matik608 napisał/a: | to w Wagonie jest jeden zbiorniczek od tylu i przodu? | Hmm, a czemu miały by być 2?
W każdym bądź razie stanowczo jest tylko 1, przynajmniej w moim |
|
|
|
 |
Matik608
Mitsumaniak

Auto: BMW E61 3.0D
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy Dołączył: 11 Sie 2008 Posty: 433 Skąd: Sieradz
|
Wysłany: 17-03-2009, 19:25
|
|
|
kuzyn w maździe ma dwa
no dobra ale to niewazne bo nie o to chodzi ile jest zbiorniczkow, tylko jak podlaczyc ten wskaznik kazdy ma te kable co u mnie na zdjeciu?
mar111cin, elektryk ze mnie taki jak z koziej.... nie mam tego wskaźnika pradów. |
_________________ Był EA2A '98
 |
|
|
|
 |
Marcino
Mitsumaniak Góral niskopienny

Auto: Galant 2.5 V6 97r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 68 razy Dołączył: 02 Cze 2005 Posty: 10721 Skąd: okolice Tczewa
|
Wysłany: 17-03-2009, 19:53
|
|
|
DOkładnie tez mam te kable i sie zastanawiałem na co one sa i myslełem ze moze od czujnka.
Pozdrawiam |
_________________ 2019 - ... - VW Tiguan II 18r 2.0 TDI 110kw
2006- .... - Galant 2.5 V6 97r + LPG Stag
był - 2011 - 2019 - Pug 307sw
była -2004-2006 - Carisma 1.8 GDI 98r
był -1997-2005 - Fiat 126p 1978r
"A omijając to całe rozmyślanie, to prawda jest taka że do codziennego auta najlepszy jest silnik z jak największym momentem dostępnym z niskich obrotów
Czyli w tym przypadku 6a13 " by tomchuck
 |
|
|
|
 |
Matik608
Mitsumaniak

Auto: BMW E61 3.0D
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy Dołączył: 11 Sie 2008 Posty: 433 Skąd: Sieradz
|
Wysłany: 17-03-2009, 20:44
|
|
|
czyli jesli nikt nie powie dokladnie od czego sa te kable to bede musial rozebrac licznik i sprawdzic czy jest zarowka w tej kontrolce, jesli nie to pozycze od czegos innego na chwile zarowke i bede probowal zwierac te kable, jak zapali to mam juz gotowy czujnik a jak nie to sie poddaje. |
_________________ Był EA2A '98
 |
|
|
|
 |
Owczar
Forumowicz
Auto: CLS 450
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 282 razy Dołączył: 14 Lip 2008 Posty: 14375 Skąd: Pruszków
|
Wysłany: 17-03-2009, 20:57
|
|
|
A z drugiej strony nie ma analogicznych kabelków? |
|
|
|
 |
mar111cin
Forumowicz
Auto: galant 2.5 V6 '03
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 30 Paź 2008 Posty: 982 Skąd: FSW
|
Wysłany: 17-03-2009, 22:25
|
|
|
prędzej przyłóż taki kabelek do minusa na akumulatorze, zazwyczaj jest tak że musi gdzieś mase złapać, bo raczej nikt nie ciągnie przewodów pod napięciem w takie miejsca, bo by było to zbyt niebezpieczne. |
_________________ Galant 2.5 V6 2003r. automat +VSI Prins
witaj Gość |
|
|
|
 |
Matik608
Mitsumaniak

Auto: BMW E61 3.0D
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy Dołączył: 11 Sie 2008 Posty: 433 Skąd: Sieradz
|
Wysłany: 17-03-2009, 22:43
|
|
|
Owczar, innych zbednych kabli niz te na foto nie widze.
mar111cin, ale ktory mam dac do masy? bo dwa sa... od czujnika tez ida dwa. |
_________________ Był EA2A '98
 |
|
|
|
 |
|