Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[E33A 2.0] Brak Mocy
Autor Wiadomość
kosa777 
Nowy Forumowicz

Auto: mitsubishi colt 1.8D,galant2.0
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 27 Lip 2008
Posty: 20
Skąd: Lubiaz
Wysłany: 01-11-2009, 19:03   [E33A 2.0] Brak Mocy

Mój misiek zwariował, nie chce się wkręcić wyżej niż 3000 na Pb.
Miałem strzał gazu, teraz nie chce chodzić na gazie wcale. Mam nowe kable, świece, kopułkę i palec. Aparat zapłonowy sprawdzony, zapłon ustawiony, silnik krokowy sprawny. W przepływce zauważyłem powykręcane coś w rodzaju papierka ułożonego na wzór gwiazdy. Czy może być wuna po stronie przepływki? Proszę o pomoc.

Nie używamy Caps Locka, nie lubię przepisywać tekstów :)
MoRderator
_________________
kosa
Ostatnio zmieniony przez Maretzky85 30-11-2009, 21:57, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
deejay 
Mitsumaniak


Auto: Rav4 Hybrid
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 155 razy
Dołączył: 26 Wrz 2006
Posty: 6103
Skąd: Wrocław
Wysłany: 01-11-2009, 19:22   

na 99% masz uszkodzony przepływomierz , to bardzo czesto sie własnie dzieje jak strzela gaz.
 
 
kosa777 
Nowy Forumowicz

Auto: mitsubishi colt 1.8D,galant2.0
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 27 Lip 2008
Posty: 20
Skąd: Lubiaz
Wysłany: 01-11-2009, 19:39   

Tak mi się właśnie wydaje. Czy można ją jakoś sprawdzić ?
_________________
kosa
Ostatnio zmieniony przez Maretzky85 30-11-2009, 21:58, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
robertdg 
Mitsumaniak
SnowWhite


Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy
Dołączył: 21 Cze 2009
Posty: 23642
Skąd: KSSE
Wysłany: 01-11-2009, 20:54   

kosa777, na kompie (choc nie zawsze to zrodlo potrafi byc wiarygodne), albo sprawdzic w innym takim samym Galu czy chodzi prawidlowo, ewentualnie po parametrach elektrycznych, jezeli Manual zawiera taka informacje jak to pomierzyc multimetrem.
_________________
Gość zobacz mojego Galanta :rolleyes:
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 
 
Maretzky85 
Mitsumaniak
Mod Galant E3x


Auto: Galant`88; [4G63T][E39A] VR4
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 67 razy
Dołączył: 26 Gru 2006
Posty: 2937
Skąd: warszawa
Wysłany: 01-11-2009, 22:16   

kosa777, nie krzyczymy na forum.
Proszę o edycję postów w taki sposób aby duże litery były tylko na początku zdania.
_________________
Zawsze mogę się mylić ;)

"Ż(ona): a co zrobisz ze starym Galantem? (domyślnie - po kupnie rekina)
J(a): będę nim jeździł, gdy rekin pójdzie na złom"
by Krzyżak

-Galant 1.8 Gaźnik 4G37 1988r (złom)
-Galant 2.0 SOHC GLSi, później DOHC GTi 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC GTi, potem GTi T 1991r (Sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Dynamic Turbo 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Turbo VR4 1988r
(Obecny)

-Toyota Corolla 1.3 (Wyjechała do afryki :P )
- Colt C52A na gaźniku z gazolotem

 
 
 
kosa777 
Nowy Forumowicz

Auto: mitsubishi colt 1.8D,galant2.0
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 27 Lip 2008
Posty: 20
Skąd: Lubiaz
Wysłany: 08-11-2009, 20:01   

Witam ponownie, niestety, ale bede zmuszony(na90%)wymienic silnik. Lpg go zniszczylo. zminilem kable na "Bremi", troszke sie polepszylo, ale cisnienia na cylindrach sa rozne :cry:
sorki, juz nie krzycze :roll:
_________________
kosa
 
 
Maretzky85 
Mitsumaniak
Mod Galant E3x


Auto: Galant`88; [4G63T][E39A] VR4
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 67 razy
Dołączył: 26 Gru 2006
Posty: 2937
Skąd: warszawa
Wysłany: 08-11-2009, 20:53   

A jakie masz ciśnienia na cylindrach ?
_________________
Zawsze mogę się mylić ;)

"Ż(ona): a co zrobisz ze starym Galantem? (domyślnie - po kupnie rekina)
J(a): będę nim jeździł, gdy rekin pójdzie na złom"
by Krzyżak

-Galant 1.8 Gaźnik 4G37 1988r (złom)
-Galant 2.0 SOHC GLSi, później DOHC GTi 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC GTi, potem GTi T 1991r (Sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Dynamic Turbo 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Turbo VR4 1988r
(Obecny)

-Toyota Corolla 1.3 (Wyjechała do afryki :P )
- Colt C52A na gaźniku z gazolotem

 
 
 
kosa777 
Nowy Forumowicz

Auto: mitsubishi colt 1.8D,galant2.0
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 27 Lip 2008
Posty: 20
Skąd: Lubiaz
Wysłany: 22-11-2009, 20:44   

cisnienia wachaja sie od 11 do 14 wedlug pseudo meczanika. sam ruszylem zaplonem i okazalo sie, ze misiek zaczal pedzic:))
jedno jest pewne, nie pozwole, aby ktos taki dotknal mojego Gala.
ps. powiedzial mi przez telefon: "to auto juz dawno powinno byc przerobione na maszynki do golenia" :-X
widze, ze tu sa prawdziwi milosnicy tych aut i po mojej reakcji na w.w. slowa tez moge powiedziec tak o sobie.
dzieki wszystkim za pomoc,
przeplywka ocalala:))
_________________
kosa
 
 
Maretzky85 
Mitsumaniak
Mod Galant E3x


Auto: Galant`88; [4G63T][E39A] VR4
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 67 razy
Dołączył: 26 Gru 2006
Posty: 2937
Skąd: warszawa
Wysłany: 30-11-2009, 21:59   

Cieszymy się, że jednak wszystko w miarę w porządku :)
_________________
Zawsze mogę się mylić ;)

"Ż(ona): a co zrobisz ze starym Galantem? (domyślnie - po kupnie rekina)
J(a): będę nim jeździł, gdy rekin pójdzie na złom"
by Krzyżak

-Galant 1.8 Gaźnik 4G37 1988r (złom)
-Galant 2.0 SOHC GLSi, później DOHC GTi 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC GTi, potem GTi T 1991r (Sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Dynamic Turbo 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Turbo VR4 1988r
(Obecny)

-Toyota Corolla 1.3 (Wyjechała do afryki :P )
- Colt C52A na gaźniku z gazolotem

 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.