Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Wyszczerbione koło pasowe silnik 4G92
Autor Wiadomość
idas 
Mitsumaniak


Auto: Toyota Celica VII
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 46 razy
Dołączył: 13 Paź 2008
Posty: 1716
Skąd: Wrocław/Rawicz
Wysłany: 08-06-2009, 17:32   Wyszczerbione koło pasowe silnik 4G92

Witam, przy okazji ustawiania zapłonu w moim lancerze CBO zorientowałem się iż koło pasowe ma dość sporo ubytków w ściankach prowadzących pasek wielorowkowy alternatora. Czy to grozi jakimiś poważnymi następstwami, co za tym idzie czy konieczna jest jak najszybsza wymiana takiego koła? Nie wiem czy to ma związek ale na zimnym silniku słychać lekkie grzechotanie z okolic właśnie napędu rozrządu (pompa wody odpada-nowa), które cichnie jak się silnik rozgrzeje. Pozdrawiam
 
 
 
jacek11 
Mitsumaniak
Yatsu~eku

Auto: EA2W Żółwik, Outlander CW8W
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 122 razy
Dołączył: 07 Lis 2007
Posty: 11196
Skąd: Radomsko
Wysłany: 12-06-2009, 16:53   

Jeżeli pasek nie jest uszkodzony,i nie ma na nim śladów "wygryzania"przez
ubytki,to ja bym się nie martwił.
Mimo wszystko powinno się wymienić uszkodzone koło z racji złego wyważenia.
Silnik na wolnych obrotach może nie pracować równo.

Pozdro. :)
_________________

 
 
 
idas 
Mitsumaniak


Auto: Toyota Celica VII
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 46 razy
Dołączył: 13 Paź 2008
Posty: 1716
Skąd: Wrocław/Rawicz
Wysłany: 13-06-2009, 21:22   

Ubytków w pasku nie ma, a silnik pracuje równiutko na 900 obrotów/min. Mimo wszystko jednak martwię się tą grzechotką która ustaje jak tylko silnik się rozgrzeje. Brzmi jak łożysko
w tym temacie opisałem zjawisko i dodałem nawet filmik w którym to słuchać (dodam tylko, że od tego czasu dźwięk się jakby ustabilizował i równo grzechocze na zimnym)
http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=35056
Wciąż bez odpowiedzi, chyba bez mechanika się nie obejdzie:) Pozdrawiam
 
 
 
Krzyzak 
moderator mitsumaniak
uczestnik I Zlotu MM


Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy
Dołączył: 28 Kwi 2005
Posty: 24339
Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
Wysłany: 15-06-2009, 08:03   

to pozdejmuj paski i pokrec mozliwymi lozyskami oraz sprawdz czy sa luzy promieniowe itp.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.