 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
Krokowiec zwariował pomocy?? |
Autor |
Wiadomość |
marcinx85
Forumowicz
Auto: Mitsubishi Carisma 1,8 GDI
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 01 Sty 2009 Posty: 34 Skąd: Pabianice
|
Wysłany: 21-07-2009, 15:08 Krokowiec zwariował pomocy??
|
|
|
Witam potrzebuje konkretnej odpowiedzi...Czyściłem silniczek krokowy wyjałem ten trzpien to co sie kreci...i po za montowaniu uczyłem obrotów i niby ok ale podczas jazdy jak wysprzsegle obroty wolno schodza do 1500 po chwili do 700-800 nieraz odrazu schodza do 700-800 a nieraz trzyma 1500.I teraz pytanie jak sie powinno go zamonotwac bo ja go wykręcałem i wkrecałem i niewiem w jakiej pozycij powinien byc włozony spowrotem?Prosze o pilne porade w sobote wyjezdzam a tu klapa.. |
_________________ MARCINX85 |
|
|
|
 |
scaniol
Forumowicz
Auto: carisma 1.8 GDI
Pomógł: 1 raz Dołączył: 17 Lip 2009 Posty: 91 Skąd: kalisz
|
Wysłany: 21-07-2009, 15:33
|
|
|
Moim zdaniem nie ma różnicy czy został zamontowany wkrecony czy rozkrecony , poniewaz on sam powinien sie ustawic po uruchomieniu silnika . Mój zamontowalem tak jak zdemontowalem , a tez raz po raz potrafi na wolnych z 700-800 wskoczyc na 1500 i musze wylaczyc silnik i odpalic jeszcze raz bo inaczej nie zejda obroty i tez nie moge dojsc co jest tego przyczyna |
|
|
|
 |
Bartek
Mitsumaniak friendly admin

Auto: A161, EC5W, GF6W, A03A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 291 razy Dołączył: 21 Mar 2005 Posty: 6984 Skąd: że znowu? (W-wa)
|
Wysłany: 21-07-2009, 16:19
|
|
|
Nie ustawi - trzeba odpiąć na chwilę akumulator |
_________________ Pozdrawiam
MITSUMANIAK Bartek
Outlander III '14
Galant 1600 L '82
Legnum VR-4 '99
Space Star '14
Space Wagon '99 V6 - 24 sprzedany
nie no ty zawsze powiesz co wiesz, a jak nie wiesz to i tak powiesz, bo przecież trzeba [coś] napisać by Ralal_Szczecin
Piratem drogowym się nie rodzi - piratem drogowym się umiera |
|
|
|
 |
Manysh [Usunięty]
|
Wysłany: 21-07-2009, 16:50
|
|
|
Jak sie nie myle, to problem polega na tym ze trzyma obroty a po dłuzszym czasie podbija do 1500 i nie spada ??
Bartek napisał/a: | Nie ustawi - trzeba odpiąć na chwilę akumulator | a co jak sie nie nauczy ?? bo ja tak miałem długi czas i dopiero wymiana korokowca pomogła. choc nie dokonca jak zaparkuje na górce, to tez mu sie zdarza podbijac obroty
scaniol napisał/a: | Mój zamontowalem tak jak zdemontowalem , a tez raz po raz potrafi na wolnych z 700-800 wskoczyc na 1500 i musze wylaczyc silnik i odpalic jeszcze raz bo inaczej nie zejda obroty i tez nie moge dojsc co jest tego przyczyna | no reset musisz zrobic, ale taki konkretny, zostaw go na noc i rano na zimnym odpal maszyne poczekaj sie dobrze nagrzeje, około 20 min pozniej wyłacz i włacz silnik moze pomoze ale nie obiecuje |
|
|
|
 |
marcinx85
Forumowicz
Auto: Mitsubishi Carisma 1,8 GDI
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 01 Sty 2009 Posty: 34 Skąd: Pabianice
|
Wysłany: 21-07-2009, 16:55
|
|
|
Moj trzyma 1500 i pozniej spadaja na 700-800 tylko ze przed tym jak go wyjąłem nie byo czegos takiego wogule i to mnie dziwi czy nie musi byc w danej pozycij?? |
_________________ MARCINX85 |
|
|
|
 |
|
|