Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: Hubeeert
23-03-2007, 00:42
Pokrywa zaworów
Autor Wiadomość
bartek_nkm
[Usunięty]

  Wysłany: 26-06-2006, 21:59   Pokrywa zaworów

Co można zrobić z pokrywą zaworów, jeśli jakiś palant tak mi ją przykręcił, że teraz nie da się jej uszczelnić? Jest jakiś sposób żeby to jakoś naprawić, (wyprostować?) czy muszę rozglądać się za nową? Może ktoś z Was taką niepotrzebną lub stary silnik, który stoi i by się ze mną zamienił za dopłatą?

Sprawa pilna! Do rozpatrzenia na wczoraj! Proszę o pomoc!
 
 
gregorbu
[Usunięty]

Wysłany: 26-06-2006, 22:30   

Czy masz na myśli to, że pokrywa jest odkształcona wokół śrub? Jeśli tak, to proponuję dobry uszczelniacz silikonowy, np. Würth. Trzeba go nakładać w znacznej ilości i długo czekać, aż całkowicie złapie. Powinno trzymać - u mnie trzymało ;)
 
 
josie 
Mitsumaniak
majsterklepka


Auto: Omega B 2.0
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 167 razy
Dołączył: 08 Kwi 2005
Posty: 2517
Skąd: Gdynia
Wysłany: 26-06-2006, 23:02   

bartek_nkm napisał/a:
Może ktoś z Was taką niepotrzebną lub stary silnik, który stoi i by się ze mną zamienił za dopłatą


Ja mam silnik który stoi, ale pokrywę mam właśnie odkręconą i czyszczoną celem malowania i zastąpienia tej w co jeździ w aucie... Mógłbym się zamienić jak skończę...
Acha... z tego co widziałem to i tak chyba lipa bo w 4g13 jest w innym miejscu PCV w pokrywie, ale może to nic nie zmienia...
 
 
Krzyzak 
moderator mitsumaniak
uczestnik I Zlotu MM


Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy
Dołączył: 28 Kwi 2005
Posty: 24296
Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
Wysłany: 27-06-2006, 09:53   

a nie da sie puknac w miejsca przykrecenia srub od strony glowicy - tak, aby zwiekszyc zakres mozliwego dokrecania pokrywy?
 
 
Bartek 
Mitsumaniak
friendly admin


Auto: A161, EC5W, GF6W, A03A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 291 razy
Dołączył: 21 Mar 2005
Posty: 6983
Skąd: że znowu? (W-wa)
Wysłany: 27-06-2006, 10:04   

Krzyzak napisał/a:
a nie da sie puknac w miejsca przykrecenia srub od strony glowicy - tak, aby zwiekszyc zakres mozliwego dokrecania pokrywy?


Może się i da.... trochę to ryzykowne, bo łatwo zwichrować pokrywkę..... Na deserek może się pobawimy w żabozielonym w prostowanie pokrywki ;) ..... Na deserek, bo narazie Hipol się wykazał niezwykłą wręcz zdolnością w sprzedawaniu zaworów do 4g13.....
_________________
Pozdrawiam
MITSUMANIAK Bartek

Outlander III '14
Galant 1600 L '82
Legnum VR-4 '99
Space Star '14
Space Wagon '99 V6 - 24 :twisted: sprzedany :(

nie no ty zawsze powiesz co wiesz, a jak nie wiesz to i tak powiesz, bo przecież trzeba [coś] napisać by Ralal_Szczecin


Piratem drogowym się nie rodzi - piratem drogowym się umiera
 
 
 
gregorbu
[Usunięty]

Wysłany: 27-06-2006, 19:11   

Krzyzak napisał/a:
a nie da sie puknac w miejsca przykrecenia srub od strony glowicy - tak, aby zwiekszyc zakres mozliwego dokrecania pokrywy?
Też nad tym myślałem. Nawet mam pewne wyobrażenie, jak można byłoby to zrobić. Potrzeba byłoby do tego dwóch osób, twarde podłoże z krawędzią jak parapet, schody z lastriko czy krawężnik, drewniany klocek lub prostokątny przecinak i młotek (najlepiej gumowy).
1. Odwrócić pokrywę do góry i umieścić rantem z otorami montażowymi na krawędzi kamiennego podłoża.
2. Jeśli śruba była zbyt mocno dokręcana, otwory najbardziej delikatnie "wygięte" delikatnie potraktować punktowo drewnianym klockiem i młotkiem.
3. Po wyrównaniu "lejka" po śrubie, przyłożyć drewniany klocek lub prostokątny przecinak wzdłuż otworów i delikatnie opukiwać na całej długości.
 
 
bartek_nkm
[Usunięty]

Wysłany: 28-06-2006, 22:46   

Mogę się troche pobawić w prostowanie, ale nie chce zrobić gorzej jak jest teraz, bo nie stać mnie na 1 litr mobila tygodniowo na dolewke, a na tańszy nie mam zamiaru zmieniać...

Będę sie starał i jak znajdę jakiś sposób na prostowanie pokrywy to się z Wami podzielę ;-)
Dzięki za dobre rady ;-)
 
 
Krzyzak 
moderator mitsumaniak
uczestnik I Zlotu MM


Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy
Dołączył: 28 Kwi 2005
Posty: 24296
Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
Wysłany: 29-06-2006, 09:45   

Bartek napisał/a:
Może się i da.... trochę to ryzykowne, bo łatwo zwichrować pokrywkę.....

Ale w C5x ta pokrywka jest stalowa a nie aluminiowa (tak mi się przynajmniej wydaje) i jest dosyć plastyczna. Nie raz z kolegą tak robiłem.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.