Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[Cari 1.8 GDI] Zagadka z gaśnięciem, dla odważnych ....
Autor Wiadomość
pelo99 
Forumowicz


Auto: Carisma 1.8 GDI
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 03 Lip 2009
Posty: 95
Skąd: Rzeszów
Wysłany: 17-09-2009, 17:32   [Cari 1.8 GDI] Zagadka z gaśnięciem, dla odważnych ....

No to ponownie mam pytanie w związku z moją Cari 1.8 GDI. Sprawa przedstawia się następująco: Samochód sprawuje się jak należy wszystko w jak najlepszym porządku, ale po prostu sobie gaśnie podczas jazdy. Pierw zaczyna przerywać, a później gaśnie. Zazwyczaj się to dzieje po przejechaniu dłuższego dystansu, czyli po dobrym rozgrzaniu samochodu. Objaw wygląda jakby był brakowało paliwa lub prądu. Teraz opisze co i jak było sprawdzone: wczoraj miałem do dyspozycji MUT-II także komputer wykazał pełny brak błędów. Przejeździłem około 60km z podpiętym komputerem i sprawdzałem wszystko co mogłem chyba. Obie pompy działają bez zarzutu, podczas gaśnięcia trzymają ciśnienie do końca, w czasie jazdy jest około 5 MPa. Następnie zająłem się wartościami podawanymi w ms - czyli wtryski i tutaj także nic nie wskazywało na błąd lub wieszanie się wtryskiwaczy, dalej przeszedłem do czujnika położenia wału i tutaj także wszystko ok. No i oczywiście żadnych błędów, sonda lambda także pracuje w odpowiednim przedziale. Także naprawdę dużo zależności zostało wykluczonych. Dzisiaj jeszcze będę podmieniał sterownik umieszczony w komorze silnika, ten od sterowania wtryskami i zapewne jeszcze innymi podzespołami, może się coś rozgrzewa i zaczynają "styki" szaleć. Jak nie pomoże będę miał kompa centralnego ale to będzie później montaż, bo muszę znowu mieś MUT-II do zakodowania kluczyków.

Panie i Panowie pomocy, może ktoś miał coś takiego, już nie wiem czego się "chwycić" :(

[ Dodano: 17-09-2009, 19:06 ]
wymieniłem sterownik i zaczynamy dzisiaj testy ...
_________________
Moje GDI na forum:
http://forum.mitsumaniaki...p=522041#522041
 
 
Maretzky85 
Mitsumaniak
Mod Galant E3x


Auto: Galant`88; [4G63T][E39A] VR4
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 67 razy
Dołączył: 26 Gru 2006
Posty: 2937
Skąd: warszawa
Wysłany: 18-09-2009, 10:19   

Może się cewki przegrzewają ?
_________________
Zawsze mogę się mylić ;)

"Ż(ona): a co zrobisz ze starym Galantem? (domyślnie - po kupnie rekina)
J(a): będę nim jeździł, gdy rekin pójdzie na złom"
by Krzyżak

-Galant 1.8 Gaźnik 4G37 1988r (złom)
-Galant 2.0 SOHC GLSi, później DOHC GTi 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC GTi, potem GTi T 1991r (Sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Dynamic Turbo 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Turbo VR4 1988r
(Obecny)

-Toyota Corolla 1.3 (Wyjechała do afryki :P )
- Colt C52A na gaźniku z gazolotem

 
 
 
Koyocik 
Mitsumaniak
Kuba


Auto: B12, CJ4A, EA3/5, EA2W
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 7 razy
Dołączył: 23 Sty 2009
Posty: 631
Skąd: BB
Wysłany: 18-09-2009, 10:53   

A jak przerywa, co się dzieje z kontrolkami/prądem w kabinie (radio itd)?
_________________
Tamagocchi ("Bordello Edition" - Bartek) i EA3,5W, EA2W, B12
Były: EA2W, CP9A-4G63t i E57A-4D68t
"All is hardcore when made with love"
 
 
 
pelo99 
Forumowicz


Auto: Carisma 1.8 GDI
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 03 Lip 2009
Posty: 95
Skąd: Rzeszów
Wysłany: 18-09-2009, 13:25   

no sprawa jest taka że nie zawsze zgaśnie, czasami po przerywa i jedzie dalej, a czasami zgaśnie całkiem, ale dopiero wtedy jak zgaśnie to zaświecą się kontrolki od oleju i akumulatora, czyli tutaj niby nie ma problemu.

Znajomy rozmawiał z kierownikiem serwisu w "Dojczlandi" i on także obstawia ten sterownik silnika ... zobaczymy co i jak będzie bo opcji jest dużo ...

pzodro i czekam na kolejne podpowiedzi.

PS: a jak sprawdzić czy coś dolega cewkom ??

[ Dodano: 05-10-2009, 11:58 ]
Maretzky85 napisał/a:
Może się cewki przegrzewają ?

no i niestety dalej wszystkie zabiegi nie pomogły :(

może to coś z tymi cewkami, jest jakaś możliwość sprawdzenia ich organo leptycznie ??
i czy możliwe jest to że jak jedna wariuje to cały zapłon jakby odcinało ??

POMOCY !! Nawet serwis ASO zaczyna ręce rozkładać :/
_________________
Moje GDI na forum:
http://forum.mitsumaniaki...p=522041#522041
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.