 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
[Cari 1.8 GDI] Zagadka z gaśnięciem, dla odważnych .... |
Autor |
Wiadomość |
pelo99
Forumowicz

Auto: Carisma 1.8 GDI
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 03 Lip 2009 Posty: 95 Skąd: Rzeszów
|
Wysłany: 17-09-2009, 17:32 [Cari 1.8 GDI] Zagadka z gaśnięciem, dla odważnych ....
|
|
|
No to ponownie mam pytanie w związku z moją Cari 1.8 GDI. Sprawa przedstawia się następująco: Samochód sprawuje się jak należy wszystko w jak najlepszym porządku, ale po prostu sobie gaśnie podczas jazdy. Pierw zaczyna przerywać, a później gaśnie. Zazwyczaj się to dzieje po przejechaniu dłuższego dystansu, czyli po dobrym rozgrzaniu samochodu. Objaw wygląda jakby był brakowało paliwa lub prądu. Teraz opisze co i jak było sprawdzone: wczoraj miałem do dyspozycji MUT-II także komputer wykazał pełny brak błędów. Przejeździłem około 60km z podpiętym komputerem i sprawdzałem wszystko co mogłem chyba. Obie pompy działają bez zarzutu, podczas gaśnięcia trzymają ciśnienie do końca, w czasie jazdy jest około 5 MPa. Następnie zająłem się wartościami podawanymi w ms - czyli wtryski i tutaj także nic nie wskazywało na błąd lub wieszanie się wtryskiwaczy, dalej przeszedłem do czujnika położenia wału i tutaj także wszystko ok. No i oczywiście żadnych błędów, sonda lambda także pracuje w odpowiednim przedziale. Także naprawdę dużo zależności zostało wykluczonych. Dzisiaj jeszcze będę podmieniał sterownik umieszczony w komorze silnika, ten od sterowania wtryskami i zapewne jeszcze innymi podzespołami, może się coś rozgrzewa i zaczynają "styki" szaleć. Jak nie pomoże będę miał kompa centralnego ale to będzie później montaż, bo muszę znowu mieś MUT-II do zakodowania kluczyków.
Panie i Panowie pomocy, może ktoś miał coś takiego, już nie wiem czego się "chwycić"
[ Dodano: 17-09-2009, 19:06 ]
wymieniłem sterownik i zaczynamy dzisiaj testy ... |
_________________ Moje GDI na forum:
http://forum.mitsumaniaki...p=522041#522041 |
|
|
|
 |
Maretzky85
Mitsumaniak Mod Galant E3x

Auto: Galant`88; [4G63T][E39A] VR4
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 67 razy Dołączył: 26 Gru 2006 Posty: 2937 Skąd: warszawa
|
Wysłany: 18-09-2009, 10:19
|
|
|
Może się cewki przegrzewają ? |
_________________ Zawsze mogę się mylić
"Ż(ona): a co zrobisz ze starym Galantem? (domyślnie - po kupnie rekina)
J(a): będę nim jeździł, gdy rekin pójdzie na złom"
by Krzyżak
-Galant 1.8 Gaźnik 4G37 1988r (złom)
-Galant 2.0 SOHC GLSi, później DOHC GTi 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC GTi, potem GTi T 1991r (Sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Dynamic Turbo 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Turbo VR4 1988r
(Obecny)
-Toyota Corolla 1.3 (Wyjechała do afryki )
- Colt C52A na gaźniku z gazolotem
 |
|
|
|
 |
Koyocik
Mitsumaniak Kuba

Auto: B12, CJ4A, EA3/5, EA2W
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 7 razy Dołączył: 23 Sty 2009 Posty: 631 Skąd: BB
|
|
|
|
 |
pelo99
Forumowicz

Auto: Carisma 1.8 GDI
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 03 Lip 2009 Posty: 95 Skąd: Rzeszów
|
Wysłany: 18-09-2009, 13:25
|
|
|
no sprawa jest taka że nie zawsze zgaśnie, czasami po przerywa i jedzie dalej, a czasami zgaśnie całkiem, ale dopiero wtedy jak zgaśnie to zaświecą się kontrolki od oleju i akumulatora, czyli tutaj niby nie ma problemu.
Znajomy rozmawiał z kierownikiem serwisu w "Dojczlandi" i on także obstawia ten sterownik silnika ... zobaczymy co i jak będzie bo opcji jest dużo ...
pzodro i czekam na kolejne podpowiedzi.
PS: a jak sprawdzić czy coś dolega cewkom ??
[ Dodano: 05-10-2009, 11:58 ]
Maretzky85 napisał/a: | Może się cewki przegrzewają ? |
no i niestety dalej wszystkie zabiegi nie pomogły
może to coś z tymi cewkami, jest jakaś możliwość sprawdzenia ich organo leptycznie ??
i czy możliwe jest to że jak jedna wariuje to cały zapłon jakby odcinało ??
POMOCY !! Nawet serwis ASO zaczyna ręce rozkładać :/ |
_________________ Moje GDI na forum:
http://forum.mitsumaniaki...p=522041#522041 |
|
|
|
 |
|
|