 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
Wyszczerbione koło pasowe silnik 4G92 |
Autor |
Wiadomość |
idas
Mitsumaniak

Auto: Toyota Celica VII
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 46 razy Dołączył: 13 Paź 2008 Posty: 1716 Skąd: Wrocław/Rawicz
|
Wysłany: 08-06-2009, 17:32 Wyszczerbione koło pasowe silnik 4G92
|
|
|
Witam, przy okazji ustawiania zapłonu w moim lancerze CBO zorientowałem się iż koło pasowe ma dość sporo ubytków w ściankach prowadzących pasek wielorowkowy alternatora. Czy to grozi jakimiś poważnymi następstwami, co za tym idzie czy konieczna jest jak najszybsza wymiana takiego koła? Nie wiem czy to ma związek ale na zimnym silniku słychać lekkie grzechotanie z okolic właśnie napędu rozrządu (pompa wody odpada-nowa), które cichnie jak się silnik rozgrzeje. Pozdrawiam |
|
|
|
 |
jacek11
Mitsumaniak Yatsu~eku
Auto: EA2W Żółwik, Outlander CW8W
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 122 razy Dołączył: 07 Lis 2007 Posty: 11196 Skąd: Radomsko
|
Wysłany: 12-06-2009, 16:53
|
|
|
Jeżeli pasek nie jest uszkodzony,i nie ma na nim śladów "wygryzania"przez
ubytki,to ja bym się nie martwił.
Mimo wszystko powinno się wymienić uszkodzone koło z racji złego wyważenia.
Silnik na wolnych obrotach może nie pracować równo.
Pozdro. |
_________________
 |
|
|
|
 |
idas
Mitsumaniak

Auto: Toyota Celica VII
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 46 razy Dołączył: 13 Paź 2008 Posty: 1716 Skąd: Wrocław/Rawicz
|
Wysłany: 13-06-2009, 21:22
|
|
|
Ubytków w pasku nie ma, a silnik pracuje równiutko na 900 obrotów/min. Mimo wszystko jednak martwię się tą grzechotką która ustaje jak tylko silnik się rozgrzeje. Brzmi jak łożysko
w tym temacie opisałem zjawisko i dodałem nawet filmik w którym to słuchać (dodam tylko, że od tego czasu dźwięk się jakby ustabilizował i równo grzechocze na zimnym)
http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=35056
Wciąż bez odpowiedzi, chyba bez mechanika się nie obejdzie:) Pozdrawiam |
|
|
|
 |
Krzyzak
moderator mitsumaniak uczestnik I Zlotu MM

Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy Dołączył: 28 Kwi 2005 Posty: 24339 Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
|
Wysłany: 15-06-2009, 08:03
|
|
|
to pozdejmuj paski i pokrec mozliwymi lozyskami oraz sprawdz czy sa luzy promieniowe itp. |
|
|
|
 |
|
|