[E38A 2.0 4WD] Rzucił palenie... |
Autor |
Wiadomość |
mitsu_pl
Forumowicz

Auto: Subaru Forester
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 25 razy Dołączył: 14 Lip 2007 Posty: 1301 Skąd: Grajewo
|
Wysłany: 18-10-2009, 20:34 [E38A 2.0 4WD] Rzucił palenie...
|
|
|
Witam.
Przyszedł czas i na mojego miśka.... a stało się to tak: po dłuższej jeździ (ok.100km) zgasiłem na moment auto, aby wyjąć bagaże. Wsiadłem, łapię za kluczyk i słyszę z pod maski "łech łech łech" i nic... kręce raz drugi i trzeci, i dalej nic... Wykręciłem prawie rozrusznik i dalej nic... Miałem zapasową świece więc sprawdziłem - iskra jest, sholowałem auto do domku, tam byłem w stanie sprawdzić pompę paliwa, też działa... przekaźnik od wtrysku działa, wszytko jest ok a nie pali... Więc podejrzewam najgorsze - sterownik. Mam go już wyciągniętego, ale wizualnie wszytko ok. Nie wiem co dalej poczyniać...
Czy posiada ktoś takowy sterownik na zbyciu?
Jest to Mitsubishi Galant E38A z 1989 roku.
Mumery na sterowniku:
2755
MD142755
E2T33874
Proszę o w miarę szybkie odpowiedzi, gdyż auto jest mi dość bardzo potrzebne... |
_________________ Subaru Forester SF FL - 2000r.
Subaru Forester SF - 1999r.
Subaru Outback BI - 2005r.
Mitsubishi Galant E88A 2.5 TT |
|
|
|
 |
rudi59
Forumowicz
Auto: Galant 2.0 SOHC 8V 4G63 92r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 10 Cze 2009 Posty: 33 Skąd: Zamosc
|
Wysłany: 18-10-2009, 23:42
|
|
|
Miałem dokładnie to samo ze swoim miśkiem. Też po dłuższej jeździe, takie same objawy i sprawdzane to samo co u ciebie. No i niestety okazało się, że to był sterownik. Po długich poszukiwaniach(2tyg) znalazłem pasujący, no i misiek odżył od razu. |
|
|
|
 |
Owczar
Forumowicz
Auto: CLS 450
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 282 razy Dołączył: 14 Lip 2008 Posty: 14378 Skąd: Pruszków
|
Wysłany: 19-10-2009, 14:32
|
|
|
mitsu_pl, zajrzyj jak wyglądają kondensatory... |
|
|
|
 |
mitsu_pl
Forumowicz

Auto: Subaru Forester
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 25 razy Dołączył: 14 Lip 2007 Posty: 1301 Skąd: Grajewo
|
Wysłany: 19-10-2009, 18:05
|
|
|
Rozbierałem sterownik, wizualnie wszytko ok.
Wysłałem jeszcze aparat zapłonowy do regeneracji (był w miare dobry, ale lepiej na zimne dmuchać), tam znajduje się moduł zapłonowy. Bardzo możliwe, że on mógł paść...
[ Dodano: 22-10-2009, 13:15 ]
Aparat zapłonowy zregenerowany, moduł ok. i dalej nie pali... Jak dobierać numery sterownika? Czy koniecznie muszą być te same czy wystarczy, że sterownik będzie od takiego samego silnika ?
[ Dodano: 26-10-2009, 09:21 ]
No więc co z tym sterownikiem? Muszą być numery takie same, czy wystarczy od identycznego silnika dopasować ? |
_________________ Subaru Forester SF FL - 2000r.
Subaru Forester SF - 1999r.
Subaru Outback BI - 2005r.
Mitsubishi Galant E88A 2.5 TT |
|
|
|
 |
rudi59
Forumowicz
Auto: Galant 2.0 SOHC 8V 4G63 92r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 10 Cze 2009 Posty: 33 Skąd: Zamosc
|
Wysłany: 28-10-2009, 16:49
|
|
|
Musisz znaleźć z takimi samymi numerami. |
|
|
|
 |
mitsu_pl
Forumowicz

Auto: Subaru Forester
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 25 razy Dołączył: 14 Lip 2007 Posty: 1301 Skąd: Grajewo
|
Wysłany: 28-10-2009, 23:33
|
|
|
Jednak zaryzykuję i wezmę z innymi numerami od takiego samego silnika, ponieważ taki sterownik, z tymi numerami jest nie osiągalny... |
_________________ Subaru Forester SF FL - 2000r.
Subaru Forester SF - 1999r.
Subaru Outback BI - 2005r.
Mitsubishi Galant E88A 2.5 TT |
|
|
|
 |
siudii
Mitsumaniak 01221/KMM

Auto: Galant 2.0 GLSi 92r. BLOS
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 8 razy Dołączył: 19 Mar 2008 Posty: 244 Skąd: RadoMM
|
Wysłany: 29-10-2009, 17:20
|
|
|
Weź pod uwagę jeszcze datę produkcji im bardziej zbliżona do daty produkcji twojego silnika tym większe szanse, że nie będzie się gryzło. Mój kolega miał dwa różne ECU i do jego silnika pasowały obydwa, a z moim silnikiem żadne nie pracowało dobrze.
Więc tu nie ma reguły raz pasuje raz nie. |
_________________ Mój Galant
Moja strona o Galancie
 |
|
|
|
 |
|