interfejs + soft do BRC sequent 56 |
Autor |
Wiadomość |
VirMan
Mitsumaniak maniacc

Auto: Diamante XS'94
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 17 razy Dołączył: 11 Lut 2009 Posty: 1602 Skąd: Tarnów
|
Wysłany: 18-08-2009, 01:11 interfejs + soft do BRC sequent 56
|
|
|
mam sequent 56 i potrzebuję się wpiąć - wszelkie uwagi cenne jak złoto - potrzebowałbym soft , lub z kąd go wziąć , oraz schemat kabelka , albo na wzór (obiecuje , oddam nienaruszony ) |
_________________ Inteligence is not everything , wisdom is more than that.
Sigma '93 kombi.
DONE: resurrection
 |
Ostatnio zmieniony przez VirMan 21-08-2009, 22:59, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
 |
wojtas
Mitsumaniak

Auto: Sigmy, Zaćmienie i Kociak
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 34 razy Dołączył: 28 Lis 2008 Posty: 3559 Skąd: Gniezno
|
Wysłany: 21-08-2009, 11:28
|
|
|
Bartek może ten link ci pomoże, tylko czytaj uważnie
http://www.elektroda.pl/r...f4f6535d4ccc92e |
_________________ ..
Każdy ma prawo się mylić, i tylko ten co nic nie robi nie popełnia błędów.
[F16A 12V M/T 92'][F07W 24V A/T 93'][D53A 24V GTS M/T 03'][V97W 24V GLS A/T 15'] |
|
|
|
 |
VirMan
Mitsumaniak maniacc

Auto: Diamante XS'94
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 17 razy Dołączył: 11 Lut 2009 Posty: 1602 Skąd: Tarnów
|
Wysłany: 21-08-2009, 22:59
|
|
|
niestety mam sequent 56 a tam nic o tym.. i kluc sprzętowy albo crack potrzebny... |
_________________ Inteligence is not everything , wisdom is more than that.
Sigma '93 kombi.
DONE: resurrection
 |
|
|
|
 |
mariusz_2050
Forumowicz
Auto: OUTLANDER 2.4 MIVEC
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 22 Sie 2009 Posty: 89 Skąd: PL
|
Wysłany: 23-08-2009, 13:04
|
|
|
Witam! Kolego a jaki masz problem z SQ56? |
|
|
|
 |
VirMan
Mitsumaniak maniacc

Auto: Diamante XS'94
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 17 razy Dołączył: 11 Lut 2009 Posty: 1602 Skąd: Tarnów
|
Wysłany: 23-08-2009, 16:43
|
|
|
problem , nie problem - chciałbym poustawiać to ustrojstwo jak należy , bo nie wierzę tym gościom , pozatym - mam ochotę poeksperymentować z rodzajami mieszanki i stanami w róznych punktach wydechu. tryb sport , instalacja wtryskiwaczy zaraz przy kolektorze itd.. nic nie mogę . .nawet sprawdzić na jakim ćiśnieniu chodzą wtryskiwacze i czy przy dołożeniu gazu nie spada.. itd etc. |
_________________ Inteligence is not everything , wisdom is more than that.
Sigma '93 kombi.
DONE: resurrection
 |
|
|
|
 |
mariusz_2050
Forumowicz
Auto: OUTLANDER 2.4 MIVEC
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 22 Sie 2009 Posty: 89 Skąd: PL
|
Wysłany: 23-08-2009, 23:06
|
|
|
Widzę, że jesteś z Tarnowa. Jezeli zakładałeś gaz w Czakramie to chopaki na pewno robili test drogowy i mieszanke masz ustawiona optymalnie. Powiem Tobie, ze taka zabawa niewiele wnosi. Jak ustawisz za bogato to fura tez nie pojedzie a nadmiar paliwa wyplujesz rura wydechowa. A gdyby spadalo cisnienie to fura przelaczala by sie na benzyne. Pzdr. |
|
|
|
 |
VirMan
Mitsumaniak maniacc

Auto: Diamante XS'94
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 17 razy Dołączył: 11 Lut 2009 Posty: 1602 Skąd: Tarnów
|
Wysłany: 24-08-2009, 00:25
|
|
|
to ja wiem - czakram jest w miarę , ale czasem nrakuje mi pary powyżej 5k obrotów.. jak jest naprawdę za małe ciśnienie to wtedy przełącza na benzyne. znam zasade dzialania , i dlateog chcialbym sprawdzc jaki jest skald mieszanki na wysokich obrotach z gazem w podlodze
[ Dodano: 24-08-2009, 00:28 ]
pozatym tej klasy komputer powinien mieć dynamiczne wspólczynniki do obrotów i do wychylenia pedału gazu .. a załorzę się,zę nie bierze throttle position pod uwagę.. tylko opiera sięna ecu.. a przecież węzyki i wtryskiwacze gazowe mają inną charakterystyke.. żeby choziaż na lambdę się dopasowywał.. ale pewnie też pobożne życzenia. |
_________________ Inteligence is not everything , wisdom is more than that.
Sigma '93 kombi.
DONE: resurrection
 |
|
|
|
 |
wojtas
Mitsumaniak

Auto: Sigmy, Zaćmienie i Kociak
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 34 razy Dołączył: 28 Lis 2008 Posty: 3559 Skąd: Gniezno
|
Wysłany: 25-08-2009, 09:47
|
|
|
Bartek program jest do 24 i do 56. Może się myle ale do samego przeglądnięcia programu klucz programowy nie jest potrzebny. No i znalazłem interfejs Megapol |
_________________ ..
Każdy ma prawo się mylić, i tylko ten co nic nie robi nie popełnia błędów.
[F16A 12V M/T 92'][F07W 24V A/T 93'][D53A 24V GTS M/T 03'][V97W 24V GLS A/T 15'] |
|
|
|
 |
VirMan
Mitsumaniak maniacc

Auto: Diamante XS'94
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 17 razy Dołączył: 11 Lut 2009 Posty: 1602 Skąd: Tarnów
|
Wysłany: 25-08-2009, 09:58
|
|
|
dzięki .. no tutaj opis rzeczwiście coś mówi , i jest kontakt - dzięki:)
Z tego co widzę ,to ten komputer polega tylko na ecu właściwie..
:/
well.. no mamy sprytne ecu ale.. no ja się zastanawiam czemu mi brakuje pary przy 5000 .... możę pojadena benzynce i sprawdze.. |
_________________ Inteligence is not everything , wisdom is more than that.
Sigma '93 kombi.
DONE: resurrection
 |
|
|
|
 |
lukasz12
Mitsumaniak prof. dr hab ;-)

Auto: Sigma 24V '95 / 24V EXE '94
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 51 razy Dołączył: 16 Sie 2006 Posty: 2498 Skąd: Warszawa/Biecz/Piastów
|
Wysłany: 25-08-2009, 11:06
|
|
|
VirMan napisał/a: | to ja wiem - czakram jest w miarę , ale czasem nrakuje mi pary powyżej 5k obrotów.. jak jest naprawdę za małe ciśnienie to wtedy przełącza na benzyne. znam zasade dzialania , i dlateog chcialbym sprawdzc jaki jest skald mieszanki na wysokich obrotach z gazem w podlodze
[ Dodano: 24-08-2009, 00:28 ]
pozatym tej klasy komputer powinien mieć dynamiczne wspólczynniki do obrotów i do wychylenia pedału gazu .. a załorzę się,zę nie bierze throttle position pod uwagę.. tylko opiera sięna ecu.. a przecież węzyki i wtryskiwacze gazowe mają inną charakterystyke.. żeby choziaż na lambdę się dopasowywał.. ale pewnie też pobożne życzenia. |
A ja jednej rzeczy nie rozumiem - proste rozwiązanie a jakże pomocne - komputer sobie czyta sondę lambda podczas jazdy na benzynie i na tej podstawie dobiera mapę. Algortym kalibracji który puszczasz w trakcie jazdy i on sobie dla każdego (z rozdzielczością do 0.5 ms) czasu benzyny czyta jaki jest przebieg sondy - nisko, faluje, wysoko. I na tej podstawie manipulacja mapą mnożnika dla czasu wtrysku gazowego. A tak to trzeba kilometry jazd testowych i zabawy... |
_________________ Uprzejmie informuję, że nie udzielam porad przez PW/E-mail - do odwołania. Dziękuję za uwagę
"Natomiast wrażenia z jazdy 12V a 24V są niestety nieporównywalne " (C) Chi-Man 2006
Update 06/2011: Ale 12V w manualu może być i nawet całkiem fajnie murczy
Update 10/2011: 12V mruczy jeszcze fajniej (bo ma oryginalny wydech)...i wróciła do łask
Update 11/2011: 12V jest OK, ale przydałoby się jednak więcej mocy na autostradzie
Update 03/2012: Zdrowe 24V mruczy i dostarcza sporo radości przy manualu
 |
|
|
|
 |
saphire
Mitsumaniak daje wędkę nie rybę

Auto: Laguna Coupe GT
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 162 razy Dołączył: 20 Sie 2006 Posty: 6011 Skąd: Przemyśl
|
Wysłany: 25-08-2009, 12:58
|
|
|
VirMan napisał/a: | ja się zastanawiam czemu mi brakuje pary przy 5000 .... możę pojadena benzynce i sprawdze.. |
Za mało wydajny parownik lub wtryski od gazu lub mapa wtrysku gazu? |
_________________ Bartek `saphire` Siębab |
|
|
|
 |
lukasz12
Mitsumaniak prof. dr hab ;-)

Auto: Sigma 24V '95 / 24V EXE '94
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 51 razy Dołączył: 16 Sie 2006 Posty: 2498 Skąd: Warszawa/Biecz/Piastów
|
Wysłany: 25-08-2009, 13:50
|
|
|
Prawdopodobnie mapa, ewentualnie zużycie elementów, instalacja u kolegi chodziła dobrze - wtryski i reduktor dobrane odpowiednio, cały problem w tym że brak softu żeby się podłączyć i zobaczyć co tam piszczy |
_________________ Uprzejmie informuję, że nie udzielam porad przez PW/E-mail - do odwołania. Dziękuję za uwagę
"Natomiast wrażenia z jazdy 12V a 24V są niestety nieporównywalne " (C) Chi-Man 2006
Update 06/2011: Ale 12V w manualu może być i nawet całkiem fajnie murczy
Update 10/2011: 12V mruczy jeszcze fajniej (bo ma oryginalny wydech)...i wróciła do łask
Update 11/2011: 12V jest OK, ale przydałoby się jednak więcej mocy na autostradzie
Update 03/2012: Zdrowe 24V mruczy i dostarcza sporo radości przy manualu
 |
|
|
|
 |
wojtas
Mitsumaniak

Auto: Sigmy, Zaćmienie i Kociak
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 34 razy Dołączył: 28 Lis 2008 Posty: 3559 Skąd: Gniezno
|
Wysłany: 25-08-2009, 23:37
|
|
|
Bartek masz Klucz Progranowy
w zalaczeniu masz dll`a podmien go z oryginalem w glownym katalogu progaramu i juz
co prawda to z seqent 24 ale powinno zatrybic. |
_________________ ..
Każdy ma prawo się mylić, i tylko ten co nic nie robi nie popełnia błędów.
[F16A 12V M/T 92'][F07W 24V A/T 93'][D53A 24V GTS M/T 03'][V97W 24V GLS A/T 15'] |
|
|
|
 |
|