Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[EA2A 2.0] Zgasl samochod podczas jazdy
Autor Wiadomość
spdds 
Nowy Forumowicz

Auto: galant
Dołączył: 26 Mar 2009
Posty: 2
Skąd: gdynia
  Wysłany: 26-03-2009, 22:55   [EA2A 2.0] Zgasl samochod podczas jazdy

witam wszystkich mam problem podczas jazdy zgasł silnik i nie chce już niestety odpalić rozrusznik kręci i nic poza tym kontrolki świecą jak powinny (galant 2.0 benzyna automat) proszę o pomoc
 
 
deejay 
Mitsumaniak


Auto: Rav4 Hybrid
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 155 razy
Dołączył: 26 Wrz 2006
Posty: 6099
Skąd: Wrocław
Wysłany: 26-03-2009, 23:13   

a pasek rozrządu zmieniałeś :roll: :wink: sprawdz z druga osoba , odkręc korek wlewu oleju i sprawdz czy wałek rozrzadu się kręci , najlepiej w dzien to zrób wtedy bedziesz widział wszystko powodzenia
 
 
swinks_UK 
Mitsumaniak


Auto: Lancer Evo 8 FQ300
Kraj/Country: UK
Pomógł: 91 razy
Dołączył: 19 Lut 2007
Posty: 4469
Skąd: Bourne, Lincolnshire
Wysłany: 26-03-2009, 23:26   

A może od najprostszych diagnoz...
Benzyna jest? Bo może pompa paliwa się upaliła...
Zapłon jest? Bo może kabel z alternatora się urwał, lub podobnie, świece straciły zasilanie, itp.

Jak masz immoblizer, to upewnij się jak w nim działa unieruchomienie auta, bo może "ześwirował"

Masz tysiąc możliwości i musisz podać więcej szczegółów.
_________________
swinks

ex-Galant EA3A (2.4 GDI)
ex-Galant EC5A (VR4 Type-S) - moc 340 HP oraz moment 443 Nm
Historia moich Misiów
Lancer Evo 8 FQ300 - 408 HP oraz moment 510 Nm
 
 
anwi 
Forumowicz


Auto: Galant 4x4 6a13 SingleTurbo
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 21 Gru 2008
Posty: 206
Skąd: Działdowo
Wysłany: 27-03-2009, 04:58   

kiedyś tez mi zgasł podczas jazdy i już nie odpalił, urwał się wtedy pasek od wałków wyrównawczych i zerwał czujnik od wału korbowego,
 
 
miziek
[Usunięty]

Wysłany: 27-03-2009, 10:40   

swinks_UK, immo mozna wykluczyc, kiedys sie bawilem i podczas zapalonego silnika odlaczylem immo od kluczyka i silnik chodzil ;p
 
 
Owczar 
Forumowicz

Auto: CLS 450
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 282 razy
Dołączył: 14 Lip 2008
Posty: 14370
Skąd: Pruszków
Wysłany: 27-03-2009, 11:09   

fiole1 napisał/a:
kiedyś tez mi zgasł podczas jazdy i już nie odpalił, urwał się wtedy pasek od wałków wyrównawczych i zerwał czujnik od wału korbowego,


Jak padnie czujnik położenia wału to świeci się kontrolka check engine... spdds u Ciebie świeci się cały czas czy gaśnie?
 
 
spdds 
Nowy Forumowicz

Auto: galant
Dołączył: 26 Mar 2009
Posty: 2
Skąd: gdynia
Wysłany: 27-03-2009, 13:06   

witam ponownie to co dotej pory sprawdziłem to napewno nie jast rozrząd kontrolka check engine gaśnie narazie czekam na elektryka zobaczymy co dalej.Dziękuje za dotychczasowe rady przydały się
 
 
Lisek 
Mitsumaniak


Auto: Galant
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 12 Lis 2008
Posty: 61
Skąd: Polska
Wysłany: 27-03-2009, 15:01   

miziek napisał/a:
swinks_UK, immo mozna wykluczyc, kiedys sie bawilem i podczas zapalonego silnika odlaczylem immo od kluczyka i silnik chodzil ;p


Immo jest potrzebne tylko po włączeniu zapłonu, przez kilka sekund się aktywuje i potem już nie potrzeba mieć go blisko gdyż jest wyłączone - włącza się ponownie dopiero po wyłączeniu i włączeniu stacyjki
 
 
radek79 
Mitsumaniak

Auto: x5
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 30 razy
Dołączył: 22 Mar 2009
Posty: 7453
Skąd: CHEŁM
Wysłany: 27-03-2009, 16:25   

witam ja bym sprawdził czy jest iskra na świecach co by wyjaśniło problem z elektryką i przekaźnik pompki paliwowej
 
 
 
wojbud 
Forumowicz

Auto: Mitsubishi Galant 2.0 136KM
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 19 Paź 2013
Posty: 90
Skąd: Łobżenica
Wysłany: 24-04-2017, 18:13   

Jak w temacie zgasł podczas jazdy. Z tego co już sprawdziłem to rozrząd nie przeskoczył, pasek balansu cały, czujnik położenia wału cały, ale iskry niema i teraz mam pytanie czy jeśli jedna cewka padnie to iskry nie będzie też z drugiej cewki? Sporadycznie miałem sytuacje, że podczas jazdy tracił moc i zapalał się check, a błąd to 44 czyli cewka lub tranzystor mocy 1 i 4 cylindra. Zazwyczaj wystarczyło zgasić auto i odpalić ponownie. Teraz też tylko ten błąd wymruguje a po przekręceniu na zapłon check gaśnie więc czujnik położenia wału jest ok z tego co wyczytałem. I jeszcze jedno pytanie - gdzie szukać tego tranzystora mocy? Lub co jeszcze może powodować takie objawy?
 
 
Krzyzak 
moderator mitsumaniak
uczestnik I Zlotu MM


Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy
Dołączył: 28 Kwi 2005
Posty: 24295
Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
Wysłany: 24-04-2017, 18:24   

wojbud napisał/a:
po przekręceniu na zapłon check gaśnie więc czujnik położenia wału jest ok z tego co wyczytałem
niestety źle wyczytałeś - pokręć rozrusznikiem dłużej niż 5sek i jeśli check się zapali to na 99% czujnik wału
 
 
wojbud 
Forumowicz

Auto: Mitsubishi Galant 2.0 136KM
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 19 Paź 2013
Posty: 90
Skąd: Łobżenica
Wysłany: 24-04-2017, 18:39   

Byłem sprawdzić. Kręciłem te 5 sekund i faktycznie check sie zapalił. Tak z ciekawości - ten czujnik też może się popsuć elektycznie tzn że wygląda cały? I jaki koszt takiego czujnika?

[ Dodano: 24-04-2017, 19:10 ]
Ten czujnik nada się czy brać coś firmowego tyle że wtedy cena razy 2-3?
http://allegro.pl/czujnik...6785426545.html
 
 
Krzyzak 
moderator mitsumaniak
uczestnik I Zlotu MM


Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy
Dołączył: 28 Kwi 2005
Posty: 24295
Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
Wysłany: 24-04-2017, 19:24   

bierz nowy oryginał (kiedyś to 500zł, teraz pewnie mniej)
uszkodzenie może być każdego rodzaju (zarówno elektryczne jak i mechaniczne)
wiem, że to sporo za kawałek cewki
najczęściej czujnik jest ścinany przez blaszkę kodową, która wykrzywia się od pękniętego paska balansu
 
 
wojbud 
Forumowicz

Auto: Mitsubishi Galant 2.0 136KM
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 19 Paź 2013
Posty: 90
Skąd: Łobżenica
Wysłany: 24-04-2017, 19:27   

znasz może sklep gdzie dostanę oryginał bo do serwisu to kawał drogi
 
 
Krzyzak 
moderator mitsumaniak
uczestnik I Zlotu MM


Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy
Dołączył: 28 Kwi 2005
Posty: 24295
Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
Wysłany: 25-04-2017, 08:54   

http://allegro.pl/mitsubi...6789455760.html
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.