Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
wymiana oleju i filtrow
Autor Wiadomość
Arti_Ca0 
Forumowicz

Auto: Colt CJO 1.3 '97
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 22 Lut 2009
Posty: 148
Skąd: Szczecin
Wysłany: 02-09-2009, 23:02   wymiana oleju i filtrow

chce wymienic olej i filtry (oleju, powietrza, paliwa). da sie to chyba zrobic samemu bez jakis wiekszych trudnosci? czy jednak napotkam jakies:P co do wymiany oleju to wymieniac na rozgrzanym silniku?
 
 
wojtas20 
Mitsumaniak

Auto: Carisma 1.9 TD 2000r 90km
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 20 Sty 2008
Posty: 336
Skąd: Kęty/Bielsko Biała
Wysłany: 02-09-2009, 23:12   

Olej wymieniaj na rozgrzanym silniku.
Z filtrem powietrza i oleju nie ma problemów.
Problem może pojawić się z filtrem paliwa bo dostęp jest bardzo ciężki, poza tym lubi "zrastać się z przewodami" jak będziesz miał problemy z okręceniem to poczytaj o tym na forum bo takich tematów było dużo.
_________________
01.2008 - 04.2009 - Mitsubishi Colt CJ0 1,3 12v
04.2009 - Mitsubishi Carisma 1.9 TD 2000r
 
 
 
Arti_Ca0 
Forumowicz

Auto: Colt CJO 1.3 '97
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 22 Lut 2009
Posty: 148
Skąd: Szczecin
Wysłany: 03-09-2009, 09:03   

oki, a kolejnosc? pierw spuscic olej pozniej wykrecic filtr czy na odwrot?
 
 
Koyocik 
Mitsumaniak
Kuba


Auto: B12, CJ4A, EA3/5, EA2W
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 7 razy
Dołączył: 23 Sty 2009
Posty: 631
Skąd: BB
Wysłany: 03-09-2009, 09:05   

Najpierw odkręcić korek na górze, potem spustowym z miski spuścić olej, następnie wymienić filtr (zalej go sobie i przesmaruj uszczelki świeżym olejem)

Filtr paliwa polecam wymienić... na warsztacie - jak coś upierniczą to niech się martwią, bo to nie jest proste w Colcie - mi się zapiekł na amen i urwałem przewód paliwowy :)
_________________
Tamagocchi ("Bordello Edition" - Bartek) i EA3,5W, EA2W, B12
Były: EA2W, CP9A-4G63t i E57A-4D68t
"All is hardcore when made with love"
 
 
 
wojtas20 
Mitsumaniak

Auto: Carisma 1.9 TD 2000r 90km
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 20 Sty 2008
Posty: 336
Skąd: Kęty/Bielsko Biała
Wysłany: 03-09-2009, 09:07   

Pierwsze spuszczasz olej a potem wykręcasz filtr.
_________________
01.2008 - 04.2009 - Mitsubishi Colt CJ0 1,3 12v
04.2009 - Mitsubishi Carisma 1.9 TD 2000r
 
 
 
Arti_Ca0 
Forumowicz

Auto: Colt CJO 1.3 '97
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 22 Lut 2009
Posty: 148
Skąd: Szczecin
Wysłany: 04-09-2009, 17:21   

wymienione, tylko powiedzcie mi czy cos poszlo nie tak, bo jak przegrecam kluczyk zapalaja sie kontrolki i swieci sie tez ta od oleju, ona powinna sie swiecic bo wczesniej nie zwrocilem uwagi. po odpaleniu auta kontrolka od razu gasnie.
 
 
gregorbu
[Usunięty]

Wysłany: 04-09-2009, 17:34   

Jest jak należy. Gdyby nie gasła, to wówczas miałbyś kłopot.
 
 
Arti_Ca0 
Forumowicz

Auto: Colt CJO 1.3 '97
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 22 Lut 2009
Posty: 148
Skąd: Szczecin
Wysłany: 05-09-2009, 13:47   

dzisiaj dla odmiany kontrolka sie juz wogole nie swieci. czy cos jest nie tak?
 
 
Koyocik 
Mitsumaniak
Kuba


Auto: B12, CJ4A, EA3/5, EA2W
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 7 razy
Dołączył: 23 Sty 2009
Posty: 631
Skąd: BB
Wysłany: 05-09-2009, 14:28   

Mogła paść żarówka, albo czujnik ciśnienia oleju.
_________________
Tamagocchi ("Bordello Edition" - Bartek) i EA3,5W, EA2W, B12
Były: EA2W, CP9A-4G63t i E57A-4D68t
"All is hardcore when made with love"
 
 
 
Arti_Ca0 
Forumowicz

Auto: Colt CJO 1.3 '97
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 22 Lut 2009
Posty: 148
Skąd: Szczecin
Wysłany: 05-09-2009, 16:05   

ale ona nigdy sie nie swiecila, dopiero wczoraj jak wymienilem olej to sie pojawila.
 
 
Koyocik 
Mitsumaniak
Kuba


Auto: B12, CJ4A, EA3/5, EA2W
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 7 razy
Dołączył: 23 Sty 2009
Posty: 631
Skąd: BB
Wysłany: 05-09-2009, 19:49   

A to sprawdź kabelek od czujnika ciśnienia oleju.
Prawidłowe działanie: przekręcenie kluczyka - świeci, włączenie silnika - gaśnie.
_________________
Tamagocchi ("Bordello Edition" - Bartek) i EA3,5W, EA2W, B12
Były: EA2W, CP9A-4G63t i E57A-4D68t
"All is hardcore when made with love"
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.