Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[1G 90-94] dziwny problem
Autor Wiadomość
Lothar
[Usunięty]

Wysłany: 24-09-2009, 20:49   

Coodo napisał/a:
tak ale na rozgrzanym masz jakieś 1100obr a po ostrej jeździe czasami i więcej

Na rozgrzanym miałem wówczas 1000, po ostrej tyle samo. Na zimnym też koło 1000.
 
 
Adaho_krak 
moderator


Auto: Megane GTline
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 72 razy
Dołączył: 06 Wrz 2006
Posty: 3214
Skąd: Kraków
Wysłany: 25-09-2009, 09:14   

Lothar napisał/a:
Na rozgrzanym miałem wówczas 1000, po ostrej tyle samo. Na zimnym też koło 1000.


W okresie letnim nie ma problemu, w zimowym ciężko odpalić, a jak temperatura spadnie poniżej 10st. odpalenie praktycznie niemożliwe.
_________________
Nigdy nie mów, że czegoś się nie da zrobić. Ponieważ zawsze znajdzie się taki ktoś, co nie będzie wiedział, że tego się nie da zrobić, I TO ZROBI !!!

Renault Megane Gtline
Piszę poprawnie po polsku
. - Przynajmniej się staram :)

Adam 00302/KMM
 
 
Nikoś 
Mitsumaniak

Auto: 2 razy civic 5G
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 25 Lut 2009
Posty: 249
Skąd: Kartuzy
Wysłany: 25-09-2009, 09:23   

Mi np. na rozwalonym krokowcu działało ssanie tylko potem obroty szalały.
Lotchar pewnie miałeś zablokowanego krokowca skoro zawsze miałeś ok.1000 obr? Ja jak walczyłem z krokowcami to wkoncu odłączyłem go i ustawiłem na śrubie i też miałem niecałe 1000 obr :wink:
_________________
Nikoś widzi Nikoś wie, że trzy diamenty są THE BEST
 
 
Adaho_krak 
moderator


Auto: Megane GTline
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 72 razy
Dołączył: 06 Wrz 2006
Posty: 3214
Skąd: Kraków
Wysłany: 25-09-2009, 10:42   

Nikoś napisał/a:
na rozwalonym krokowcu działało ssanie tylko potem obroty szalały


Zależy która cewka padnie, w Twoim przypadku padła cewka od zamykania bypassa, w przypadku Lothar'a padła od otwierania lub obydwie. :)
_________________
Nigdy nie mów, że czegoś się nie da zrobić. Ponieważ zawsze znajdzie się taki ktoś, co nie będzie wiedział, że tego się nie da zrobić, I TO ZROBI !!!

Renault Megane Gtline
Piszę poprawnie po polsku
. - Przynajmniej się staram :)

Adam 00302/KMM
 
 
Krzyzak 
moderator mitsumaniak
uczestnik I Zlotu MM


Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy
Dołączył: 28 Kwi 2005
Posty: 24338
Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
Wysłany: 25-09-2009, 12:08   

Adaho_krak napisał/a:
w Twoim przypadku padła cewka od zamykania bypassa

bypas nie ma cewki - jest sterowany temperatura plynu chlodzacego
 
 
Adaho_krak 
moderator


Auto: Megane GTline
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 72 razy
Dołączył: 06 Wrz 2006
Posty: 3214
Skąd: Kraków
Wysłany: 25-09-2009, 17:33   

Krzyzak napisał/a:
Adaho_krak napisał/a:
w Twoim przypadku padła cewka od zamykania bypassa

bypas nie ma cewki - jest sterowany temperatura plynu chlodzacego


Chodziło mi o kanał silniczka krokowego. Jeśli silniczek krokowy jest uszkodzony to nie zawsze musi brakować ssania.
_________________
Nigdy nie mów, że czegoś się nie da zrobić. Ponieważ zawsze znajdzie się taki ktoś, co nie będzie wiedział, że tego się nie da zrobić, I TO ZROBI !!!

Renault Megane Gtline
Piszę poprawnie po polsku
. - Przynajmniej się staram :)

Adam 00302/KMM
 
 
Lothar
[Usunięty]

Wysłany: 27-09-2009, 15:27   

Adaho_krak napisał/a:
obydwie

Dokładnie ten wariant :) Bywają też mechaniczne uszkodzenia silniczka, ktoś tak miał i objawy były podobne. Chyba u Darassa tak było (wybacz Darku, nie pamiętam jak się pisze twój nick ;) ), ale pewny nie jestem.
 
 
artur knt 
Nowy Forumowicz

Auto: mitsubishi eclipse
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 17 Wrz 2009
Posty: 7
Skąd: skąd
Wysłany: 28-09-2009, 17:36   

nie właśnie obroty są w porządku tylko tak gaśnie czasem z niewiadomych przyczyn
 
 
 
Coodo
[Usunięty]

Wysłany: 06-10-2009, 21:43   

za ssanie odpowiada czujnik w kształcie litery T
możesz odpiąć krokowca a i tak ssanie bedzie działać
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.