[E33A 2.0] Brak Mocy |
Autor |
Wiadomość |
kosa777
Nowy Forumowicz
Auto: mitsubishi colt 1.8D,galant2.0
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 27 Lip 2008 Posty: 20 Skąd: Lubiaz
|
Wysłany: 01-11-2009, 19:03 [E33A 2.0] Brak Mocy
|
|
|
Mój misiek zwariował, nie chce się wkręcić wyżej niż 3000 na Pb.
Miałem strzał gazu, teraz nie chce chodzić na gazie wcale. Mam nowe kable, świece, kopułkę i palec. Aparat zapłonowy sprawdzony, zapłon ustawiony, silnik krokowy sprawny. W przepływce zauważyłem powykręcane coś w rodzaju papierka ułożonego na wzór gwiazdy. Czy może być wuna po stronie przepływki? Proszę o pomoc.
Nie używamy Caps Locka, nie lubię przepisywać tekstów
MoRderator |
_________________ kosa |
Ostatnio zmieniony przez Maretzky85 30-11-2009, 21:57, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
 |
deejay
Mitsumaniak

Auto: Rav4 Hybrid
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 155 razy Dołączył: 26 Wrz 2006 Posty: 6103 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 01-11-2009, 19:22
|
|
|
na 99% masz uszkodzony przepływomierz , to bardzo czesto sie własnie dzieje jak strzela gaz. |
|
|
|
 |
kosa777
Nowy Forumowicz
Auto: mitsubishi colt 1.8D,galant2.0
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 27 Lip 2008 Posty: 20 Skąd: Lubiaz
|
Wysłany: 01-11-2009, 19:39
|
|
|
Tak mi się właśnie wydaje. Czy można ją jakoś sprawdzić ? |
_________________ kosa |
Ostatnio zmieniony przez Maretzky85 30-11-2009, 21:58, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
 |
robertdg
Mitsumaniak SnowWhite

Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy Dołączył: 21 Cze 2009 Posty: 23642 Skąd: KSSE
|
Wysłany: 01-11-2009, 20:54
|
|
|
kosa777, na kompie (choc nie zawsze to zrodlo potrafi byc wiarygodne), albo sprawdzic w innym takim samym Galu czy chodzi prawidlowo, ewentualnie po parametrach elektrycznych, jezeli Manual zawiera taka informacje jak to pomierzyc multimetrem. |
_________________ Gość zobacz mojego Galanta
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 |
|
|
|
 |
Maretzky85
Mitsumaniak Mod Galant E3x

Auto: Galant`88; [4G63T][E39A] VR4
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 67 razy Dołączył: 26 Gru 2006 Posty: 2937 Skąd: warszawa
|
Wysłany: 01-11-2009, 22:16
|
|
|
kosa777, nie krzyczymy na forum.
Proszę o edycję postów w taki sposób aby duże litery były tylko na początku zdania. |
_________________ Zawsze mogę się mylić
"Ż(ona): a co zrobisz ze starym Galantem? (domyślnie - po kupnie rekina)
J(a): będę nim jeździł, gdy rekin pójdzie na złom"
by Krzyżak
-Galant 1.8 Gaźnik 4G37 1988r (złom)
-Galant 2.0 SOHC GLSi, później DOHC GTi 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC GTi, potem GTi T 1991r (Sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Dynamic Turbo 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Turbo VR4 1988r
(Obecny)
-Toyota Corolla 1.3 (Wyjechała do afryki )
- Colt C52A na gaźniku z gazolotem
 |
|
|
|
 |
kosa777
Nowy Forumowicz
Auto: mitsubishi colt 1.8D,galant2.0
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 27 Lip 2008 Posty: 20 Skąd: Lubiaz
|
Wysłany: 08-11-2009, 20:01
|
|
|
Witam ponownie, niestety, ale bede zmuszony(na90%)wymienic silnik. Lpg go zniszczylo. zminilem kable na "Bremi", troszke sie polepszylo, ale cisnienia na cylindrach sa rozne
sorki, juz nie krzycze |
_________________ kosa |
|
|
|
 |
Maretzky85
Mitsumaniak Mod Galant E3x

Auto: Galant`88; [4G63T][E39A] VR4
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 67 razy Dołączył: 26 Gru 2006 Posty: 2937 Skąd: warszawa
|
Wysłany: 08-11-2009, 20:53
|
|
|
A jakie masz ciśnienia na cylindrach ? |
_________________ Zawsze mogę się mylić
"Ż(ona): a co zrobisz ze starym Galantem? (domyślnie - po kupnie rekina)
J(a): będę nim jeździł, gdy rekin pójdzie na złom"
by Krzyżak
-Galant 1.8 Gaźnik 4G37 1988r (złom)
-Galant 2.0 SOHC GLSi, później DOHC GTi 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC GTi, potem GTi T 1991r (Sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Dynamic Turbo 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Turbo VR4 1988r
(Obecny)
-Toyota Corolla 1.3 (Wyjechała do afryki )
- Colt C52A na gaźniku z gazolotem
 |
|
|
|
 |
kosa777
Nowy Forumowicz
Auto: mitsubishi colt 1.8D,galant2.0
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 27 Lip 2008 Posty: 20 Skąd: Lubiaz
|
Wysłany: 22-11-2009, 20:44
|
|
|
cisnienia wachaja sie od 11 do 14 wedlug pseudo meczanika. sam ruszylem zaplonem i okazalo sie, ze misiek zaczal pedzic:))
jedno jest pewne, nie pozwole, aby ktos taki dotknal mojego Gala.
ps. powiedzial mi przez telefon: "to auto juz dawno powinno byc przerobione na maszynki do golenia"
widze, ze tu sa prawdziwi milosnicy tych aut i po mojej reakcji na w.w. slowa tez moge powiedziec tak o sobie.
dzieki wszystkim za pomoc,
przeplywka ocalala:)) |
_________________ kosa |
|
|
|
 |
Maretzky85
Mitsumaniak Mod Galant E3x

Auto: Galant`88; [4G63T][E39A] VR4
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 67 razy Dołączył: 26 Gru 2006 Posty: 2937 Skąd: warszawa
|
Wysłany: 30-11-2009, 21:59
|
|
|
Cieszymy się, że jednak wszystko w miarę w porządku |
_________________ Zawsze mogę się mylić
"Ż(ona): a co zrobisz ze starym Galantem? (domyślnie - po kupnie rekina)
J(a): będę nim jeździł, gdy rekin pójdzie na złom"
by Krzyżak
-Galant 1.8 Gaźnik 4G37 1988r (złom)
-Galant 2.0 SOHC GLSi, później DOHC GTi 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC GTi, potem GTi T 1991r (Sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Dynamic Turbo 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Turbo VR4 1988r
(Obecny)
-Toyota Corolla 1.3 (Wyjechała do afryki )
- Colt C52A na gaźniku z gazolotem
 |
|
|
|
 |
|