Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[E32A 1.8] Tuleje wahaczy przód(tylne mocowania), tulejki g
Autor Wiadomość
guzer 
Forumowicz

Auto: Galant
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 09 Paź 2008
Posty: 124
Skąd: Sosnowiec
Wysłany: 30-07-2009, 11:50   [E32A 1.8] Tuleje wahaczy przód(tylne mocowania), tulejki g

Witam

jak w temacie musze wymienic tuleje wahaczy przód a dokladnie tylne mocowania oraz tulejki gumowe drazka stabilizacyjnego przedniego. Czy to trudna sprawa? Prosilbym o jakas krótka instrukcje

Pozdrawiam
Ostatnio zmieniony przez Owczar 30-07-2009, 12:03, w całości zmieniany 2 razy  
 
 
Owczar 
Forumowicz

Auto: CLS 450
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 282 razy
Dołączył: 14 Lip 2008
Posty: 14378
Skąd: Pruszków
Wysłany: 30-07-2009, 12:05   

guzer, będziesz musiał wymontować wahacze. Sprawa nie jest skomplikowana, ale uważaj, żeby nie pourywać zardzewiałych śrub. Użyj napierw odrdzewiacza. Może byc problem z wybiciem sworznia. Nie uderzaj w wahacz gdy będziesz chciał wybić , tylko w część zwrotnicy to której wchodzi trzpień sworznia.

Po wyjeciu wahacza prawdopodobnie będziesz musiał podjechać na prasę żeby wymienić tuleje.
 
 
siudii 
Mitsumaniak
01221/KMM


Auto: Galant 2.0 GLSi 92r. BLOS
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 8 razy
Dołączył: 19 Mar 2008
Posty: 244
Skąd: RadoMM
Wysłany: 30-07-2009, 13:26   

Wymiana tulejek gumowych drążka stabilizatora ro kwestia odkręcenia i przykręcenia dwóch blaszek, które te gumy trzymają. Ale trzeba mieć dojście do kanału albo podjazdu bo inaczej jest mocno utrudniony dostęp. Każdą blaszkę trzyma jedna śruba rozmiar chyba 14mm, więc robota banalna.
_________________
Mój Galant
Moja strona o Galancie
 
 
 
guzer 
Forumowicz

Auto: Galant
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 09 Paź 2008
Posty: 124
Skąd: Sosnowiec
Wysłany: 30-07-2009, 15:56   

Owczar napisał/a:
guzer, będziesz musiał wymontować wahacze. Sprawa nie jest skomplikowana, ale uważaj, żeby nie pourywać zardzewiałych śrub. Użyj napierw odrdzewiacza. Może byc problem z wybiciem sworznia. Nie uderzaj w wahacz gdy będziesz chciał wybić , tylko w część zwrotnicy to której wchodzi trzpień sworznia.

Po wyjeciu wahacza prawdopodobnie będziesz musiał podjechać na prasę żeby wymienić tuleje.


wiec bez prasy nie dam rady tego zrobic? ciekawe ile mi za to krzykna
 
 
Owczar 
Forumowicz

Auto: CLS 450
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 282 razy
Dołączył: 14 Lip 2008
Posty: 14378
Skąd: Pruszków
Wysłany: 30-07-2009, 16:00   

Bez prasy może być problem. Ciężko powiedzieć ile, ale raczej to nie są duże pieniądze. A jak wyglądają sworznie wahaczy? Nie mają luzu?
 
 
Serek 
Mitsumaniak


Auto: Grand Voyager Limited AWD
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 36 razy
Dołączył: 17 Maj 2005
Posty: 1597
Skąd: Wrocław
Wysłany: 30-07-2009, 22:10   

I na jakiej podstawie zostały zaklasyfikowane do wymiany?
_________________

 
 
Maretzky85 
Mitsumaniak
Mod Galant E3x


Auto: Galant`88; [4G63T][E39A] VR4
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 67 razy
Dołączył: 26 Gru 2006
Posty: 2937
Skąd: warszawa
Wysłany: 30-07-2009, 22:15   

Można to zrobić na imadle, tylko trzeba mieć tulejki odpowiedniej wielkości ;)
No i imadło słusznych rozmiarów, nie jakieś maleństwo.
_________________
Zawsze mogę się mylić ;)

"Ż(ona): a co zrobisz ze starym Galantem? (domyślnie - po kupnie rekina)
J(a): będę nim jeździł, gdy rekin pójdzie na złom"
by Krzyżak

-Galant 1.8 Gaźnik 4G37 1988r (złom)
-Galant 2.0 SOHC GLSi, później DOHC GTi 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC GTi, potem GTi T 1991r (Sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Dynamic Turbo 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Turbo VR4 1988r
(Obecny)

-Toyota Corolla 1.3 (Wyjechała do afryki :P )
- Colt C52A na gaźniku z gazolotem

 
 
 
guzer 
Forumowicz

Auto: Galant
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 09 Paź 2008
Posty: 124
Skąd: Sosnowiec
Wysłany: 31-07-2009, 11:15   

Cze

Sworznie wymienilem jakis czas temu, a zostalo to zdiagnozowane na stacji kontroli pojazdów. Zakupilem tulejki koszt w sumie nawet przystepny za wszystko zaplacilem 60 zl, teraz czeka mnie wymiana.

Mam jeszcze pytanie odnosnie uszczelki pod miska, troche mi cieknie i mysle zeby cos z tym zrobic? moze uszczelnic to silikonem co sadzicie?

pozdro
 
 
Owczar 
Forumowicz

Auto: CLS 450
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 282 razy
Dołączył: 14 Lip 2008
Posty: 14378
Skąd: Pruszków
Wysłany: 31-07-2009, 11:16   

guzer, są specjalne pasty do uszczelniania. Zapytaj w sklepie motoryzacyjnym. W niektórych autach w ogóle nie daje się uszczelki.
 
 
guzer 
Forumowicz

Auto: Galant
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 09 Paź 2008
Posty: 124
Skąd: Sosnowiec
Wysłany: 31-07-2009, 17:44   

Owczar napisał/a:
guzer, są specjalne pasty do uszczelniania. Zapytaj w sklepie motoryzacyjnym. W niektórych autach w ogóle nie daje się uszczelki.


wiem slyszalem cos o tym, musze sie dowiedziec jak to jest z zakladaniem takiego czego czy musze odkrecac miske czy moge to zrobic bez odkrecania

pozdro
 
 
Owczar 
Forumowicz

Auto: CLS 450
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 282 razy
Dołączył: 14 Lip 2008
Posty: 14378
Skąd: Pruszków
Wysłany: 31-07-2009, 17:47   

Miska w dół, odtłuszczenie, wyczyszczenie i dopiero pasta.
 
 
siudii 
Mitsumaniak
01221/KMM


Auto: Galant 2.0 GLSi 92r. BLOS
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 8 razy
Dołączył: 19 Mar 2008
Posty: 244
Skąd: RadoMM
Wysłany: 31-07-2009, 22:16   

Ale żeby sobie wyjąć miskę to trzeba jeszcze odkręcić rurę wydechową od kolektora i taką osłonę miski do której jest silnik od spodu przykręcony i wtedy można całkowicie ją wyciągnąć. Nie dużo roboty pod warunkiem, że śruby będą chciały współpracować (nie będą zardzewiałe, zapieczone).
_________________
Mój Galant
Moja strona o Galancie
 
 
 
Serek 
Mitsumaniak


Auto: Grand Voyager Limited AWD
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 36 razy
Dołączył: 17 Maj 2005
Posty: 1597
Skąd: Wrocław
Wysłany: 01-08-2009, 21:54   

Proszę Was o kontynuowanie wątku tulei a nie miski olejowej.
_________________

 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.