Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Martwe głośniki
Autor Wiadomość
adas007 
Forumowicz


Auto: Colt CJ0, 1.3, 98 r
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 01 Maj 2009
Posty: 47
Skąd: Łódź
  Wysłany: 02-10-2009, 11:20   Martwe głośniki

Od czasu zakupu Colta jest w nim cicho - głośniki nie grają. Radio jest sprawne, ma zasilanie. Jednak głośniki nie wydają, żadnego dźwięku - efetk taki jakby wszystkie były odłączone. Jak się powinienem zabrać za te głośniki co i jak sprawdzić?
 
 
Koyocik 
Mitsumaniak
Kuba


Auto: B12, CJ4A, EA3/5, EA2W
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 7 razy
Dołączył: 23 Sty 2009
Posty: 631
Skąd: BB
Wysłany: 02-10-2009, 11:26   

1. Wyjąć radio i zobaczyć, jak wygląda kostka, czy kable głośnikowe są popodłączane.
2. Zdjąć boczek drzwi (3 srubki), wykręcić głośnik - jeżeli jest ;) (4 śrubki) i zobaczyć, czy kable głośnikowe są popodłączane.

Możliwe, że poprzedni właściciel miał wzmacniacz, który zosał wymontowany i dlatego masz ciszę.
_________________
Tamagocchi ("Bordello Edition" - Bartek) i EA3,5W, EA2W, B12
Były: EA2W, CP9A-4G63t i E57A-4D68t
"All is hardcore when made with love"
 
 
 
adas007 
Forumowicz


Auto: Colt CJ0, 1.3, 98 r
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 01 Maj 2009
Posty: 47
Skąd: Łódź
Wysłany: 02-10-2009, 11:32   

Punkt 1 już spawdzony. Niebawem zabieram się za rozkręcanie.
 
 
Koyocik 
Mitsumaniak
Kuba


Auto: B12, CJ4A, EA3/5, EA2W
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 7 razy
Dołączył: 23 Sty 2009
Posty: 631
Skąd: BB
Wysłany: 02-10-2009, 11:34   

adas007 napisał/a:
Punkt 1 już spawdzony


I jak to tam wygląda? Czinczy przypadkiem nie ma? ;)
_________________
Tamagocchi ("Bordello Edition" - Bartek) i EA3,5W, EA2W, B12
Były: EA2W, CP9A-4G63t i E57A-4D68t
"All is hardcore when made with love"
 
 
 
adas007 
Forumowicz


Auto: Colt CJ0, 1.3, 98 r
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 01 Maj 2009
Posty: 47
Skąd: Łódź
Wysłany: 02-10-2009, 11:40   

Czinczy nie ma jest przejściówka nałożona na szeroką kostkę i z tej przejściówki wychodzą 2 kostki włożone do radia.
 
 
Koyocik 
Mitsumaniak
Kuba


Auto: B12, CJ4A, EA3/5, EA2W
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 7 razy
Dołączył: 23 Sty 2009
Posty: 631
Skąd: BB
Wysłany: 02-10-2009, 12:07   

Czyli od tej strony wydawaje się być prawidłowo. Napisz co stwierdziłeś po inspekcji drzwi :)
_________________
Tamagocchi ("Bordello Edition" - Bartek) i EA3,5W, EA2W, B12
Były: EA2W, CP9A-4G63t i E57A-4D68t
"All is hardcore when made with love"
 
 
 
adas007 
Forumowicz


Auto: Colt CJ0, 1.3, 98 r
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 01 Maj 2009
Posty: 47
Skąd: Łódź
Wysłany: 02-10-2009, 14:58   

Coś nie mogę zdjąć tego boczku, zatrzaski poschodziły, wyjąłem to do otwierania drzwi, ale chyba jeszcze korbka od szyb trzyma i coś nie mogę jej wyjąć...
 
 
Koyocik 
Mitsumaniak
Kuba


Auto: B12, CJ4A, EA3/5, EA2W
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 7 razy
Dołączył: 23 Sty 2009
Posty: 631
Skąd: BB
Wysłany: 02-10-2009, 15:06   

Śrubka niedaleko lusterka, śrubka sprytnie schowana pod klamką i srubka "od góry" tego wgłębienia do zamykania drzwi. Korbka: tam jest taki pierścień zabezpieczający, musisz się delikatnie do niego dobrać.
_________________
Tamagocchi ("Bordello Edition" - Bartek) i EA3,5W, EA2W, B12
Były: EA2W, CP9A-4G63t i E57A-4D68t
"All is hardcore when made with love"
 
 
 
adas007 
Forumowicz


Auto: Colt CJ0, 1.3, 98 r
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 01 Maj 2009
Posty: 47
Skąd: Łódź
Wysłany: 02-10-2009, 15:10   

Śrubki wszystkie już są wykręcone. Tylko właśnie co z tym pierścieniem tam jest jakaś zawleczka do wyciągnięcia?
 
 
Hugo 
Mitsumaniak
srebrny szatan


Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy
Dołączył: 06 Sie 2006
Posty: 21939
Skąd: Wolsztyn
Wysłany: 02-10-2009, 15:24   

Korbkę szyb ciągnij na chama do siebie i wyskoczy. Trzyma mocno.
 
 
adas007 
Forumowicz


Auto: Colt CJ0, 1.3, 98 r
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 01 Maj 2009
Posty: 47
Skąd: Łódź
Wysłany: 02-10-2009, 16:17   

Udało się z korbką - jakoś podważyłem ten drucik. Okazało się, że na przewodach podłączonych pod głośnik nie ma napięcia żadnego. Gdzie szukać przyczyny ? Acha sprawdziłem dziś tylko jeden głośnik - wygląda wszystko tam ładnie nic nie pourywane.
 
 
Koyocik 
Mitsumaniak
Kuba


Auto: B12, CJ4A, EA3/5, EA2W
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 7 razy
Dołączył: 23 Sty 2009
Posty: 631
Skąd: BB
Wysłany: 02-10-2009, 19:52   

No to teraz szukaj igły w stogu siana... znaczy przerwanego obwodu - pewnie faktycznie gdzieś był wzmacniacz i został wypięty.

Kabelki mają podobną grubość i kolory do tych co są w kostce przy radio?
Jak nie, to poszukaj w drzwiach jeszcze dobrze, może są luzem właściwe - ja np. jak montuję wzmacniacz i nowe okablowanie to stare izoluję i zostawiam, żeby można było łatwo przywrócić "stan fabryczny".
_________________
Tamagocchi ("Bordello Edition" - Bartek) i EA3,5W, EA2W, B12
Były: EA2W, CP9A-4G63t i E57A-4D68t
"All is hardcore when made with love"
 
 
 
adas007 
Forumowicz


Auto: Colt CJ0, 1.3, 98 r
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 01 Maj 2009
Posty: 47
Skąd: Łódź
Wysłany: 02-10-2009, 21:52   

Już założyłem boczek z powrotem, ale nie zauważyłem tam żadnych innych przewodów. Jest jeszcze jedna rzecz jak kupiłem auto nie było w nim pasującego wejścia do radia (była 1 szeroka kostka) więc kupiłem przejściówkę z której wychodzą 2 mniejsze kostki. Czy jest jakiś jeden standard tych wejść do radia ? Czy jest możliwe, że mimo tego, że przejściówka pasuje kształtem to miesza coś z kabelkami do głośników?
Ostatnio zmieniony przez adas007 02-10-2009, 21:59, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Koyocik 
Mitsumaniak
Kuba


Auto: B12, CJ4A, EA3/5, EA2W
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 7 razy
Dołączył: 23 Sty 2009
Posty: 631
Skąd: BB
Wysłany: 02-10-2009, 21:59   

A, na to nie wpadłem, zbyt oczywiste.
Jasne, że mogą być poprzestawiane kable :)

W radio masz zapewne standard ISO, a w Colcie standard... colta - czyli mitsubishi/hyundai :) Adapter musi być właściwy.
_________________
Tamagocchi ("Bordello Edition" - Bartek) i EA3,5W, EA2W, B12
Były: EA2W, CP9A-4G63t i E57A-4D68t
"All is hardcore when made with love"
Ostatnio zmieniony przez Koyocik 02-10-2009, 22:02, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
adas007 
Forumowicz


Auto: Colt CJ0, 1.3, 98 r
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 01 Maj 2009
Posty: 47
Skąd: Łódź
Wysłany: 02-10-2009, 22:01   

To znaczy,że są różne przejściówki mogłem kupić taką, która innaczej prowadzi kable? Czy raczej poprzedni właściciel mógł coś kombinować i w kostce do której podbinam moją przejściówkę poprzekładał kable?

Przeczytałem Twój edit: czyli uderzam do sklepu i szukam przejściówki Mitsu/ISO
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.