Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[C62A 1.5] komputer w 1.5 GLXi 92 r
Autor Wiadomość
juar_78 
Forumowicz

Auto: MitsubishiLancerKombi2.0 2006
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 7 razy
Dołączył: 10 Lut 2007
Posty: 461
Skąd: Śląsk
Wysłany: 07-07-2009, 19:25   U mnie to chyba jednak będzie ECU.

Wczoraj jak obrotomierz był ok podłączyłem diodę do gniazda serwisowego i migała bez przerwy, czyli nie było błędów.

Dziś jak wracając z pracy obrotomierz znów zaczął świrować po dojeździe podłączyłem diodę i tym razem wymigała błąd nr 15.

W między czasie oczywiście chech engine nie zaświecał się w czasie jakdy, tak jakby wszystko było ok.

Ciekawe czy błąd nr 15 utrzyma się, kiedy ubrotomierz znów będzie pracował normalnie.
 
 
JacekR 
Nowy Forumowicz
Toruń

Auto: Lancer
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 29 Cze 2009
Posty: 6
Skąd: Toruń
Wysłany: 08-07-2009, 13:38   

Mnie też obrotomierz czasami sie zacinał , ale nic sie nie działo z silnikiem , a co do mojego ECU walczę dalej , kolega ma mi dać inny .

[ Dodano: 17-07-2009, 16:52 ]
Witam po długiej przerwie

Jak mówią pod latarnią najciemniej , znalazłem kompa u mojego kolegi z osiedla , a żę skubany się na tym zna i ja go dobrze znam , to uczyniło mnie to 50 zł,
A teraz najciekawsze (przynajmniej dla mnie) , mój komp MD153010 E2T36673 1992 ( 1000%padnięty) został zamieniony na MD149935 E2T33480 9808 A , wtyczki pasują , niewiem czy dobrze odczytuję ostatni parametr , to chyba data , zamontowałem tego kompa do miśka i cud misiek odpalił , trochę ma za niskie obroty wskazuje 500,
pracuje stabilnie , z obrotami chyba sobie poradzę , przejechałem nim narazie 15 km , jest ok.

Dzięki Wszystkim Za porady , napewno jeszcze poinformuję co i jak

Pozdrawiam Wszystkich

JR

[ Dodano: 23-07-2009, 10:09 ]
No i się pochwaliłem . rano jak robię ok 10 km to wszystko , gra , na wymienionym ECU problem powraca a mianowicie jak długo jadę i silnik jest nagrzany wariują obroty i muszę kombinować ze sprzęgłem żeby misiek ruszył , a jak dam mu na postoju na maxa to pokazuje np.6000 obrotów i spada zaraz do 3000 i tak w kółko a jak puszczę gaz to obroty zaraz spadają i gaśnie , oczywiście na rozgrzanym silniku .

Pozdrawiam
JACA
 
 
abdul123 
Nowy Forumowicz

Auto: mitsu lancer 1.3 12v 93r
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 28 Lip 2009
Posty: 19
Skąd: słupsk
Wysłany: 03-08-2009, 23:53   

pozwole sie wtracic do dyskusji bo u mnie zauwazylem podobny obiaw a mianowicie:jest sloneczaz pogoda szyby w dol zimny "lokiec :lol: "filtr stozkowy no i wiecie trójeczka na obrotach az milo dla ucha ale jak juz widze ze mgla wieczorkiem to mina mi bladnie bo wiem ze rano bedzie tak zwan dlawienie sie mojej bestji (tak jakby konczylo sie paliwo)a nie wspomne jak jest jakas ulewa! i tu pojawia sie moje pytanie czy po wymiaie kondenasatorow w ecu te obiawy mina czy mam szukac gdzie indziej??i jak jest dostepnosc kondensatorow i jakiej najlepiej firmy kupowac??z gory dzieki!
 
 
JacekR 
Nowy Forumowicz
Toruń

Auto: Lancer
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 29 Cze 2009
Posty: 6
Skąd: Toruń
Wysłany: 04-08-2009, 09:05   

Kondensatorów nie zaszkodzi wymienić (http://mitsubishifan.webpark.pl/) , ale to nie będzie to , poszukaj na forum , gdzieś już czytałem na temat Twoich objawów, a u mnie jest dokładnie odwrotnie , mój mechanior sugeruję że to u mnie czujniki temp. zobaczymy dzisiaj po wymianie .
 
 
Artii 
moderator mitsumaniak


Auto: LancerCS0 2003 LancerC62 1990
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 17 razy
Dołączył: 04 Kwi 2005
Posty: 892
Skąd: Zawiercie/Zabrze
Wysłany: 04-08-2009, 09:57   

abdul123 napisał/a:
ale jak juz widze ze mgla wieczorkiem to mina mi bladnie bo wiem ze rano bedzie tak zwan dlawienie sie mojej bestji


Najprawdopodobniej będzie to wina:
świec
przewodów WN
Kopulki lub palca rozdzielacza
_________________

 
 
 
abdul123 
Nowy Forumowicz

Auto: mitsu lancer 1.3 12v 93r
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 28 Lip 2009
Posty: 19
Skąd: słupsk
Wysłany: 04-08-2009, 10:49   

wymienie swieczki i przewody wn i dam wam znac jakie byly czy sa jakies widoczne poprawy ale tak w glebi czuje ze to coz z ecu!
 
 
Artii 
moderator mitsumaniak


Auto: LancerCS0 2003 LancerC62 1990
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 17 razy
Dołączył: 04 Kwi 2005
Posty: 892
Skąd: Zawiercie/Zabrze
Wysłany: 04-08-2009, 22:33   

Tylko kup ori lub ori od hultaja. Jak kupisz badziew to nie będzie różnicy.
_________________

 
 
 
Poler
[Usunięty]

Wysłany: 19-02-2010, 09:31   

Niestety i mnie spotkała uciążliwa awaria komputera. W moim Colcie siedzi MD149935. Przelutowałem 4 kondensatory zgodnie z instrukcjami, posprawdzałem czy wszędzie są połączenia - ale po włożeniu do Colta dupa blada.
Na nóżce 13 wg. instrukcji powinno być 5V - u mnie jest 12V. Podejrzewam uszkodzenie jakiegoś regulatora napięcia. Nie mam schematu, nic więcej ni ruszę.
Znalazłem sprawny egzemplarz za 500zł ale na razie pobawię się jeszcze w próby reanimacji tego uszkodzonego. Może kolega Bartek coś pomoże - odezwał się i jesteśmy umówieni. Szkoda tylko, że auto stoi a ja muszę dawać z buta.
 
 
Bartek 
Mitsumaniak
friendly admin


Auto: A161, EC5W, GF6W, A03A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 291 razy
Dołączył: 21 Mar 2005
Posty: 6983
Skąd: że znowu? (W-wa)
Wysłany: 19-02-2010, 09:40   

Poler napisał/a:
powinno być 5V - u mnie jest 12V.


Kiepska sprawa - procesor pewnie się usmażył....wytrzymuje do 10V...... Zmyj z niego lakier (spirytusem lub benzyną ekstrakcyjną) i sprawdź czy jest idealnie gładki.....
_________________
Pozdrawiam
MITSUMANIAK Bartek

Outlander III '14
Galant 1600 L '82
Legnum VR-4 '99
Space Star '14
Space Wagon '99 V6 - 24 :twisted: sprzedany :(

nie no ty zawsze powiesz co wiesz, a jak nie wiesz to i tak powiesz, bo przecież trzeba [coś] napisać by Ralal_Szczecin


Piratem drogowym się nie rodzi - piratem drogowym się umiera
 
 
 
Poler
[Usunięty]

Wysłany: 19-02-2010, 10:05   

O wilku mowa..
Sprawdzałem, układy wyglądają na nietknięte. Generalnie nie ma żadnych ubytków ścieżek, wszystkie elementy całe, kondensatory jak pisałem wcześniej - wymienione.
Jest szansa coś z tym zrobić?

[ Dodano: 22-02-2010, 16:16 ]
Bartkowi dziękowałem za pomoc w innym wątku ale nigdy dość. Takich ludzi to ozłocić wypada. Jeszcze raz dziękuję. Colt po regeneracji kompa odpalił jak nowy.
 
 
Jakub 
Nowy Forumowicz

Auto: lancer 1,5 90r
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 25 Mar 2010
Posty: 7
Skąd: wejherowo
Wysłany: 03-04-2010, 22:55   

wymienialem mojego ecu , mialem problem z obrotami, kosztowal mnie okolo 500 zł :(
 
 
Owczar 
Forumowicz

Auto: CLS 450
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 282 razy
Dołączył: 14 Lip 2008
Posty: 14378
Skąd: Pruszków
Wysłany: 05-04-2010, 21:09   

Jakub, mozna dostac taniej... ja kupilem za 50zl :D W pelni sprawny, ale handlarze wolaja nawet po 500zl...
 
 
Poler
[Usunięty]

Wysłany: 05-04-2010, 22:10   

Zależy do jakiego rocznika. Ja widziałem też sporo po 50 zł ale żaden pasujący do C50. Dużo jest do Coltów po 95 i dalej. Te kompy nie pasują, wystarczy zapytać o ilość gniazd. Jednak szansa jest duża, że da się usterkę naprawić. Główna przyczyna to kondensatory.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.