[1G 90-94] dziwny problem |
Autor |
Wiadomość |
Lothar [Usunięty]
|
Wysłany: 24-09-2009, 20:49
|
|
|
Coodo napisał/a: | tak ale na rozgrzanym masz jakieś 1100obr a po ostrej jeździe czasami i więcej |
Na rozgrzanym miałem wówczas 1000, po ostrej tyle samo. Na zimnym też koło 1000. |
|
|
|
 |
Adaho_krak
moderator

Auto: Megane GTline
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 72 razy Dołączył: 06 Wrz 2006 Posty: 3214 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 25-09-2009, 09:14
|
|
|
Lothar napisał/a: | Na rozgrzanym miałem wówczas 1000, po ostrej tyle samo. Na zimnym też koło 1000. |
W okresie letnim nie ma problemu, w zimowym ciężko odpalić, a jak temperatura spadnie poniżej 10st. odpalenie praktycznie niemożliwe. |
_________________ Nigdy nie mów, że czegoś się nie da zrobić. Ponieważ zawsze znajdzie się taki ktoś, co nie będzie wiedział, że tego się nie da zrobić, I TO ZROBI !!!
Renault Megane Gtline
Piszę poprawnie po polsku. - Przynajmniej się staram
Adam 00302/KMM |
|
|
|
 |
Nikoś
Mitsumaniak
Auto: 2 razy civic 5G
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 25 Lut 2009 Posty: 249 Skąd: Kartuzy
|
Wysłany: 25-09-2009, 09:23
|
|
|
Mi np. na rozwalonym krokowcu działało ssanie tylko potem obroty szalały.
Lotchar pewnie miałeś zablokowanego krokowca skoro zawsze miałeś ok.1000 obr? Ja jak walczyłem z krokowcami to wkoncu odłączyłem go i ustawiłem na śrubie i też miałem niecałe 1000 obr |
_________________ Nikoś widzi Nikoś wie, że trzy diamenty są THE BEST |
|
|
|
 |
Adaho_krak
moderator

Auto: Megane GTline
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 72 razy Dołączył: 06 Wrz 2006 Posty: 3214 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 25-09-2009, 10:42
|
|
|
Nikoś napisał/a: | na rozwalonym krokowcu działało ssanie tylko potem obroty szalały |
Zależy która cewka padnie, w Twoim przypadku padła cewka od zamykania bypassa, w przypadku Lothar'a padła od otwierania lub obydwie. |
_________________ Nigdy nie mów, że czegoś się nie da zrobić. Ponieważ zawsze znajdzie się taki ktoś, co nie będzie wiedział, że tego się nie da zrobić, I TO ZROBI !!!
Renault Megane Gtline
Piszę poprawnie po polsku. - Przynajmniej się staram
Adam 00302/KMM |
|
|
|
 |
Krzyzak
moderator mitsumaniak uczestnik I Zlotu MM

Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy Dołączył: 28 Kwi 2005 Posty: 24338 Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
|
Wysłany: 25-09-2009, 12:08
|
|
|
Adaho_krak napisał/a: | w Twoim przypadku padła cewka od zamykania bypassa |
bypas nie ma cewki - jest sterowany temperatura plynu chlodzacego |
|
|
|
 |
Adaho_krak
moderator

Auto: Megane GTline
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 72 razy Dołączył: 06 Wrz 2006 Posty: 3214 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 25-09-2009, 17:33
|
|
|
Krzyzak napisał/a: | Adaho_krak napisał/a: | w Twoim przypadku padła cewka od zamykania bypassa |
bypas nie ma cewki - jest sterowany temperatura plynu chlodzacego |
Chodziło mi o kanał silniczka krokowego. Jeśli silniczek krokowy jest uszkodzony to nie zawsze musi brakować ssania. |
_________________ Nigdy nie mów, że czegoś się nie da zrobić. Ponieważ zawsze znajdzie się taki ktoś, co nie będzie wiedział, że tego się nie da zrobić, I TO ZROBI !!!
Renault Megane Gtline
Piszę poprawnie po polsku. - Przynajmniej się staram
Adam 00302/KMM |
|
|
|
 |
Lothar [Usunięty]
|
Wysłany: 27-09-2009, 15:27
|
|
|
Adaho_krak napisał/a: | obydwie |
Dokładnie ten wariant Bywają też mechaniczne uszkodzenia silniczka, ktoś tak miał i objawy były podobne. Chyba u Darassa tak było (wybacz Darku, nie pamiętam jak się pisze twój nick ), ale pewny nie jestem. |
|
|
|
 |
artur knt
Nowy Forumowicz
Auto: mitsubishi eclipse
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 17 Wrz 2009 Posty: 7 Skąd: skąd
|
Wysłany: 28-09-2009, 17:36
|
|
|
nie właśnie obroty są w porządku tylko tak gaśnie czasem z niewiadomych przyczyn |
|
|
|
 |
Coodo [Usunięty]
|
Wysłany: 06-10-2009, 21:43
|
|
|
za ssanie odpowiada czujnik w kształcie litery T
możesz odpiąć krokowca a i tak ssanie bedzie działać |
|
|
|
 |
|