Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[1G 90-94] Osłona kolektora wydechowego
Autor Wiadomość
beben1982
[Usunięty]

Wysłany: 12-10-2009, 19:32   [1G 90-94] Osłona kolektora wydechowego

Jak uważacie lepiej ją założyć czy lepiej jeździć bez, ja jak jej nie miałem to misiek normalnie rozgrzewał się do odpowiedniej temperatury a teraz żeby się rozgrzał to muszę postać normalne wychylenie wskazówki u mnie to połowa połowy ale jak postoję w korku i się zagrzeje to dochodzi do pozycji poziomej i normalnie załączają się wentylatory
 
 
Adaho_krak 
moderator


Auto: Megane GTline
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 72 razy
Dołączył: 06 Wrz 2006
Posty: 3214
Skąd: Kraków
Wysłany: 12-10-2009, 23:39   

Nie bardzo rozumiem co ma osłona kolektora do temperatury płynu chłodzącego ?? Można jeździć bez osłony, nie ma to żadnego znaczenia, prócz wartości wizualnych.
_________________
Nigdy nie mów, że czegoś się nie da zrobić. Ponieważ zawsze znajdzie się taki ktoś, co nie będzie wiedział, że tego się nie da zrobić, I TO ZROBI !!!

Renault Megane Gtline
Piszę poprawnie po polsku
. - Przynajmniej się staram :)

Adam 00302/KMM
 
 
viader 
Mitsumaniak


Auto: Alfa Romeo 166 FL 2,4 JTDM
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 16 razy
Dołączył: 19 Cze 2007
Posty: 770
Skąd: warszawa
Wysłany: 13-10-2009, 11:29   

Masz prawdopodobnie padnięty termostat, który jest cały czas otwarty, nowy kosztuje ok. 30zł, wymiana trwa 5 minut...
 
 
 
beben1982
[Usunięty]

Wysłany: 13-10-2009, 14:58   

też tak myślę że termostat padł ale u mnie problemy pojawiły się w momęcie zamontowania tej osłony właśnie
 
 
Adaho_krak 
moderator


Auto: Megane GTline
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 72 razy
Dołączył: 06 Wrz 2006
Posty: 3214
Skąd: Kraków
Wysłany: 13-10-2009, 15:08   

beben1982 napisał/a:
u mnie problemy pojawiły się w momęcie zamontowania tej osłony właśnie


Zbieg okoliczności :)
_________________
Nigdy nie mów, że czegoś się nie da zrobić. Ponieważ zawsze znajdzie się taki ktoś, co nie będzie wiedział, że tego się nie da zrobić, I TO ZROBI !!!

Renault Megane Gtline
Piszę poprawnie po polsku
. - Przynajmniej się staram :)

Adam 00302/KMM
 
 
beben1982
[Usunięty]

Wysłany: 15-10-2009, 18:44   

jeszcze w sobote wyjmę termostat i go sprawdze bo naprawde teraz wskazówka od temperatury wariuje jak jak jadę to spada do zera a do tego zapala mi się CE tylko jak przyjeżdżam do domu i gaszę silnik to ona gaśnie i już się nie zapala jak rano z garażu wyjeżdżam do pracy to też jest ok jedynie jak postoi na dworze przed firmą i wracam do domu:), jeszcze jedno pytanie tam nie idzie jakaś uszczelka przy tej obudowie termostatu?
 
 
kliper 
Nowy Forumowicz

Auto: mitsubishi eclipse 1G
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 23 Wrz 2009
Posty: 15
Skąd: Nowe
Wysłany: 15-10-2009, 20:23   

jest tam uszczelka ,ale mozna to zlozyc na silikon pod warunkiem ze bedzie odporny na temperature
 
 
 
viader 
Mitsumaniak


Auto: Alfa Romeo 166 FL 2,4 JTDM
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 16 razy
Dołączył: 19 Cze 2007
Posty: 770
Skąd: warszawa
Wysłany: 15-10-2009, 23:09   

Ja składałem bez jakiejkolwiek uszczelki, jak wyjmowałem termostat to też jej nie było.
 
 
 
beben1982
[Usunięty]

Wysłany: 16-10-2009, 19:58   

ok termostat założony tylko teraz mam problem z tym że wiatraki załączają mi się przy 30 stopniach myślałem że to też wina termostatu ale nie więc i tak auto jest niedogrzane bo jak tylko podniesie się wskazówka od temperatury to wiatraki chodzą cały czas póki nie zgaszę auta i nie poczekam aż całkiem ostygnie
 
 
piotruś 
Forumowicz
,DZIECI KWIATY.''

Auto: ford S-Max.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 11 Gru 2005
Posty: 243
Skąd: ZGIERZ
Wysłany: 27-10-2009, 09:10   problem .

Słuchaj podczas wymiany termostatu pewnie powinieneś dolać płynu chłodżącego , sprubuj to zrobić na zimnym silniku .( obiawy zapowietrzony układ ) sprawdż również czujnik temperatyry silnika ten z lewej strony bloku , może coś z nim nie tak . na koniec procedura odpowietrzania układu chłodzenia . do otwarcia termostatu i zalaczenia wentylatora . A swoją drogą wymieniony termostat nie oznacza zawsze że jest sprawny .Posprawdzaj kiedy nagrzewają się weże -dolny i górny ( tak na marginesie to sprawdż czy nie masz wciśnietej klimy -powód załączenia wentylatorów .)
 
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.