Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[EAxx] Czujnik płynu w spryskiwaczu
Autor Wiadomość
Owczar 
Forumowicz

Auto: CLS 450
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 282 razy
Dołączył: 14 Lip 2008
Posty: 14375
Skąd: Pruszków
Wysłany: 17-03-2009, 15:25   

Bo tam na 99% nie masz żarówki.
 
 
Matik608 
Mitsumaniak


Auto: BMW E61 3.0D
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 11 Sie 2008
Posty: 433
Skąd: Sieradz
Wysłany: 17-03-2009, 15:31   

Owczar, to moze zrobie tak ze zamiast druta do zwarcia tych kabli wezme żaróweczke?
bedzie chyba to samo jak by byla zarówka w liczniku?
nie chce mi sie zegarow wyciagac tak w ciemno a poza tym w rece zimno bardzo dzisiaj :P
_________________
Był EA2A '98
 
 
 
Owczar 
Forumowicz

Auto: CLS 450
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 282 razy
Dołączył: 14 Lip 2008
Posty: 14375
Skąd: Pruszków
Wysłany: 17-03-2009, 15:46   

Nie to nie da takiego efektu. Może jakby zamiast żarówki w zegaraqch była zworka, ale zależy jak jest rozwiązany układ. Szczerze to wolałbym wykręcić zegary :P Ale nie musisz robić tego dzisiaj tylko jak pogoda będzie lepsza. Ogólnie to wątpię, żeby te kabelki były od tego. Raczej kostka była by P&P.
 
 
Matik608 
Mitsumaniak


Auto: BMW E61 3.0D
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 11 Sie 2008
Posty: 433
Skąd: Sieradz
Wysłany: 17-03-2009, 15:56   

nie no P&P to raczej nie bo nasze Gale nie maja spryskiwaczy lamp a ta kostka razem jest, ten zbiorniczek co mam jest od angola.
nawet nie wiem jak sie zabrac za te zegary :P
ciekawe od czego sa te kable...
innych zbednych kabli tam nie widze wiec prawdopodobnie nie da sie zrobic tej kontrolki :?
chyba ze by jakies przeróbki porobic i ciagnać przewód od licznika do tego czujnika i jakies zasilanie zrobic ale to za duzo zabawy jak dla mnie.
_________________
Był EA2A '98
 
 
 
tomusn 
Mitsumaniak


Auto: Colt Z34A 6AMT
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 106 razy
Dołączył: 08 Maj 2005
Posty: 3975
Skąd: Żnin
Wysłany: 17-03-2009, 16:10   

nie wiadomo, ja mam Colta euro, ale zbiorniczek wziąłem z amerykańskiego EAGLE SUMMIT sedana z 1 pompką!

a okablowanie było, tylko podłączyłem
_________________
Tomek
Colt :( Colt :| Colt :)
 
 
Kmer 
Mitsumaniak
Arek


Auto: EA5W 2,5 V6 24 SE Automat
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 37 razy
Dołączył: 29 Cze 2008
Posty: 921
Skąd: Jawor
Wysłany: 17-03-2009, 18:35   

Panowie a może zbiorniczek jest od EAxW?jedna pompka na przednia szybę a druga na tylna,ktoś brał to pod uwagę???
 
 
 
Matik608 
Mitsumaniak


Auto: BMW E61 3.0D
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 11 Sie 2008
Posty: 433
Skąd: Sieradz
Wysłany: 17-03-2009, 18:38   

to w Wagonie jest jeden zbiorniczek od tylu i przodu?
nie ale moj jest na 100% od sedna ze spryskiwaczem lamp i ma czujnik.
_________________
Był EA2A '98
 
 
 
mar111cin 
Forumowicz

Auto: galant 2.5 V6 '03
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 30 Paź 2008
Posty: 982
Skąd: FSW
Wysłany: 17-03-2009, 19:02   

multimetr i sprawdź opór między tymi kablami.
_________________
Galant 2.5 V6 2003r. automat +VSI Prins
witaj Gość :)
 
 
 
strud 
Mitsumaniak

Auto: Galant EA5W Avance '01
Dołączył: 25 Kwi 2008
Posty: 45
Skąd: W-wa
Wysłany: 17-03-2009, 19:14   

Matik608 napisał/a:
to w Wagonie jest jeden zbiorniczek od tylu i przodu?
Hmm, a czemu miały by być 2? ;)
W każdym bądź razie stanowczo jest tylko 1, przynajmniej w moim :twisted:
 
 
Matik608 
Mitsumaniak


Auto: BMW E61 3.0D
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 11 Sie 2008
Posty: 433
Skąd: Sieradz
Wysłany: 17-03-2009, 19:25   

kuzyn w maździe ma dwa :P
no dobra ale to niewazne bo nie o to chodzi ile jest zbiorniczkow, tylko jak podlaczyc ten wskaznik :D kazdy ma te kable co u mnie na zdjeciu?
mar111cin, elektryk ze mnie taki jak z koziej.... :D nie mam tego wskaźnika pradów.
_________________
Był EA2A '98
 
 
 
Marcino 
Mitsumaniak
Góral niskopienny


Auto: Galant 2.5 V6 97r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 68 razy
Dołączył: 02 Cze 2005
Posty: 10721
Skąd: okolice Tczewa
Wysłany: 17-03-2009, 19:53   

DOkładnie tez mam te kable i sie zastanawiałem na co one sa i myslełem ze moze od czujnka.
Pozdrawiam
_________________
2019 - ... - VW Tiguan II 18r 2.0 TDI 110kw
2006- .... - Galant 2.5 V6 97r + LPG Stag
był - 2011 - 2019 - Pug 307sw
była -2004-2006 - Carisma 1.8 GDI 98r
był -1997-2005 - Fiat 126p 1978r :)

"A omijając to całe rozmyślanie, to prawda jest taka że do codziennego auta najlepszy jest silnik z jak największym momentem dostępnym z niskich obrotów :)
Czyli w tym przypadku 6a13 8) " by tomchuck
 
 
 
Matik608 
Mitsumaniak


Auto: BMW E61 3.0D
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 11 Sie 2008
Posty: 433
Skąd: Sieradz
Wysłany: 17-03-2009, 20:44   

czyli jesli nikt nie powie dokladnie od czego sa te kable to bede musial rozebrac licznik i sprawdzic czy jest zarowka w tej kontrolce, jesli nie to pozycze od czegos innego na chwile zarowke i bede probowal zwierac te kable, jak zapali to mam juz gotowy czujnik :D a jak nie to sie poddaje.
_________________
Był EA2A '98
 
 
 
Owczar 
Forumowicz

Auto: CLS 450
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 282 razy
Dołączył: 14 Lip 2008
Posty: 14375
Skąd: Pruszków
Wysłany: 17-03-2009, 20:57   

A z drugiej strony nie ma analogicznych kabelków?
 
 
mar111cin 
Forumowicz

Auto: galant 2.5 V6 '03
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 30 Paź 2008
Posty: 982
Skąd: FSW
Wysłany: 17-03-2009, 22:25   

prędzej przyłóż taki kabelek do minusa na akumulatorze, zazwyczaj jest tak że musi gdzieś mase złapać, bo raczej nikt nie ciągnie przewodów pod napięciem w takie miejsca, bo by było to zbyt niebezpieczne.
_________________
Galant 2.5 V6 2003r. automat +VSI Prins
witaj Gość :)
 
 
 
Matik608 
Mitsumaniak


Auto: BMW E61 3.0D
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 11 Sie 2008
Posty: 433
Skąd: Sieradz
Wysłany: 17-03-2009, 22:43   

Owczar, innych zbednych kabli niz te na foto nie widze.
mar111cin, ale ktory mam dac do masy? bo dwa sa... od czujnika tez ida dwa.
_________________
Był EA2A '98
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.