Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
buczy przy skrecie
Autor Wiadomość
puntspusy 
Forumowicz


Auto: CBO SuperCharger i CSO
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 12 Wrz 2006
Posty: 505
Skąd: dokąd
Wysłany: 16-07-2009, 07:38   buczy przy skrecie

Lancer CSO 2,0 kombi
Podczas jazdy na wprost auto zachowuje sie normalnie. Moze delikatnie cos halasuje - buczy-huczy (niezaleznie od predkosci).
Podczas mocniejszego skretu w prawo przy dowolnej predkosci z okolic tylnego prawego kola ( tak mi sie wydaje ) wydobywa sie naprawde mocne buczenie.
co to moze byc ? lozysko ?
_________________
too much of my life is spend on the weekend
byly:Trabant 601 kabrio homemade malowany sprayem, Trabant 601 od inwalidy z przyspawanym pretem do pedalu sprzegla, Wartburg 353 Kombi wlasnorecznie malowany, Wartburg 353 z szyberdachem, Biała Łada 2103 z wadliwa instalacja elektryczna, Mitsubishi Colt A150 z tylnym nadkolem przebitym przez amortyzator, VW Passat B2 Kombi diesel pieknie chodzil na oranzadzie, Mitsubishi Colt C50 dojechal i wrocil z UK, Laguna I RHD przerobiona na LHD, Fiat Uno z najglosniejszym tlumikiem swiata sprzedany osobie gluchoniemej, Mitsubishi Lancer CBO 4G92 -kompresor z mercedesa M62, Honda Civic EG5- zawor spotkal sie z tłokiem, Seiceto 900 sciagnalem opone z felgi bez zdejmowania kola, Nissan Almera 2,2 di, Lancer CSO -do teraz,Mitsubishi Colt 2008 do teraz
 
 
rydzu25 
Forumowicz


Auto: Outlander II
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 29 Sty 2007
Posty: 106
Skąd: Nowy Dwór Mazowiecki/Płock
Wysłany: 18-07-2009, 21:15   

Jak chcesz sprawdzic czy to łożysko to podliwaruj stronę po której ci buczy i poruszaj kołem i zakręc nim a wtedy sie okaże czy to łożysko.
pozdrawiam
 
 
Artii 
moderator mitsumaniak


Auto: LancerCS0 2003 LancerC62 1990
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 17 razy
Dołączył: 04 Kwi 2005
Posty: 892
Skąd: Zawiercie/Zabrze
Wysłany: 19-07-2009, 08:15   

Poruszaj na boki kołem i zobacz czy nie ma luzów.
_________________

 
 
 
majick
[Usunięty]

Wysłany: 21-07-2009, 13:48   

Słabo to wiedzę ,oczywiscie łozyska nie wymienisz tylko cała piasta, u mnie to samo prawy tył,w serwisie ok.tysiaka, zamiennik ok.600, droższy na pięć szpilek ,może u niemca w serwisie taniej, albo pokusić się o wyciskanie starego, ale brak auta na podmiankę,daj znać co ustaliłeś
 
 
Artii 
moderator mitsumaniak


Auto: LancerCS0 2003 LancerC62 1990
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 17 razy
Dołączył: 04 Kwi 2005
Posty: 892
Skąd: Zawiercie/Zabrze
Wysłany: 21-07-2009, 14:12   

Tak z ciekawości przy jakich przebiegach macie te problemy? Mam nadzieje że ponad 200tkm.
_________________

 
 
 
majick
[Usunięty]

Wysłany: 21-07-2009, 15:31   

100000 km
 
 
puntspusy 
Forumowicz


Auto: CBO SuperCharger i CSO
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 12 Wrz 2006
Posty: 505
Skąd: dokąd
Wysłany: 22-07-2009, 06:55   

137 tys
_________________
too much of my life is spend on the weekend
byly:Trabant 601 kabrio homemade malowany sprayem, Trabant 601 od inwalidy z przyspawanym pretem do pedalu sprzegla, Wartburg 353 Kombi wlasnorecznie malowany, Wartburg 353 z szyberdachem, Biała Łada 2103 z wadliwa instalacja elektryczna, Mitsubishi Colt A150 z tylnym nadkolem przebitym przez amortyzator, VW Passat B2 Kombi diesel pieknie chodzil na oranzadzie, Mitsubishi Colt C50 dojechal i wrocil z UK, Laguna I RHD przerobiona na LHD, Fiat Uno z najglosniejszym tlumikiem swiata sprzedany osobie gluchoniemej, Mitsubishi Lancer CBO 4G92 -kompresor z mercedesa M62, Honda Civic EG5- zawor spotkal sie z tłokiem, Seiceto 900 sciagnalem opone z felgi bez zdejmowania kola, Nissan Almera 2,2 di, Lancer CSO -do teraz,Mitsubishi Colt 2008 do teraz
 
 
majick
[Usunięty]

Wysłany: 22-07-2009, 13:38   

Do puntspusy, tak z ciekawości ,czy miałeś wymieniane wahacze z tyłu w zwiazku ze skrzypieniem, bo wtedy można by uderzyć z gwaracją na wymieniany element(2 lata)
 
 
puntspusy 
Forumowicz


Auto: CBO SuperCharger i CSO
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 12 Wrz 2006
Posty: 505
Skąd: dokąd
Wysłany: 23-07-2009, 06:54   

u mnie nie skrzypi ale tez nic nie bylo w tym temacie robione
_________________
too much of my life is spend on the weekend
byly:Trabant 601 kabrio homemade malowany sprayem, Trabant 601 od inwalidy z przyspawanym pretem do pedalu sprzegla, Wartburg 353 Kombi wlasnorecznie malowany, Wartburg 353 z szyberdachem, Biała Łada 2103 z wadliwa instalacja elektryczna, Mitsubishi Colt A150 z tylnym nadkolem przebitym przez amortyzator, VW Passat B2 Kombi diesel pieknie chodzil na oranzadzie, Mitsubishi Colt C50 dojechal i wrocil z UK, Laguna I RHD przerobiona na LHD, Fiat Uno z najglosniejszym tlumikiem swiata sprzedany osobie gluchoniemej, Mitsubishi Lancer CBO 4G92 -kompresor z mercedesa M62, Honda Civic EG5- zawor spotkal sie z tłokiem, Seiceto 900 sciagnalem opone z felgi bez zdejmowania kola, Nissan Almera 2,2 di, Lancer CSO -do teraz,Mitsubishi Colt 2008 do teraz
 
 
b4rt3k91 
Mitsumaniak

Auto: Lancer CS9W + LPG
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 18 Kwi 2014
Posty: 94
Skąd: Krzeszowice
Wysłany: 28-11-2014, 22:08   

Odświeżam temat :)

Jest ktoś może po wymianie tylnej piasty? Niestety prawdodpobnie mnie to czeka :( Słyszał ktoś może o próbie z powodzeniem wyciskania łożyska i wprasowania nowego? Koszt nowej niestety jesr dość duży..
_________________
Mój Lancer :) -> http://forum.mitsumaniaki...c.php?p=1411880
 
 
mjsystem 
Forumowicz

Auto: ...
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 27 razy
Dołączył: 06 Sie 2010
Posty: 11637
Skąd: ...
Wysłany: 28-11-2014, 22:35   

b4rt3k91 napisał/a:
Słyszał ktoś może o próbie z powodzeniem wyciskania łożyska i wprasowania nowego
Nie zawsze się udaje. Warto spróbować. Uważaj też na zamienniki, bo czasem są krzywe i marnej jakości.
 
 
b4rt3k91 
Mitsumaniak

Auto: Lancer CS9W + LPG
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 18 Kwi 2014
Posty: 94
Skąd: Krzeszowice
Wysłany: 28-11-2014, 22:55   

Właśnie chodzi mi o to czy komuś się to udało, a jeśli tak to proszę o jakieś wskazówki, lub jeśli ma jakieś dane łożysk to byłbym wdzięczny. Jeśli się nie uda to jakiej firmy piasty polecasz mjsystem ?
 
 
mjsystem 
Forumowicz

Auto: ...
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 27 razy
Dołączył: 06 Sie 2010
Posty: 11637
Skąd: ...
Wysłany: 28-11-2014, 23:12   

b4rt3k91 napisał/a:
Jeśli się nie uda to jakiej firmy piasty polecasz

Najlepiej orginał. Nie kupuj żadnej chińszczyzny, bo to bez sensu. ja w galancie trzy razy podchodziłem do wymiany, z czego dwa razy na częściach sklepowych i zawsze kończyło się oddaniem z powodu krzywizny osiowej. Co więcej, piasty producenta, który jeszcze pół roku temu miał solidy towar...
Zapytaj o to tu:
http://allegro.pl/show_user.php?uid=617035
lub:
http://www.kapitan.com.pl/?kontakt
Zacznij jednak od próby profesjonalnego wyciśnięcia łożysk z piast i zakupu np SKF
 
 
b4rt3k91 
Mitsumaniak

Auto: Lancer CS9W + LPG
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 18 Kwi 2014
Posty: 94
Skąd: Krzeszowice
Wysłany: 02-02-2015, 13:02   

mjsystem, pamiętasz może jakieś numery/wymiary tego łożyska? Jeśli uda się je wycisnąć to muszę się zorientować czy dostanę gdzieś u mnie w okolicy podobne. Odnośnie piast - orientowałem się w kilku miejscach, w intercars po zniżce Ruville wychodzi 496 zł/sztukę...
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.