Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[E38A 2.0 4WD] Rzucił palenie...
Autor Wiadomość
mitsu_pl 
Forumowicz


Auto: Subaru Forester
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 25 razy
Dołączył: 14 Lip 2007
Posty: 1301
Skąd: Grajewo
  Wysłany: 18-10-2009, 20:34   [E38A 2.0 4WD] Rzucił palenie...

Witam.
Przyszedł czas i na mojego miśka.... a stało się to tak: po dłuższej jeździ (ok.100km) zgasiłem na moment auto, aby wyjąć bagaże. Wsiadłem, łapię za kluczyk i słyszę z pod maski "łech łech łech" i nic... kręce raz drugi i trzeci, i dalej nic... Wykręciłem prawie rozrusznik i dalej nic... Miałem zapasową świece więc sprawdziłem - iskra jest, sholowałem auto do domku, tam byłem w stanie sprawdzić pompę paliwa, też działa... przekaźnik od wtrysku działa, wszytko jest ok a nie pali... Więc podejrzewam najgorsze - sterownik. Mam go już wyciągniętego, ale wizualnie wszytko ok. Nie wiem co dalej poczyniać...

Czy posiada ktoś takowy sterownik na zbyciu?

Jest to Mitsubishi Galant E38A z 1989 roku.

Mumery na sterowniku:

2755
MD142755
E2T33874

Proszę o w miarę szybkie odpowiedzi, gdyż auto jest mi dość bardzo potrzebne...
_________________
Subaru Forester SF FL - 2000r.
Subaru Forester SF - 1999r.
Subaru Outback BI - 2005r.
Mitsubishi Galant E88A 2.5 TT
 
 
rudi59 
Forumowicz

Auto: Galant 2.0 SOHC 8V 4G63 92r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 10 Cze 2009
Posty: 33
Skąd: Zamosc
Wysłany: 18-10-2009, 23:42   

Miałem dokładnie to samo ze swoim miśkiem. Też po dłuższej jeździe, takie same objawy i sprawdzane to samo co u ciebie. No i niestety okazało się, że to był sterownik. Po długich poszukiwaniach(2tyg) znalazłem pasujący, no i misiek odżył od razu.
 
 
Owczar 
Forumowicz

Auto: CLS 450
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 282 razy
Dołączył: 14 Lip 2008
Posty: 14378
Skąd: Pruszków
Wysłany: 19-10-2009, 14:32   

mitsu_pl, zajrzyj jak wyglądają kondensatory...
 
 
mitsu_pl 
Forumowicz


Auto: Subaru Forester
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 25 razy
Dołączył: 14 Lip 2007
Posty: 1301
Skąd: Grajewo
Wysłany: 19-10-2009, 18:05   

Rozbierałem sterownik, wizualnie wszytko ok.
Wysłałem jeszcze aparat zapłonowy do regeneracji (był w miare dobry, ale lepiej na zimne dmuchać), tam znajduje się moduł zapłonowy. Bardzo możliwe, że on mógł paść...

[ Dodano: 22-10-2009, 13:15 ]
Aparat zapłonowy zregenerowany, moduł ok. i dalej nie pali... :evil: Jak dobierać numery sterownika? Czy koniecznie muszą być te same czy wystarczy, że sterownik będzie od takiego samego silnika ?

[ Dodano: 26-10-2009, 09:21 ]
No więc co z tym sterownikiem? Muszą być numery takie same, czy wystarczy od identycznego silnika dopasować ?
_________________
Subaru Forester SF FL - 2000r.
Subaru Forester SF - 1999r.
Subaru Outback BI - 2005r.
Mitsubishi Galant E88A 2.5 TT
 
 
rudi59 
Forumowicz

Auto: Galant 2.0 SOHC 8V 4G63 92r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 10 Cze 2009
Posty: 33
Skąd: Zamosc
Wysłany: 28-10-2009, 16:49   

Musisz znaleźć z takimi samymi numerami.
 
 
mitsu_pl 
Forumowicz


Auto: Subaru Forester
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 25 razy
Dołączył: 14 Lip 2007
Posty: 1301
Skąd: Grajewo
Wysłany: 28-10-2009, 23:33   

Jednak zaryzykuję i wezmę z innymi numerami od takiego samego silnika, ponieważ taki sterownik, z tymi numerami jest nie osiągalny...
_________________
Subaru Forester SF FL - 2000r.
Subaru Forester SF - 1999r.
Subaru Outback BI - 2005r.
Mitsubishi Galant E88A 2.5 TT
 
 
siudii 
Mitsumaniak
01221/KMM


Auto: Galant 2.0 GLSi 92r. BLOS
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 8 razy
Dołączył: 19 Mar 2008
Posty: 244
Skąd: RadoMM
Wysłany: 29-10-2009, 17:20   

Weź pod uwagę jeszcze datę produkcji im bardziej zbliżona do daty produkcji twojego silnika tym większe szanse, że nie będzie się gryzło. Mój kolega miał dwa różne ECU i do jego silnika pasowały obydwa, a z moim silnikiem żadne nie pracowało dobrze.
Więc tu nie ma reguły raz pasuje raz nie.
_________________
Mój Galant
Moja strona o Galancie
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.