Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: Gene
28-05-2009, 17:22
[2.5 TD] Uszczelnienie silnika
Autor Wiadomość
acinski
[Usunięty]

Wysłany: 23-07-2007, 08:31   [2.5 TD] Uszczelnienie silnika

Sprawa wygląda następująco:
Wymieniona uszczelka pokrywy zaworów i jest wreszcie sucha ale wymieniłem tez zimmer na wałku rozrządu i tu już fajnie nie jest. Było bardzo dobrze ale wybrałem się do Włoch i po powrocie okazało się, że zimmer leje od nowa. Co mu zrobić? Kupić drugi i załadowac na kleju? :D Może gdzieś w silniku panuje zbyt wysokie ciśnienie oleju? Wskaźnik cisnienia pokazuje ciśnienia nominalne. Może jakaś odma gdzies się przytkała? Może lekkie wytarcie na wałku? Gdzie szukać?
Ostatnio zmieniony przez Gene 28-05-2009, 17:23, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Krzyzak 
moderator mitsumaniak
uczestnik I Zlotu MM


Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy
Dołączył: 28 Kwi 2005
Posty: 24315
Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
Wysłany: 23-07-2007, 08:49   

przede wszystkim zainwestowac w porzadne gumy - czyli najlepiej oryginalne, bo podroby moga lac po 1000 km
czyli albo do ASO albo do Marka Malika (namiary na forum)
 
 
acinski
[Usunięty]

Wysłany: 23-07-2007, 08:55   

Niby było to maide in Japan ale kupione w Inter Cars. Może faktycznie to wina samego materiału. Trzeba będzie zamówić oryginał...
Dzięki za sugestie.

A tak na marginesie. Nie wiecie jak bardzo pracochłonna jest wymiana zimmera na wale głównym od strony skrzyni? Nie wiem czy tam nie cieknie przypadkiem. Skrznia automat.
Pajero 2.5TD '87 I co trzeba zrzucić. Czy muszę demontować wały napędowe? Jeśli tak to od strzału zamówię nowe krzyżaki.
 
 
Krzyzak 
moderator mitsumaniak
uczestnik I Zlotu MM


Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy
Dołączył: 28 Kwi 2005
Posty: 24315
Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
Wysłany: 23-07-2007, 09:13   

tak - oryginalne gumy potrafia 200 tys. km i wiecej trzymac
tez juz przerabialem podroby za 10 zl z JC...

niestety nigdy tego nie robilem w Pajero, ale generalnie sa 2 mozliwosci:
- simmering od zewnatrz - trzeba zdjac skrzynie (wczesniej polosie, olej w skrzyni, zaleznie od konstrukcji jeszcze moze i belke pod silnikiem - jesli to skrzynia a nie silnik sie na niej opiera), sprzeglo, kolo zamachowe i podkladke
- simmering od srodka - trzeba zdjac to co powyzej plus jeszcze miske olejowa i kilka smieci wewnatrz silnika
 
 
acinski
[Usunięty]

Wysłany: 23-07-2007, 09:31   

Nie pomyślałem o wewnętrznym. No to czeka mnie grubsza robota.
Zacznę od tego nieszczęsnego zimmeringu. Wyeliminujemy wszystkie wycieki od góry zobaczymy ile leje się od dołu. Mam nadzieję, że ten na wale jednak nie cieknie :)
 
 
freebike 
Mitsumaniak


Auto: Pajero I 2,5 DTi 1990
Dołączył: 05 Wrz 2008
Posty: 32
Skąd: Boguszów-Gorce
Wysłany: 20-02-2009, 13:20   

Witam, czekam mnie ponowna wymiana uszczelniacza od strony rozrządu. Zamiennik szybko zaczął ciec. Chciałem zapytać o koszt nowego i czy jest problem z dostaniem oryginału? No i najważniejsze, czy warto inwestować w oryginał? Minęło trochę czasu od założenia tego tematu więc jest szansa że pojawiły się zamienniki godne polecenia.
Mam Pajero I z 90 roku 2,5 tdi
 
 
Przemy
[Usunięty]

Wysłany: 01-03-2009, 21:27   

ja u siebie walczyłem z wyciekami i udało sie wywalczyć sukces. Pierwsza została wymieniona uszczelka pod pokrywa wraz z gumowymi podkładkami pod śruby oraz półksiężycem. Następnie (troche sie naszukałem) okazało się że wywala mi olej z pod rurki od bagnetu. Zdjąłem, wkleiłem na dobry silikon i trzyma.
 
 
acinski
[Usunięty]

Wysłany: 08-07-2009, 13:54   

Dorzucę jeszcze moje spostrzeżenie. Pod pompą wtryskową jest przykręcona blacha na dwóch śrubach 10-tkach. Uszczelka pod nią praktycznie już nie istnieje. Twarda i kruszy się. Wypatroszyłem, zasilikonowałem, zakręciłem i jest sucho a lało się stamtąd okrutnie :)
 
 
dmalarz 
Nowy Forumowicz

Auto: Pajero Sport 2.5 tdi 1999
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 23 Maj 2009
Posty: 17
Skąd: konstancin
Wysłany: 01-05-2010, 13:34   

Witam. Czy wie ktoś może coś w temacie rozmiar simmeringów na wałkach balansowych od strony rozrządu, silnik 4D56.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.