[Carisma 1.8 GDI] - nie wchodzi na wysokie obroty |
Autor |
Wiadomość |
CinQ
Nowy Forumowicz
Auto: Mitsubishi Carisma II 1,8 GDI
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 31 Sie 2009 Posty: 5 Skąd: Ustrzyki Dolne
|
Wysłany: 31-08-2009, 13:08 [Carisma 1.8 GDI] - nie wchodzi na wysokie obroty
|
|
|
Witam, mam problem z moja Carisma 1.8 GDI 200r, silnik w ogóle nie chce wejść na wysokie obroty (Tzn. powyżej 4000). Czyściłem przepustnice, ale to nic nie dało, a na komputerze wskazało, że to nastawy przepustnicy, niestety okazało sie, ze to też nie to.
(do tego jeszcze świeci zółta kontrolka "silnika")
I jeszcze jedno, po podłaczeniu do komputera mozna skasować ten bład i wtedy odpala odrazu, ale gdy spróbuj właczyc go kolejny raz problem sie powtarza. |
Ostatnio zmieniony przez CinQ 31-08-2009, 14:16, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
 |
pelo99
Forumowicz

Auto: Carisma 1.8 GDI
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 03 Lip 2009 Posty: 95 Skąd: Rzeszów
|
Wysłany: 31-08-2009, 14:02
|
|
|
ja się nie znam za bardzo na tym, ale obstawiam pompę wysokiego ciśnienia, nie wiem jak to stwierdzić manualnie, ale po podłączeniu do serwisowego kompa powinno to pokazać. A sprawdzane to jest kompem podobno podczas "jazdy" samochodem. Reszta to dywagacje, ja bym obstawiał tą pompę ... |
_________________ Moje GDI na forum:
http://forum.mitsumaniaki...p=522041#522041 |
|
|
|
 |
Manysh [Usunięty]
|
Wysłany: 31-08-2009, 14:21
|
|
|
pompa lub regulator cisnienia
taki problem był juz kilka razy, pełno tematów o tym na forum |
|
|
|
 |
CinQ
Nowy Forumowicz
Auto: Mitsubishi Carisma II 1,8 GDI
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 31 Sie 2009 Posty: 5 Skąd: Ustrzyki Dolne
|
Wysłany: 31-08-2009, 14:31
|
|
|
No niby podobnych tematów jest dużo, ale te co przeglądnąłem to nie do końca rozwiązuja ten problem.
Ale spróbuje poszukac jeszcze raz. |
|
|
|
 |
dadur [Usunięty]
|
Wysłany: 31-08-2009, 19:28
|
|
|
Mialem to samo.robilem wszystko ,czyszczenie przepustnicy,wymina swiec,filtra paliwa.Jak gosciu w serisie powiedzial mi ze to pompa paliwa wysokiego cisnienia tonie chcialem uwierzyc i dalej szukalem i kombinowlem.Niestety nie obeszlo sie bez wymiany pompy.Najlepiej jest podjechac do servisu i niech sprawdza cisnienia na pompie bedzie wszystko jasne.Poczytaj moje posty to sie dowiesz wszystkiego.Pozdro. |
|
|
|
 |
CinQ
Nowy Forumowicz
Auto: Mitsubishi Carisma II 1,8 GDI
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 31 Sie 2009 Posty: 5 Skąd: Ustrzyki Dolne
|
Wysłany: 31-08-2009, 20:52
|
|
|
No właśnie jest z tym problem, bo do najbliższego ASO mam 120 km |
|
|
|
 |
Manysh [Usunięty]
|
|
|
|
 |
CinQ
Nowy Forumowicz
Auto: Mitsubishi Carisma II 1,8 GDI
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 31 Sie 2009 Posty: 5 Skąd: Ustrzyki Dolne
|
Wysłany: 01-09-2009, 11:13
|
|
|
Dzisiaj jeszcze raz podłaczyłem auto pod komputer i wyskoczył błąd nr 95 - siłownik przepustnicy , zakłucenie w fazie pierwszej. Do tego mój mechanik dał mi do wiadomości, że to najprawdopodobniej komputer padł i trzeba go wymienic. Czy komuś z was zdarzyło sie to samo? Czy jest to możliwe? |
|
|
|
 |
Manysh [Usunięty]
|
Wysłany: 01-09-2009, 15:51
|
|
|
byłes w ASO na tym komputerze ??? bo chyba tylko tam mozna zdiagnozowac błedy GDI. Mi sie NIE wydaje ze padł komputer ,skoro wywala ci ten bład cały czas to znaczy ze cos jest uwalone i tyle. Kasowanie błedu nic nie da, trzeba usunac usterke a dopiero pozniej kasowac błedy. z GDI jezdzi sie do ludzi którzy wiedza co robia, w innym wypadku bedziesz wymieniał pół samochodu i nic to nie da. Jezeli to carisma po lifcie to wystarczy ze zdejmniesz trabe słonia, odpalisz zapłon ( tylko nie zapalaj silnika ) i zobaczysz czy po nacisnieciu pedału przyspieszenia przepustnica sie otwiera na maksa, jak tak, to nie ma to nic wpólnego z tym ze ci nie kreci powyzej 4000 tys |
|
|
|
 |
turek61
Mitsumaniak Zgred :)

Auto: Outlander I Turbo
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 22 razy Dołączył: 09 Lis 2006 Posty: 1694 Skąd: Szczecin/Police
|
Wysłany: 01-09-2009, 17:50
|
|
|
Manysh napisał/a: | yłes w ASO na tym komputerze ??? bo chyba tylko tam mozna zdiagnozowac błedy GDI. |
Dokładnie ... MUT II |
|
|
|
 |
CinQ
Nowy Forumowicz
Auto: Mitsubishi Carisma II 1,8 GDI
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 31 Sie 2009 Posty: 5 Skąd: Ustrzyki Dolne
|
Wysłany: 01-09-2009, 18:14
|
|
|
W takim razie nie zostaje mi nic innego jak, jakoś dowlec sie tam. Dzięki za rady i postaram sie na bierząco informowac co i jak, może w przyszłości komuś innemu się przyda. |
|
|
|
 |
Manysh [Usunięty]
|
Wysłany: 01-09-2009, 20:18
|
|
|
druga sprawa skoro nie kreci powyzej 4000tys to prawdopodobnie silnik chodzi w trybie awaryjnym, w workshop manualu jest napisane jakie moga byc tego przyczyny, kolejna sprawa to skoro juz ci sie swieci CE ,w niektórych carismach mozna wypykac bład na tzw zworke. opis jest gdzies w dziale FAQ poszukaj moze sie uda zaoszczedzisz jakies 120zł
powodzenia |
|
|
|
 |
|