| Wycie | 
    
   
      | Autor | Wiadomość | 
            
      | marcinx85   Forumowicz
 
 Auto: Mitsubishi Carisma 1,8 GDI
 Kraj/Country: Polska
 Dołączył: 01 Sty 2009
 Posty: 34
 Skąd: Pabianice
 
 | 
            
               |  Wysłany: 01-06-2009, 20:44   Wycie |   
 |  
               | 
 |  
               | Witam koledzy mam taki problem ze od czasu do czasu falują obroty a wraz z nimi towarzyszy temu pewne wycie z pod maski ciezko to opisac niewiem moze ktos bedzie wiedział o co chodzi i co to może byc?? |  
				| _________________ MARCINX85
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | kkriss   Mitsumaniak
 
  
 Auto: Toyota Prius
 Kraj/Country: Polska
 Pomógł: 1 raz
 Dołączył: 04 Sie 2007
 Posty: 402
 Skąd: Chotomów
 
 | 
            
               |  Wysłany: 01-06-2009, 20:51 |   
 |  
               | 
 |  
               | rozumiem, że na biegu jałowym? hmm - falowanie obrotów to czyszczenie przepustnicy - wpisz w szukajke forumową "czyszczenie przepustnicy" to dowiesz się co zrobić.
 
 Co do wycia to hmm, trudno zgadnąć jakie to wycie.
 Jeżeli nikt nie napisze co i jak to może jak masz aparat który nagrywa filmy z dźwiękiem to zrób jakieś nagranie.
 |  
				| _________________ Było: Lancer 1.5 92r., Carisma 2000r. [1.8 GDI ASB]., Galant 2.5 ASB 99r. kombi
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | marcinx85   Forumowicz
 
 Auto: Mitsubishi Carisma 1,8 GDI
 Kraj/Country: Polska
 Dołączył: 01 Sty 2009
 Posty: 34
 Skąd: Pabianice
 
 | 
            
               |  Wysłany: 01-06-2009, 20:53 |   
 |  
               | 
 |  
               | Na biegu jałowym przepustnica była czyszczona jakies 10tys temu przez mechanika wiec niewiem jak dokladnie a to wycie czy moze jakby jakas praca czegos w raz z falujacymi obrotami |  
				| _________________ MARCINX85
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | major   Mitsumaniak
 Major
 
  
 Auto: carisma 1.6, galant 2.5 V6
 Kraj/Country: Polska
 Pomógł: 8 razy
 Dołączył: 29 Wrz 2006
 Posty: 678
 Skąd: kalisz i wrocław
 
 | 
            
               |  Wysłany: 01-06-2009, 20:57 |   
 |  
               | 
 |  
               | Może klima Ci sie załącza i to powoduje falowanie obrotow. Spręzarka włącza sie i wylącza jeżeli jest uatawiona w trybie eco (chyba ze masz climatronika)   |  
				| _________________ Moje autka:
 
 Carisma GLX 1.6 1996 rok
 Galant SPORT EDITION  2.5 V6  1998
   |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | marcinx85   Forumowicz
 
 Auto: Mitsubishi Carisma 1,8 GDI
 Kraj/Country: Polska
 Dołączył: 01 Sty 2009
 Posty: 34
 Skąd: Pabianice
 
 | 
            
               |  Wysłany: 01-06-2009, 21:03 |   
 |  
               | 
 |  
               | No mam climatronica ale tez niewiem czy to najczesciej nie wystpępuje jak klima chodzi |  
				| _________________ MARCINX85
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | agent_olo [Usunięty]
 
 
 | 
            
               |  Wysłany: 01-06-2009, 21:07 |   
 |  
               | 
 |  
               | marcinx85, Nie patrz na mechanika tylko sam sie dobierz do przepustnicy i ją wyczyść. Też miałem niby czyszczoną przepustnice przez mechanika ale dopiero jak sam ją wyczyściłem to przestały obroty falować. Te wycie to masz co jakiś czas czy non stop po uruchomieniu silnika?
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Piwor   Mitsumaniak
 
  
 Auto: 730d
 Kraj/Country: Polska
 Pomógł: 43 razy
 Dołączył: 12 Paź 2008
 Posty: 3445
 Skąd: Warszawa
 
 | 
            
               |  Wysłany: 01-06-2009, 21:20 |   
 |  
               | 
 |  
               | Mi wyje w taki specyficzny sposób łożysko pompy wspomagania, które kończy żywot.   |  
				| _________________ 01270/KMM
 
 ex-Cari 1.8 SOHC 2008-2010.
 Cari 1.8 GDI 2010-2013 -> SOHC 2014 - 2018
 730d 2018 -
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | wichura1   moderator mitsumaniak
 download manager ;)
 
  
 Auto: Grandis NA4W 2.4MIVEC LPG
 Kraj/Country: Polska
 Pomógł: 105 razy
 Dołączył: 08 Kwi 2005
 Posty: 3021
 Skąd: Poznań
 
 | 
            
               |  Wysłany: 01-06-2009, 21:27 |   
 |  
               | 
 |  
               | U mojego szwagra w VOLVO wyła sprężarka od klimy, początkowo myślał, że mu padła turbina.  ale zaczęła wyć w pełnym zakresie obrotów, więc odkrył wyjca. |  
				| _________________ Mitsumaniaku !!! Tutaj Download (u góry strony).
   |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | LEWY   Mitsumaniak
 
  
 Auto: LANCER EVO II
 Kraj/Country: Polska
 Pomógł: 11 razy
 Dołączył: 26 Gru 2006
 Posty: 516
 Skąd: Prabuty/Gdynia
 
 | 
            
               |  Wysłany: 01-06-2009, 21:32 |   
 |  
               | 
 |  
               | a może to łożyszko skrzyni? u mnie ma pomału się kończyło i dopuki nie wcisnołem sprzęgła to obroty miałem zbyt niskie może Masz objawy podobne do mnie?.
 Spróbuj zapalić z wciśniętym sprzęgłem i poźniej bez niego może to w czymś pomoże choć zależy jakie to wycie.
 |  
				| _________________ 
  |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Daniello81   Forumowicz
 
 Auto: carisma
 Kraj/Country: Polska
 Dołączył: 13 Mar 2009
 Posty: 62
 Skąd: Gliwice
 
 | 
            
               |  Wysłany: 02-06-2009, 13:59 |   
 |  
               | 
 |  
               |  	  | Piwor napisał/a: |  	  | Mi wyje w taki specyficzny sposób łożysko pompy wspomagania, które kończy żywot.   | 
 
 możesz coś bliżej na ten temat powiedzieć??
 -czy przypadkiem nie wyje ci od czasu do czasu ?
 -towarzyszy temu gorsze wspomaganie kierownicy?
 jeśli tak to jaka jest (czy jest ) możliwość wymiany samego łożyska?
 Czy wchodzi w grę wymiana pompy
   |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | marcinx85   Forumowicz
 
 Auto: Mitsubishi Carisma 1,8 GDI
 Kraj/Country: Polska
 Dołączył: 01 Sty 2009
 Posty: 34
 Skąd: Pabianice
 
 | 
            
               |  Wysłany: 02-06-2009, 15:46 |   
 |  
               | 
 |  
               | U mnie wyje od czasu do czasu co jakis czas...a wspomaganie mam słabe chyba tzn jechałem ostatnio inna GDI i tam kółko chodziło dużo lżej... |  
				| _________________ MARCINX85
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Piwor   Mitsumaniak
 
  
 Auto: 730d
 Kraj/Country: Polska
 Pomógł: 43 razy
 Dołączył: 12 Paź 2008
 Posty: 3445
 Skąd: Warszawa
 
 | 
            
               |  Wysłany: 02-06-2009, 21:01 |   
 |  
               | 
 |  
               | Dość łatwo to sprawdzić. Jak stoisz skręcaj kołami, powinny się podbić obroty, jeśli wycie zwiększa się, to prawdopodobnie masz odpowiedź. Ewentualnie posadź kogoś za kierownicą i niech kręci, a Ty się wsłuchuj. Z tego, co mi już wiadomo niby się nie wymienia łożyska, ale zobaczę niedługo u siebie i jak coś, to napiszę jak. 
 Czasem mi gorzej działa, w sensie nie tak delikatnie.
   |  
				| _________________ 01270/KMM
 
 ex-Cari 1.8 SOHC 2008-2010.
 Cari 1.8 GDI 2010-2013 -> SOHC 2014 - 2018
 730d 2018 -
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | marcinx85   Forumowicz
 
 Auto: Mitsubishi Carisma 1,8 GDI
 Kraj/Country: Polska
 Dołączył: 01 Sty 2009
 Posty: 34
 Skąd: Pabianice
 
 | 
            
               |  Wysłany: 02-06-2009, 21:05 |   
 |  
               | 
 |  
               | U mnie podbija obroty jak skrecam w miejscu ale tez czasami gorzej działa-ciężej...A czy silniczek krokowy nie wydaje zadnych odgłosów?? Ewentualnie co to jeszcze może być i czy mogłbym to sam sprawdzic?
 |  
				| _________________ MARCINX85
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      |  |