 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
buczy przy skrecie |
Autor |
Wiadomość |
puntspusy
Forumowicz

Auto: CBO SuperCharger i CSO
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 12 Wrz 2006 Posty: 505 Skąd: dokąd
|
Wysłany: 16-07-2009, 07:38 buczy przy skrecie
|
|
|
Lancer CSO 2,0 kombi
Podczas jazdy na wprost auto zachowuje sie normalnie. Moze delikatnie cos halasuje - buczy-huczy (niezaleznie od predkosci).
Podczas mocniejszego skretu w prawo przy dowolnej predkosci z okolic tylnego prawego kola ( tak mi sie wydaje ) wydobywa sie naprawde mocne buczenie.
co to moze byc ? lozysko ? |
_________________ too much of my life is spend on the weekend
byly:Trabant 601 kabrio homemade malowany sprayem, Trabant 601 od inwalidy z przyspawanym pretem do pedalu sprzegla, Wartburg 353 Kombi wlasnorecznie malowany, Wartburg 353 z szyberdachem, Biała Łada 2103 z wadliwa instalacja elektryczna, Mitsubishi Colt A150 z tylnym nadkolem przebitym przez amortyzator, VW Passat B2 Kombi diesel pieknie chodzil na oranzadzie, Mitsubishi Colt C50 dojechal i wrocil z UK, Laguna I RHD przerobiona na LHD, Fiat Uno z najglosniejszym tlumikiem swiata sprzedany osobie gluchoniemej, Mitsubishi Lancer CBO 4G92 -kompresor z mercedesa M62, Honda Civic EG5- zawor spotkal sie z tłokiem, Seiceto 900 sciagnalem opone z felgi bez zdejmowania kola, Nissan Almera 2,2 di, Lancer CSO -do teraz,Mitsubishi Colt 2008 do teraz |
|
|
|
 |
rydzu25
Forumowicz

Auto: Outlander II
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy Dołączył: 29 Sty 2007 Posty: 106 Skąd: Nowy Dwór Mazowiecki/Płock
|
Wysłany: 18-07-2009, 21:15
|
|
|
Jak chcesz sprawdzic czy to łożysko to podliwaruj stronę po której ci buczy i poruszaj kołem i zakręc nim a wtedy sie okaże czy to łożysko.
pozdrawiam |
|
|
|
 |
Artii
moderator mitsumaniak

Auto: LancerCS0 2003 LancerC62 1990
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 17 razy Dołączył: 04 Kwi 2005 Posty: 892 Skąd: Zawiercie/Zabrze
|
Wysłany: 19-07-2009, 08:15
|
|
|
Poruszaj na boki kołem i zobacz czy nie ma luzów. |
_________________
 |
|
|
|
 |
majick [Usunięty]
|
Wysłany: 21-07-2009, 13:48
|
|
|
Słabo to wiedzę ,oczywiscie łozyska nie wymienisz tylko cała piasta, u mnie to samo prawy tył,w serwisie ok.tysiaka, zamiennik ok.600, droższy na pięć szpilek ,może u niemca w serwisie taniej, albo pokusić się o wyciskanie starego, ale brak auta na podmiankę,daj znać co ustaliłeś |
|
|
|
 |
Artii
moderator mitsumaniak

Auto: LancerCS0 2003 LancerC62 1990
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 17 razy Dołączył: 04 Kwi 2005 Posty: 892 Skąd: Zawiercie/Zabrze
|
Wysłany: 21-07-2009, 14:12
|
|
|
Tak z ciekawości przy jakich przebiegach macie te problemy? Mam nadzieje że ponad 200tkm. |
_________________
 |
|
|
|
 |
majick [Usunięty]
|
Wysłany: 21-07-2009, 15:31
|
|
|
100000 km |
|
|
|
 |
puntspusy
Forumowicz

Auto: CBO SuperCharger i CSO
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 12 Wrz 2006 Posty: 505 Skąd: dokąd
|
Wysłany: 22-07-2009, 06:55
|
|
|
137 tys |
_________________ too much of my life is spend on the weekend
byly:Trabant 601 kabrio homemade malowany sprayem, Trabant 601 od inwalidy z przyspawanym pretem do pedalu sprzegla, Wartburg 353 Kombi wlasnorecznie malowany, Wartburg 353 z szyberdachem, Biała Łada 2103 z wadliwa instalacja elektryczna, Mitsubishi Colt A150 z tylnym nadkolem przebitym przez amortyzator, VW Passat B2 Kombi diesel pieknie chodzil na oranzadzie, Mitsubishi Colt C50 dojechal i wrocil z UK, Laguna I RHD przerobiona na LHD, Fiat Uno z najglosniejszym tlumikiem swiata sprzedany osobie gluchoniemej, Mitsubishi Lancer CBO 4G92 -kompresor z mercedesa M62, Honda Civic EG5- zawor spotkal sie z tłokiem, Seiceto 900 sciagnalem opone z felgi bez zdejmowania kola, Nissan Almera 2,2 di, Lancer CSO -do teraz,Mitsubishi Colt 2008 do teraz |
|
|
|
 |
majick [Usunięty]
|
Wysłany: 22-07-2009, 13:38
|
|
|
Do puntspusy, tak z ciekawości ,czy miałeś wymieniane wahacze z tyłu w zwiazku ze skrzypieniem, bo wtedy można by uderzyć z gwaracją na wymieniany element(2 lata) |
|
|
|
 |
puntspusy
Forumowicz

Auto: CBO SuperCharger i CSO
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 12 Wrz 2006 Posty: 505 Skąd: dokąd
|
Wysłany: 23-07-2009, 06:54
|
|
|
u mnie nie skrzypi ale tez nic nie bylo w tym temacie robione |
_________________ too much of my life is spend on the weekend
byly:Trabant 601 kabrio homemade malowany sprayem, Trabant 601 od inwalidy z przyspawanym pretem do pedalu sprzegla, Wartburg 353 Kombi wlasnorecznie malowany, Wartburg 353 z szyberdachem, Biała Łada 2103 z wadliwa instalacja elektryczna, Mitsubishi Colt A150 z tylnym nadkolem przebitym przez amortyzator, VW Passat B2 Kombi diesel pieknie chodzil na oranzadzie, Mitsubishi Colt C50 dojechal i wrocil z UK, Laguna I RHD przerobiona na LHD, Fiat Uno z najglosniejszym tlumikiem swiata sprzedany osobie gluchoniemej, Mitsubishi Lancer CBO 4G92 -kompresor z mercedesa M62, Honda Civic EG5- zawor spotkal sie z tłokiem, Seiceto 900 sciagnalem opone z felgi bez zdejmowania kola, Nissan Almera 2,2 di, Lancer CSO -do teraz,Mitsubishi Colt 2008 do teraz |
|
|
|
 |
b4rt3k91
Mitsumaniak
Auto: Lancer CS9W + LPG
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy Dołączył: 18 Kwi 2014 Posty: 94 Skąd: Krzeszowice
|
Wysłany: 28-11-2014, 22:08
|
|
|
Odświeżam temat
Jest ktoś może po wymianie tylnej piasty? Niestety prawdodpobnie mnie to czeka Słyszał ktoś może o próbie z powodzeniem wyciskania łożyska i wprasowania nowego? Koszt nowej niestety jesr dość duży.. |
_________________ Mój Lancer -> http://forum.mitsumaniaki...c.php?p=1411880 |
|
|
|
 |
mjsystem
Forumowicz
Auto: ...
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 27 razy Dołączył: 06 Sie 2010 Posty: 11637 Skąd: ...
|
Wysłany: 28-11-2014, 22:35
|
|
|
b4rt3k91 napisał/a: | Słyszał ktoś może o próbie z powodzeniem wyciskania łożyska i wprasowania nowego | Nie zawsze się udaje. Warto spróbować. Uważaj też na zamienniki, bo czasem są krzywe i marnej jakości. |
|
|
|
 |
b4rt3k91
Mitsumaniak
Auto: Lancer CS9W + LPG
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy Dołączył: 18 Kwi 2014 Posty: 94 Skąd: Krzeszowice
|
Wysłany: 28-11-2014, 22:55
|
|
|
Właśnie chodzi mi o to czy komuś się to udało, a jeśli tak to proszę o jakieś wskazówki, lub jeśli ma jakieś dane łożysk to byłbym wdzięczny. Jeśli się nie uda to jakiej firmy piasty polecasz mjsystem ? |
|
|
|
 |
mjsystem
Forumowicz
Auto: ...
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 27 razy Dołączył: 06 Sie 2010 Posty: 11637 Skąd: ...
|
Wysłany: 28-11-2014, 23:12
|
|
|
b4rt3k91 napisał/a: | Jeśli się nie uda to jakiej firmy piasty polecasz |
Najlepiej orginał. Nie kupuj żadnej chińszczyzny, bo to bez sensu. ja w galancie trzy razy podchodziłem do wymiany, z czego dwa razy na częściach sklepowych i zawsze kończyło się oddaniem z powodu krzywizny osiowej. Co więcej, piasty producenta, który jeszcze pół roku temu miał solidy towar...
Zapytaj o to tu:
http://allegro.pl/show_user.php?uid=617035
lub:
http://www.kapitan.com.pl/?kontakt
Zacznij jednak od próby profesjonalnego wyciśnięcia łożysk z piast i zakupu np SKF |
|
|
|
 |
b4rt3k91
Mitsumaniak
Auto: Lancer CS9W + LPG
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy Dołączył: 18 Kwi 2014 Posty: 94 Skąd: Krzeszowice
|
Wysłany: 02-02-2015, 13:02
|
|
|
mjsystem, pamiętasz może jakieś numery/wymiary tego łożyska? Jeśli uda się je wycisnąć to muszę się zorientować czy dostanę gdzieś u mnie w okolicy podobne. Odnośnie piast - orientowałem się w kilku miejscach, w intercars po zniżce Ruville wychodzi 496 zł/sztukę... |
|
|
|
 |
|
|