Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
interfejs + soft do BRC sequent 56
Autor Wiadomość
VirMan 
Mitsumaniak
maniacc


Auto: Diamante XS'94
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 17 razy
Dołączył: 11 Lut 2009
Posty: 1602
Skąd: Tarnów
Wysłany: 18-08-2009, 01:11   interfejs + soft do BRC sequent 56

mam sequent 56 i potrzebuję się wpiąć - wszelkie uwagi cenne jak złoto - potrzebowałbym soft , lub z kąd go wziąć , oraz schemat kabelka , albo na wzór (obiecuje , oddam nienaruszony :) )
_________________
Inteligence is not everything , wisdom is more than that.
Sigma '93 kombi. :)
DONE: resurrection ;)
Ostatnio zmieniony przez VirMan 21-08-2009, 22:59, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
wojtas 
Mitsumaniak


Auto: Sigmy, Zaćmienie i Kociak
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 34 razy
Dołączył: 28 Lis 2008
Posty: 3559
Skąd: Gniezno
Wysłany: 21-08-2009, 11:28   

Bartek może ten link ci pomoże, tylko czytaj uważnie :D
http://www.elektroda.pl/r...f4f6535d4ccc92e
_________________
..
Każdy ma prawo się mylić, i tylko ten co nic nie robi nie popełnia błędów.
[F16A 12V M/T 92'][F07W 24V A/T 93'][D53A 24V GTS M/T 03'][V97W 24V GLS A/T 15']
 
 
 
VirMan 
Mitsumaniak
maniacc


Auto: Diamante XS'94
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 17 razy
Dołączył: 11 Lut 2009
Posty: 1602
Skąd: Tarnów
Wysłany: 21-08-2009, 22:59   

niestety mam sequent 56 a tam nic o tym.. i kluc sprzętowy albo crack potrzebny...
_________________
Inteligence is not everything , wisdom is more than that.
Sigma '93 kombi. :)
DONE: resurrection ;)
 
 
 
mariusz_2050 
Forumowicz

Auto: OUTLANDER 2.4 MIVEC
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 22 Sie 2009
Posty: 89
Skąd: PL
Wysłany: 23-08-2009, 13:04   

Witam! Kolego a jaki masz problem z SQ56?
 
 
VirMan 
Mitsumaniak
maniacc


Auto: Diamante XS'94
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 17 razy
Dołączył: 11 Lut 2009
Posty: 1602
Skąd: Tarnów
Wysłany: 23-08-2009, 16:43   

problem , nie problem - chciałbym poustawiać to ustrojstwo jak należy , bo nie wierzę tym gościom , pozatym - mam ochotę poeksperymentować z rodzajami mieszanki i stanami w róznych punktach wydechu. tryb sport , instalacja wtryskiwaczy zaraz przy kolektorze itd.. nic nie mogę . .nawet sprawdzić na jakim ćiśnieniu chodzą wtryskiwacze i czy przy dołożeniu gazu nie spada.. itd etc.
_________________
Inteligence is not everything , wisdom is more than that.
Sigma '93 kombi. :)
DONE: resurrection ;)
 
 
 
mariusz_2050 
Forumowicz

Auto: OUTLANDER 2.4 MIVEC
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 22 Sie 2009
Posty: 89
Skąd: PL
Wysłany: 23-08-2009, 23:06   

Widzę, że jesteś z Tarnowa. Jezeli zakładałeś gaz w Czakramie to chopaki na pewno robili test drogowy i mieszanke masz ustawiona optymalnie. Powiem Tobie, ze taka zabawa niewiele wnosi. Jak ustawisz za bogato to fura tez nie pojedzie a nadmiar paliwa wyplujesz rura wydechowa. A gdyby spadalo cisnienie to fura przelaczala by sie na benzyne. Pzdr.
 
 
VirMan 
Mitsumaniak
maniacc


Auto: Diamante XS'94
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 17 razy
Dołączył: 11 Lut 2009
Posty: 1602
Skąd: Tarnów
Wysłany: 24-08-2009, 00:25   

to ja wiem - czakram jest w miarę , ale czasem nrakuje mi pary powyżej 5k obrotów.. jak jest naprawdę za małe ciśnienie to wtedy przełącza na benzyne. znam zasade dzialania , i dlateog chcialbym sprawdzc jaki jest skald mieszanki na wysokich obrotach z gazem w podlodze :)

[ Dodano: 24-08-2009, 00:28 ]
pozatym tej klasy komputer powinien mieć dynamiczne wspólczynniki do obrotów i do wychylenia pedału gazu .. a załorzę się,zę nie bierze throttle position pod uwagę.. tylko opiera sięna ecu.. a przecież węzyki i wtryskiwacze gazowe mają inną charakterystyke.. żeby choziaż na lambdę się dopasowywał.. ale pewnie też pobożne życzenia.
_________________
Inteligence is not everything , wisdom is more than that.
Sigma '93 kombi. :)
DONE: resurrection ;)
 
 
 
wojtas 
Mitsumaniak


Auto: Sigmy, Zaćmienie i Kociak
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 34 razy
Dołączył: 28 Lis 2008
Posty: 3559
Skąd: Gniezno
Wysłany: 25-08-2009, 09:47   

Bartek program jest do 24 i do 56. Może się myle ale do samego przeglądnięcia programu klucz programowy nie jest potrzebny. No i znalazłem interfejs Megapol
_________________
..
Każdy ma prawo się mylić, i tylko ten co nic nie robi nie popełnia błędów.
[F16A 12V M/T 92'][F07W 24V A/T 93'][D53A 24V GTS M/T 03'][V97W 24V GLS A/T 15']
 
 
 
VirMan 
Mitsumaniak
maniacc


Auto: Diamante XS'94
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 17 razy
Dołączył: 11 Lut 2009
Posty: 1602
Skąd: Tarnów
Wysłany: 25-08-2009, 09:58   

dzięki .. no tutaj opis rzeczwiście coś mówi , i jest kontakt - dzięki:)

Z tego co widzę ,to ten komputer polega tylko na ecu właściwie..
:/

well.. no mamy sprytne ecu ale.. no ja się zastanawiam czemu mi brakuje pary przy 5000 .... możę pojadena benzynce i sprawdze..
_________________
Inteligence is not everything , wisdom is more than that.
Sigma '93 kombi. :)
DONE: resurrection ;)
 
 
 
lukasz12 
Mitsumaniak
prof. dr hab ;-)


Auto: Sigma 24V '95 / 24V EXE '94
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 51 razy
Dołączył: 16 Sie 2006
Posty: 2498
Skąd: Warszawa/Biecz/Piastów
Wysłany: 25-08-2009, 11:06   

VirMan napisał/a:
to ja wiem - czakram jest w miarę , ale czasem nrakuje mi pary powyżej 5k obrotów.. jak jest naprawdę za małe ciśnienie to wtedy przełącza na benzyne. znam zasade dzialania , i dlateog chcialbym sprawdzc jaki jest skald mieszanki na wysokich obrotach z gazem w podlodze :)

[ Dodano: 24-08-2009, 00:28 ]
pozatym tej klasy komputer powinien mieć dynamiczne wspólczynniki do obrotów i do wychylenia pedału gazu .. a załorzę się,zę nie bierze throttle position pod uwagę.. tylko opiera sięna ecu.. a przecież węzyki i wtryskiwacze gazowe mają inną charakterystyke.. żeby choziaż na lambdę się dopasowywał.. ale pewnie też pobożne życzenia.


A ja jednej rzeczy nie rozumiem - proste rozwiązanie a jakże pomocne - komputer sobie czyta sondę lambda podczas jazdy na benzynie i na tej podstawie dobiera mapę. Algortym kalibracji który puszczasz w trakcie jazdy i on sobie dla każdego (z rozdzielczością do 0.5 ms) czasu benzyny czyta jaki jest przebieg sondy - nisko, faluje, wysoko. I na tej podstawie manipulacja mapą mnożnika dla czasu wtrysku gazowego. A tak to trzeba kilometry jazd testowych i zabawy...
_________________
Uprzejmie informuję, że nie udzielam porad przez PW/E-mail - do odwołania. Dziękuję za uwagę

"Natomiast wrażenia z jazdy 12V a 24V są niestety nieporównywalne ;) " (C) Chi-Man 2006
Update 06/2011: Ale 12V w manualu może być i nawet całkiem fajnie murczy :)
Update 10/2011: 12V mruczy jeszcze fajniej (bo ma oryginalny wydech)...i wróciła do łask :)
Update 11/2011: 12V jest OK, ale przydałoby się jednak więcej mocy na autostradzie ;)
Update 03/2012: Zdrowe 24V mruczy i dostarcza sporo radości przy manualu ;)
 
 
saphire 
Mitsumaniak
daje wędkę nie rybę


Auto: Laguna Coupe GT
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 162 razy
Dołączył: 20 Sie 2006
Posty: 6011
Skąd: Przemyśl
Wysłany: 25-08-2009, 12:58   

VirMan napisał/a:
ja się zastanawiam czemu mi brakuje pary przy 5000 .... możę pojadena benzynce i sprawdze..


Za mało wydajny parownik lub wtryski od gazu lub mapa wtrysku gazu?
_________________
Bartek `saphire` Siębab
 
 
lukasz12 
Mitsumaniak
prof. dr hab ;-)


Auto: Sigma 24V '95 / 24V EXE '94
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 51 razy
Dołączył: 16 Sie 2006
Posty: 2498
Skąd: Warszawa/Biecz/Piastów
Wysłany: 25-08-2009, 13:50   

Prawdopodobnie mapa, ewentualnie zużycie elementów, instalacja u kolegi chodziła dobrze - wtryski i reduktor dobrane odpowiednio, cały problem w tym że brak softu żeby się podłączyć i zobaczyć co tam piszczy
_________________
Uprzejmie informuję, że nie udzielam porad przez PW/E-mail - do odwołania. Dziękuję za uwagę

"Natomiast wrażenia z jazdy 12V a 24V są niestety nieporównywalne ;) " (C) Chi-Man 2006
Update 06/2011: Ale 12V w manualu może być i nawet całkiem fajnie murczy :)
Update 10/2011: 12V mruczy jeszcze fajniej (bo ma oryginalny wydech)...i wróciła do łask :)
Update 11/2011: 12V jest OK, ale przydałoby się jednak więcej mocy na autostradzie ;)
Update 03/2012: Zdrowe 24V mruczy i dostarcza sporo radości przy manualu ;)
 
 
wojtas 
Mitsumaniak


Auto: Sigmy, Zaćmienie i Kociak
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 34 razy
Dołączył: 28 Lis 2008
Posty: 3559
Skąd: Gniezno
Wysłany: 25-08-2009, 23:37   

Bartek masz Klucz Progranowy
w zalaczeniu masz dll`a podmien go z oryginalem w glownym katalogu progaramu i juz :)
co prawda to z seqent 24 ale powinno zatrybic.
_________________
..
Każdy ma prawo się mylić, i tylko ten co nic nie robi nie popełnia błędów.
[F16A 12V M/T 92'][F07W 24V A/T 93'][D53A 24V GTS M/T 03'][V97W 24V GLS A/T 15']
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.