Centralny zamek - problem |
Autor |
Wiadomość |
MadMax [Usunięty]
|
Wysłany: 23-06-2009, 10:53 Centralny zamek - problem
|
|
|
Panie i Panowie jak w temacie mam problem z centralnym zamkiem - I teraz pytanie czy ktoś z Was miał podobny ? Gdy zamykam jest OK ale w momencie otwierania z pilota albo kluczyka centralny zamek zaczyna "szaleć" Otwiera i zamyka dzrzwi i tak z 10 - 15 razy... Nie wiem co jest grane na początku myślałem że to ma związek z alarmem ale jak otwieram z kluczyka jest to samo...
[ Dodano: 23-06-2009, 11:22 ]
P.S.
Trochę to przypomina sceny z filmu "Nawiedzony" ) ale to był dom ! ! ! Nie słyszałem o nawiedzonych samochodach nie licząc "Christine" Steven'a King'a ... |
|
|
|
 |
Frost
Mitsumaniak Moderator E88A

Auto: Galant E88A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 14 razy Dołączył: 25 Mar 2007 Posty: 1377 Skąd: Gorzów Wlkp.
|
Wysłany: 23-06-2009, 12:24
|
|
|
MadMax napisał/a: | Otwiera i zamyka dzrzwi i tak z 10 - 15 razy.. | ja mam coś takiego i przy zamykaniu i otwieraniu. Lewe tylne drzwi troche wariują tzn. za 2a razy jeszcze słychać odgłos zamka. Podejrzewam jakąś zware. P.S ja mam tylko kluczyk bez pilota |
|
|
|
 |
MadMax [Usunięty]
|
Wysłany: 23-06-2009, 12:33
|
|
|
dokładnie coś takiego tylko ja mam we wszystkich zamkach ... |
|
|
|
 |
Frost
Mitsumaniak Moderator E88A

Auto: Galant E88A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 14 razy Dołączył: 25 Mar 2007 Posty: 1377 Skąd: Gorzów Wlkp.
|
Wysłany: 23-06-2009, 15:58
|
|
|
Ja jeszcze nie miałem okazji pojechać do elektryka i sie dowiedzieć co jest 5-ć z tym zamkiem. Narazie nie jest to na tyle u mnie uciązliwe żebym musiał natychmiast się tym zająć Jakbyś swój zamek ogarnął to podziel się radą to może swój tez naprawie |
|
|
|
 |
jacek11
Mitsumaniak Yatsu~eku
Auto: EA2W Żółwik, Outlander CW8W
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 122 razy Dołączył: 07 Lis 2007 Posty: 11149 Skąd: Radomsko
|
Wysłany: 23-06-2009, 22:06
|
|
|
Mojego poprzedniego gala kupiłem z tą wadą.Wyczyściłem styki elektryczne w siłowniku
w drzwiach kierowcy.
Problem zniknął.
Po roku problem wrócił,ale powtórzyłem operację i jest ok do tej pory
Pozdro. |
_________________
 |
|
|
|
 |
mitsu_pl
Forumowicz

Auto: Subaru Forester
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 25 razy Dołączył: 14 Lip 2007 Posty: 1301 Skąd: Grajewo
|
Wysłany: 24-06-2009, 11:34
|
|
|
Dżwi kierowcy są tymi "głównymi" więc tam się też znajduje główne styki od sterowania wszytkimi dżwiami, więc tam bym radził zacząć szukać... zresztą tak jak napisał Jacek |
_________________ Subaru Forester SF FL - 2000r.
Subaru Forester SF - 1999r.
Subaru Outback BI - 2005r.
Mitsubishi Galant E88A 2.5 TT |
|
|
|
 |
MadMax [Usunięty]
|
Wysłany: 27-06-2009, 21:35
|
|
|
Chyba macie rajcę panowie jutro spróbuje się z tym zmierzyć. Sprawdzę drzwi kierowcy i wyczyszczę styki. Dam znać jakie rezultaty
[ Dodano: 29-06-2009, 13:01 ]
Panowie 2 godzinnej walce garażowej mam następujące informacje : Po rozebraniu drzwi kierowcy gdzie znajduje się główna centralka dokonałem dokładnego oczyszczenia styków, rozebrałem centralkę (konsole okien) jest tam tranzystorek odpowiadający za centralny zamek. Dodatkowo pomiędzy szybą a obudową drzwi znajduje się w środku folia zabezpieczająca a w niej gąbka ochronna na ścięgnach od zamka, która skutecznie blokowała cięgno i zamek po prostu czasami odbijał. Po usunięciu gąbki i przeczyszczeniu styków problem został zażegnany. Dziękuję wszystkim za podpowiedz. Ekipa E88A to chyba najbardziej zgrana ekipa ! |
|
|
|
 |
|