[C62A 1.5] komputer w 1.5 GLXi 92 r |
Autor |
Wiadomość |
juar_78
Forumowicz
Auto: MitsubishiLancerKombi2.0 2006
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 7 razy Dołączył: 10 Lut 2007 Posty: 461 Skąd: Śląsk
|
Wysłany: 07-07-2009, 19:25 U mnie to chyba jednak będzie ECU.
|
|
|
Wczoraj jak obrotomierz był ok podłączyłem diodę do gniazda serwisowego i migała bez przerwy, czyli nie było błędów.
Dziś jak wracając z pracy obrotomierz znów zaczął świrować po dojeździe podłączyłem diodę i tym razem wymigała błąd nr 15.
W między czasie oczywiście chech engine nie zaświecał się w czasie jakdy, tak jakby wszystko było ok.
Ciekawe czy błąd nr 15 utrzyma się, kiedy ubrotomierz znów będzie pracował normalnie. |
|
|
|
 |
JacekR
Nowy Forumowicz Toruń
Auto: Lancer
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 29 Cze 2009 Posty: 6 Skąd: Toruń
|
Wysłany: 08-07-2009, 13:38
|
|
|
Mnie też obrotomierz czasami sie zacinał , ale nic sie nie działo z silnikiem , a co do mojego ECU walczę dalej , kolega ma mi dać inny .
[ Dodano: 17-07-2009, 16:52 ]
Witam po długiej przerwie
Jak mówią pod latarnią najciemniej , znalazłem kompa u mojego kolegi z osiedla , a żę skubany się na tym zna i ja go dobrze znam , to uczyniło mnie to 50 zł,
A teraz najciekawsze (przynajmniej dla mnie) , mój komp MD153010 E2T36673 1992 ( 1000%padnięty) został zamieniony na MD149935 E2T33480 9808 A , wtyczki pasują , niewiem czy dobrze odczytuję ostatni parametr , to chyba data , zamontowałem tego kompa do miśka i cud misiek odpalił , trochę ma za niskie obroty wskazuje 500,
pracuje stabilnie , z obrotami chyba sobie poradzę , przejechałem nim narazie 15 km , jest ok.
Dzięki Wszystkim Za porady , napewno jeszcze poinformuję co i jak
Pozdrawiam Wszystkich
JR
[ Dodano: 23-07-2009, 10:09 ]
No i się pochwaliłem . rano jak robię ok 10 km to wszystko , gra , na wymienionym ECU problem powraca a mianowicie jak długo jadę i silnik jest nagrzany wariują obroty i muszę kombinować ze sprzęgłem żeby misiek ruszył , a jak dam mu na postoju na maxa to pokazuje np.6000 obrotów i spada zaraz do 3000 i tak w kółko a jak puszczę gaz to obroty zaraz spadają i gaśnie , oczywiście na rozgrzanym silniku .
Pozdrawiam
JACA |
|
|
|
 |
abdul123
Nowy Forumowicz
Auto: mitsu lancer 1.3 12v 93r
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 28 Lip 2009 Posty: 19 Skąd: słupsk
|
Wysłany: 03-08-2009, 23:53
|
|
|
pozwole sie wtracic do dyskusji bo u mnie zauwazylem podobny obiaw a mianowicie:jest sloneczaz pogoda szyby w dol zimny "lokiec "filtr stozkowy no i wiecie trójeczka na obrotach az milo dla ucha ale jak juz widze ze mgla wieczorkiem to mina mi bladnie bo wiem ze rano bedzie tak zwan dlawienie sie mojej bestji (tak jakby konczylo sie paliwo)a nie wspomne jak jest jakas ulewa! i tu pojawia sie moje pytanie czy po wymiaie kondenasatorow w ecu te obiawy mina czy mam szukac gdzie indziej??i jak jest dostepnosc kondensatorow i jakiej najlepiej firmy kupowac??z gory dzieki! |
|
|
|
 |
JacekR
Nowy Forumowicz Toruń
Auto: Lancer
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 29 Cze 2009 Posty: 6 Skąd: Toruń
|
Wysłany: 04-08-2009, 09:05
|
|
|
Kondensatorów nie zaszkodzi wymienić (http://mitsubishifan.webpark.pl/) , ale to nie będzie to , poszukaj na forum , gdzieś już czytałem na temat Twoich objawów, a u mnie jest dokładnie odwrotnie , mój mechanior sugeruję że to u mnie czujniki temp. zobaczymy dzisiaj po wymianie . |
|
|
|
 |
Artii
moderator mitsumaniak

Auto: LancerCS0 2003 LancerC62 1990
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 17 razy Dołączył: 04 Kwi 2005 Posty: 892 Skąd: Zawiercie/Zabrze
|
Wysłany: 04-08-2009, 09:57
|
|
|
abdul123 napisał/a: | ale jak juz widze ze mgla wieczorkiem to mina mi bladnie bo wiem ze rano bedzie tak zwan dlawienie sie mojej bestji |
Najprawdopodobniej będzie to wina:
świec
przewodów WN
Kopulki lub palca rozdzielacza |
_________________
 |
|
|
|
 |
abdul123
Nowy Forumowicz
Auto: mitsu lancer 1.3 12v 93r
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 28 Lip 2009 Posty: 19 Skąd: słupsk
|
Wysłany: 04-08-2009, 10:49
|
|
|
wymienie swieczki i przewody wn i dam wam znac jakie byly czy sa jakies widoczne poprawy ale tak w glebi czuje ze to coz z ecu! |
|
|
|
 |
Artii
moderator mitsumaniak

Auto: LancerCS0 2003 LancerC62 1990
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 17 razy Dołączył: 04 Kwi 2005 Posty: 892 Skąd: Zawiercie/Zabrze
|
Wysłany: 04-08-2009, 22:33
|
|
|
Tylko kup ori lub ori od hultaja. Jak kupisz badziew to nie będzie różnicy. |
_________________
 |
|
|
|
 |
Poler [Usunięty]
|
Wysłany: 19-02-2010, 09:31
|
|
|
Niestety i mnie spotkała uciążliwa awaria komputera. W moim Colcie siedzi MD149935. Przelutowałem 4 kondensatory zgodnie z instrukcjami, posprawdzałem czy wszędzie są połączenia - ale po włożeniu do Colta dupa blada.
Na nóżce 13 wg. instrukcji powinno być 5V - u mnie jest 12V. Podejrzewam uszkodzenie jakiegoś regulatora napięcia. Nie mam schematu, nic więcej ni ruszę.
Znalazłem sprawny egzemplarz za 500zł ale na razie pobawię się jeszcze w próby reanimacji tego uszkodzonego. Może kolega Bartek coś pomoże - odezwał się i jesteśmy umówieni. Szkoda tylko, że auto stoi a ja muszę dawać z buta. |
|
|
|
 |
Bartek
Mitsumaniak friendly admin

Auto: A161, EC5W, GF6W, A03A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 291 razy Dołączył: 21 Mar 2005 Posty: 6983 Skąd: że znowu? (W-wa)
|
Wysłany: 19-02-2010, 09:40
|
|
|
Poler napisał/a: | powinno być 5V - u mnie jest 12V. |
Kiepska sprawa - procesor pewnie się usmażył....wytrzymuje do 10V...... Zmyj z niego lakier (spirytusem lub benzyną ekstrakcyjną) i sprawdź czy jest idealnie gładki..... |
_________________ Pozdrawiam
MITSUMANIAK Bartek
Outlander III '14
Galant 1600 L '82
Legnum VR-4 '99
Space Star '14
Space Wagon '99 V6 - 24 sprzedany
nie no ty zawsze powiesz co wiesz, a jak nie wiesz to i tak powiesz, bo przecież trzeba [coś] napisać by Ralal_Szczecin
Piratem drogowym się nie rodzi - piratem drogowym się umiera |
|
|
|
 |
Poler [Usunięty]
|
Wysłany: 19-02-2010, 10:05
|
|
|
O wilku mowa..
Sprawdzałem, układy wyglądają na nietknięte. Generalnie nie ma żadnych ubytków ścieżek, wszystkie elementy całe, kondensatory jak pisałem wcześniej - wymienione.
Jest szansa coś z tym zrobić?
[ Dodano: 22-02-2010, 16:16 ]
Bartkowi dziękowałem za pomoc w innym wątku ale nigdy dość. Takich ludzi to ozłocić wypada. Jeszcze raz dziękuję. Colt po regeneracji kompa odpalił jak nowy. |
|
|
|
 |
Jakub
Nowy Forumowicz
Auto: lancer 1,5 90r
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 25 Mar 2010 Posty: 7 Skąd: wejherowo
|
Wysłany: 03-04-2010, 22:55
|
|
|
wymienialem mojego ecu , mialem problem z obrotami, kosztowal mnie okolo 500 zł |
|
|
|
 |
Owczar
Forumowicz
Auto: CLS 450
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 282 razy Dołączył: 14 Lip 2008 Posty: 14378 Skąd: Pruszków
|
Wysłany: 05-04-2010, 21:09
|
|
|
Jakub, mozna dostac taniej... ja kupilem za 50zl W pelni sprawny, ale handlarze wolaja nawet po 500zl... |
|
|
|
 |
Poler [Usunięty]
|
Wysłany: 05-04-2010, 22:10
|
|
|
Zależy do jakiego rocznika. Ja widziałem też sporo po 50 zł ale żaden pasujący do C50. Dużo jest do Coltów po 95 i dalej. Te kompy nie pasują, wystarczy zapytać o ilość gniazd. Jednak szansa jest duża, że da się usterkę naprawić. Główna przyczyna to kondensatory. |
|
|
|
 |
|