Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[Carisma 1.8 GDI] - nie wchodzi na wysokie obroty
Autor Wiadomość
CinQ 
Nowy Forumowicz

Auto: Mitsubishi Carisma II 1,8 GDI
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 31 Sie 2009
Posty: 5
Skąd: Ustrzyki Dolne
Wysłany: 31-08-2009, 13:08   [Carisma 1.8 GDI] - nie wchodzi na wysokie obroty

Witam, mam problem z moja Carisma 1.8 GDI 200r, silnik w ogóle nie chce wejść na wysokie obroty (Tzn. powyżej 4000). Czyściłem przepustnice, ale to nic nie dało, a na komputerze wskazało, że to nastawy przepustnicy, niestety okazało sie, ze to też nie to.


(do tego jeszcze świeci zółta kontrolka "silnika")


I jeszcze jedno, po podłaczeniu do komputera mozna skasować ten bład i wtedy odpala odrazu, ale gdy spróbuj właczyc go kolejny raz problem sie powtarza.
Ostatnio zmieniony przez CinQ 31-08-2009, 14:16, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
pelo99 
Forumowicz


Auto: Carisma 1.8 GDI
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 03 Lip 2009
Posty: 95
Skąd: Rzeszów
Wysłany: 31-08-2009, 14:02   

ja się nie znam za bardzo na tym, ale obstawiam pompę wysokiego ciśnienia, nie wiem jak to stwierdzić manualnie, ale po podłączeniu do serwisowego kompa powinno to pokazać. A sprawdzane to jest kompem podobno podczas "jazdy" samochodem. Reszta to dywagacje, ja bym obstawiał tą pompę ...
_________________
Moje GDI na forum:
http://forum.mitsumaniaki...p=522041#522041
 
 
Manysh
[Usunięty]

Wysłany: 31-08-2009, 14:21   

pompa lub regulator cisnienia

taki problem był juz kilka razy, pełno tematów o tym na forum
 
 
CinQ 
Nowy Forumowicz

Auto: Mitsubishi Carisma II 1,8 GDI
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 31 Sie 2009
Posty: 5
Skąd: Ustrzyki Dolne
Wysłany: 31-08-2009, 14:31   

No niby podobnych tematów jest dużo, ale te co przeglądnąłem to nie do końca rozwiązuja ten problem.

Ale spróbuje poszukac jeszcze raz.
 
 
dadur
[Usunięty]

Wysłany: 31-08-2009, 19:28   

Mialem to samo.robilem wszystko ,czyszczenie przepustnicy,wymina swiec,filtra paliwa.Jak gosciu w serisie powiedzial mi ze to pompa paliwa wysokiego cisnienia tonie chcialem uwierzyc i dalej szukalem i kombinowlem.Niestety nie obeszlo sie bez wymiany pompy.Najlepiej jest podjechac do servisu i niech sprawdza cisnienia na pompie bedzie wszystko jasne.Poczytaj moje posty to sie dowiesz wszystkiego.Pozdro.
 
 
CinQ 
Nowy Forumowicz

Auto: Mitsubishi Carisma II 1,8 GDI
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 31 Sie 2009
Posty: 5
Skąd: Ustrzyki Dolne
Wysłany: 31-08-2009, 20:52   

No właśnie jest z tym problem, bo do najbliższego ASO mam 120 km
 
 
Manysh
[Usunięty]

Wysłany: 31-08-2009, 21:27   

http://forum.mitsumaniaki...ghlight=#366787
 
 
CinQ 
Nowy Forumowicz

Auto: Mitsubishi Carisma II 1,8 GDI
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 31 Sie 2009
Posty: 5
Skąd: Ustrzyki Dolne
Wysłany: 01-09-2009, 11:13   

Dzisiaj jeszcze raz podłaczyłem auto pod komputer i wyskoczył błąd nr 95 - siłownik przepustnicy , zakłucenie w fazie pierwszej. Do tego mój mechanik dał mi do wiadomości, że to najprawdopodobniej komputer padł i trzeba go wymienic. Czy komuś z was zdarzyło sie to samo? Czy jest to możliwe?
 
 
Manysh
[Usunięty]

Wysłany: 01-09-2009, 15:51   

byłes w ASO na tym komputerze ??? bo chyba tylko tam mozna zdiagnozowac błedy GDI. Mi sie NIE wydaje ze padł komputer ,skoro wywala ci ten bład cały czas to znaczy ze cos jest uwalone i tyle. Kasowanie błedu nic nie da, trzeba usunac usterke a dopiero pozniej kasowac błedy. z GDI jezdzi sie do ludzi którzy wiedza co robia, w innym wypadku bedziesz wymieniał pół samochodu i nic to nie da. Jezeli to carisma po lifcie to wystarczy ze zdejmniesz trabe słonia, odpalisz zapłon ( tylko nie zapalaj silnika ) i zobaczysz czy po nacisnieciu pedału przyspieszenia przepustnica sie otwiera na maksa, jak tak, to nie ma to nic wpólnego z tym ze ci nie kreci powyzej 4000 tys
 
 
turek61 
Mitsumaniak
Zgred :)


Auto: Outlander I Turbo
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 22 razy
Dołączył: 09 Lis 2006
Posty: 1694
Skąd: Szczecin/Police
Wysłany: 01-09-2009, 17:50   

Manysh napisał/a:
yłes w ASO na tym komputerze ??? bo chyba tylko tam mozna zdiagnozowac błedy GDI.

Dokładnie ... MUT II
 
 
CinQ 
Nowy Forumowicz

Auto: Mitsubishi Carisma II 1,8 GDI
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 31 Sie 2009
Posty: 5
Skąd: Ustrzyki Dolne
Wysłany: 01-09-2009, 18:14   

W takim razie nie zostaje mi nic innego jak, jakoś dowlec sie tam. Dzięki za rady i postaram sie na bierząco informowac co i jak, może w przyszłości komuś innemu się przyda.
 
 
Manysh
[Usunięty]

Wysłany: 01-09-2009, 20:18   

druga sprawa skoro nie kreci powyzej 4000tys to prawdopodobnie silnik chodzi w trybie awaryjnym, w workshop manualu jest napisane jakie moga byc tego przyczyny, kolejna sprawa to skoro juz ci sie swieci CE ,w niektórych carismach mozna wypykac bład na tzw zworke. opis jest gdzies w dziale FAQ poszukaj moze sie uda zaoszczedzisz jakies 120zł :)

powodzenia
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.