Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
padł rozrusznik
Autor Wiadomość
gronostaj 
Forumowicz


Auto: galant 2.0 v6 1995
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 27 Wrz 2008
Posty: 97
Skąd: Trzemeśnia
  Wysłany: 12-04-2009, 20:59   padł rozrusznik

czesc. wczoraj padł mi rozrusznik..jak wymienić,wyciągnąć go z tej ciasnoty, co mogło w nim paść i ewentualny koszt naprawy.prosze o szybką odp.bo nie znalazłem nic w szukajce co dotyczyło by typowo mojego silnika .dzieki :cry:
 
 
qattro18 
Forumowicz

Auto: E32A
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 25 Sty 2009
Posty: 58
Skąd: Toruń
Wysłany: 12-04-2009, 21:18   

dalem ok 250 za wirnik plus drobne na szczotki - wymiana ok godziny i smiga!
 
 
Przemi80 
Forumowicz
przemi80

Auto: Mitsubishi Galant 2.5 V6
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 31 Gru 2008
Posty: 52
Skąd: Bychawa
Wysłany: 12-04-2009, 23:04   

U mnie rowniez przyczyna byl wirnik.koszt 160zl.
_________________
Przemi80
 
 
 
koszmarek 
pure energy :-)
ciotka koszmarek


Auto: Focus MK1
Kraj/Country: Polska
Pomogła: 4 razy
Dołączyła: 05 Kwi 2008
Posty: 4805
Skąd: Warszawa
Wysłany: 12-04-2009, 23:09   

gronostaj napisał/a:
.jak wymienić,wyciągnąć go z tej ciasnoty

otwierasz maskę, bierzesz odpowiedni klucz.. :roll: a na serio to musi się dać.

gronostaj napisał/a:
co mogło w nim paść

jak wyżej Panowie piszą- albo szczoty, albo wirnik.. koszt naprawy.. chcesz komuś to zlecić? jak nie to tylko koszta ew części i Twój czas :)

pozdrowionka
_________________
Jestem absolutnie bardzo rozgadanym i wszędobylskim stworzeniem :D
 
 
Owczar 
Forumowicz

Auto: CLS 450
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 282 razy
Dołączył: 14 Lip 2008
Posty: 14375
Skąd: Pruszków
Wysłany: 14-04-2009, 11:15   

A jakie masz objayw? W ogóle nie kręci? Słychać jakieś dźwięku po przekręceniu kluczyka? Pyknięcie? Czy kompletna cisza?
 
 
gronostaj 
Forumowicz


Auto: galant 2.0 v6 1995
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 27 Wrz 2008
Posty: 97
Skąd: Trzemeśnia
Wysłany: 14-04-2009, 18:40   

Światła działają, kontrolki palą się wszystko z eketryki działa, przejscie napięcia na rozrusznik tez jest bo sprawdzałem, po odpaleniu nie ma żadnej reakcji. dziś galant jedzie do mechanika napisze co i jak i dzięki wielkie za wszelkie uwagi. pozdrawiam
 
 
Maretzky85 
Mitsumaniak
Mod Galant E3x


Auto: Galant`88; [4G63T][E39A] VR4
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 67 razy
Dołączył: 26 Gru 2006
Posty: 2937
Skąd: warszawa
Wysłany: 14-04-2009, 20:00   

A sprawdzałeś kabelek sygnałowy ze stacyjki do rozrusznika czy jest podpięty ? :P
_________________
Zawsze mogę się mylić ;)

"Ż(ona): a co zrobisz ze starym Galantem? (domyślnie - po kupnie rekina)
J(a): będę nim jeździł, gdy rekin pójdzie na złom"
by Krzyżak

-Galant 1.8 Gaźnik 4G37 1988r (złom)
-Galant 2.0 SOHC GLSi, później DOHC GTi 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC GTi, potem GTi T 1991r (Sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Dynamic Turbo 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Turbo VR4 1988r
(Obecny)

-Toyota Corolla 1.3 (Wyjechała do afryki :P )
- Colt C52A na gaźniku z gazolotem

 
 
 
Owczar 
Forumowicz

Auto: CLS 450
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 282 razy
Dołączył: 14 Lip 2008
Posty: 14375
Skąd: Pruszków
Wysłany: 14-04-2009, 20:06   

gronostaj napisał/a:
przejscie napięcia na rozrusznik tez jest bo sprawdzałem


Maretzky85 to chyba będzie odpowiedź na Twoje pytanie.
 
 
Maretzky85 
Mitsumaniak
Mod Galant E3x


Auto: Galant`88; [4G63T][E39A] VR4
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 67 razy
Dołączył: 26 Gru 2006
Posty: 2937
Skąd: warszawa
Wysłany: 14-04-2009, 21:40   

Nie byłem pewien, ale skoro tak, to faktycznie trzeba rozebrać i zobaczyć, poza tym zawsze lepiej zacząć od najłatwiejszych :)
_________________
Zawsze mogę się mylić ;)

"Ż(ona): a co zrobisz ze starym Galantem? (domyślnie - po kupnie rekina)
J(a): będę nim jeździł, gdy rekin pójdzie na złom"
by Krzyżak

-Galant 1.8 Gaźnik 4G37 1988r (złom)
-Galant 2.0 SOHC GLSi, później DOHC GTi 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC GTi, potem GTi T 1991r (Sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Dynamic Turbo 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Turbo VR4 1988r
(Obecny)

-Toyota Corolla 1.3 (Wyjechała do afryki :P )
- Colt C52A na gaźniku z gazolotem

 
 
 
gronostaj 
Forumowicz


Auto: galant 2.0 v6 1995
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 27 Wrz 2008
Posty: 97
Skąd: Trzemeśnia
Wysłany: 15-04-2009, 13:26   

:) autko juz na chodzie, mechanik dzwonił powiedzial że poprzeczyszczał styki, wirnik chodzi jakieś kabelki wymienił gdzieś były zaśniedziałe i że wszystko ok.. a koszt 50 zł, a wydawało się być tak tragicznie. Teraz czeka mnie wymiana wachaczy tu nie da się po kosztach napewno..i spróbuje się sam do tego zabrac.pozdrawiam
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.