| 
		[E33A 2.0] Brak Mocy | 
   
    
   
      | Autor | 
      Wiadomość | 
   
            
      
         
		 kosa777  		  
		 
         Nowy Forumowicz
  
                  Auto: mitsubishi colt 1.8D,galant2.0 
                  Kraj/Country: Polska 
                  Dołączył: 27 Lip 2008 Posty: 20 Skąd: Lubiaz 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 01-11-2009, 19:03   [E33A 2.0] Brak Mocy
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               Mój misiek zwariował, nie chce się wkręcić wyżej niż 3000 na Pb.
 
Miałem strzał gazu, teraz nie chce chodzić na gazie wcale. Mam nowe kable, świece, kopułkę i palec. Aparat zapłonowy sprawdzony, zapłon ustawiony, silnik krokowy sprawny. W przepływce zauważyłem powykręcane coś w rodzaju papierka ułożonego na wzór gwiazdy. Czy może być wuna po stronie przepływki? Proszę o pomoc.
 
 
Nie używamy Caps Locka, nie lubię przepisywać tekstów   
 
MoRderator | 
             
						
				_________________ kosa | 
			 
									
				| Ostatnio zmieniony przez Maretzky85 30-11-2009, 21:57, w całości zmieniany 1 raz   | 
			 
			          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 deejay  		  
		 
         Mitsumaniak
  
  
                  Auto: Rav4 Hybrid 
                  Kraj/Country: Polska 
                  Pomógł: 155 razy Dołączył: 26 Wrz 2006 Posty: 6104 Skąd: Wrocław 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 01-11-2009, 19:22   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               | na 99% masz uszkodzony przepływomierz , to bardzo czesto sie własnie dzieje jak strzela gaz. | 
             
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 kosa777  		  
		 
         Nowy Forumowicz
  
                  Auto: mitsubishi colt 1.8D,galant2.0 
                  Kraj/Country: Polska 
                  Dołączył: 27 Lip 2008 Posty: 20 Skąd: Lubiaz 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 01-11-2009, 19:39   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               | Tak mi się właśnie wydaje. Czy można ją jakoś sprawdzić ? | 
             
						
				_________________ kosa | 
			 
									
				| Ostatnio zmieniony przez Maretzky85 30-11-2009, 21:58, w całości zmieniany 1 raz   | 
			 
			          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 robertdg  		  
		 
         Mitsumaniak SnowWhite
  
  
                  Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V 
                  Zaproszone osoby: 1 
                  Kraj/Country: Polska 
                  Pomógł: 1300 razy Dołączył: 21 Cze 2009 Posty: 23650 Skąd: KSSE 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 01-11-2009, 20:54   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               | kosa777, na kompie (choc nie zawsze to zrodlo potrafi byc wiarygodne), albo sprawdzic w innym takim samym Galu czy chodzi prawidlowo, ewentualnie po parametrach elektrycznych, jezeli Manual zawiera taka informacje jak to pomierzyc multimetrem. | 
             
						
				_________________ Gość zobacz mojego Galanta   
 
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
 
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
 
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
   | 
			 
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 Maretzky85  		  
		 
         Mitsumaniak Mod Galant E3x
  
  
                  Auto: Galant`88; [4G63T][E39A] VR4 
                  Kraj/Country: Polska 
                  Pomógł: 67 razy Dołączył: 26 Gru 2006 Posty: 2937 Skąd: warszawa 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 01-11-2009, 22:16   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               kosa777, nie krzyczymy na forum. 
 
Proszę o edycję postów w taki sposób aby duże litery były tylko na początku zdania. | 
             
						
				_________________ Zawsze mogę się mylić   
 
 
"Ż(ona): a co zrobisz ze starym Galantem? (domyślnie - po kupnie rekina)
 
J(a): będę nim jeździł, gdy rekin pójdzie na złom"
 
 by Krzyżak
 
 
-Galant 1.8 Gaźnik 4G37 1988r (złom)
 
-Galant 2.0 SOHC GLSi, później DOHC GTi 1989r (sprzedany)
 
-Galant 2.0 16V DOHC GTi, potem GTi T 1991r (Sprzedany)
 
-Galant 2.0 16V DOHC  Dynamic Turbo 1989r (sprzedany)
 
-Galant 2.0 16V DOHC Turbo VR4 1988r
 
(Obecny)
 
 
-Toyota Corolla 1.3 (Wyjechała do afryki   )
 
- Colt C52A na gaźniku z gazolotem
   | 
			 
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 kosa777  		  
		 
         Nowy Forumowicz
  
                  Auto: mitsubishi colt 1.8D,galant2.0 
                  Kraj/Country: Polska 
                  Dołączył: 27 Lip 2008 Posty: 20 Skąd: Lubiaz 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 08-11-2009, 20:01   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               Witam ponownie, niestety, ale bede zmuszony(na90%)wymienic silnik. Lpg go zniszczylo. zminilem kable na "Bremi", troszke sie polepszylo, ale cisnienia na cylindrach sa rozne    
 
sorki, juz nie krzycze    | 
             
						
				_________________ kosa | 
			 
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 Maretzky85  		  
		 
         Mitsumaniak Mod Galant E3x
  
  
                  Auto: Galant`88; [4G63T][E39A] VR4 
                  Kraj/Country: Polska 
                  Pomógł: 67 razy Dołączył: 26 Gru 2006 Posty: 2937 Skąd: warszawa 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 08-11-2009, 20:53   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               | A jakie masz ciśnienia na cylindrach ? | 
             
						
				_________________ Zawsze mogę się mylić   
 
 
"Ż(ona): a co zrobisz ze starym Galantem? (domyślnie - po kupnie rekina)
 
J(a): będę nim jeździł, gdy rekin pójdzie na złom"
 
 by Krzyżak
 
 
-Galant 1.8 Gaźnik 4G37 1988r (złom)
 
-Galant 2.0 SOHC GLSi, później DOHC GTi 1989r (sprzedany)
 
-Galant 2.0 16V DOHC GTi, potem GTi T 1991r (Sprzedany)
 
-Galant 2.0 16V DOHC  Dynamic Turbo 1989r (sprzedany)
 
-Galant 2.0 16V DOHC Turbo VR4 1988r
 
(Obecny)
 
 
-Toyota Corolla 1.3 (Wyjechała do afryki   )
 
- Colt C52A na gaźniku z gazolotem
   | 
			 
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 kosa777  		  
		 
         Nowy Forumowicz
  
                  Auto: mitsubishi colt 1.8D,galant2.0 
                  Kraj/Country: Polska 
                  Dołączył: 27 Lip 2008 Posty: 20 Skąd: Lubiaz 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 22-11-2009, 20:44   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               cisnienia wachaja sie od 11 do 14 wedlug pseudo meczanika. sam ruszylem zaplonem i okazalo sie, ze misiek zaczal pedzic:))
 
jedno jest pewne, nie pozwole, aby ktos taki dotknal mojego Gala.
 
ps. powiedzial mi przez telefon: "to auto juz dawno powinno byc przerobione na maszynki do golenia"     
 
widze, ze tu sa prawdziwi milosnicy tych aut i po mojej reakcji na w.w. slowa tez moge powiedziec tak o sobie.
 
dzieki wszystkim za pomoc,
 
przeplywka ocalala:)) | 
             
						
				_________________ kosa | 
			 
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 Maretzky85  		  
		 
         Mitsumaniak Mod Galant E3x
  
  
                  Auto: Galant`88; [4G63T][E39A] VR4 
                  Kraj/Country: Polska 
                  Pomógł: 67 razy Dołączył: 26 Gru 2006 Posty: 2937 Skąd: warszawa 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 30-11-2009, 21:59   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               Cieszymy się, że jednak wszystko w miarę w porządku    | 
             
						
				_________________ Zawsze mogę się mylić   
 
 
"Ż(ona): a co zrobisz ze starym Galantem? (domyślnie - po kupnie rekina)
 
J(a): będę nim jeździł, gdy rekin pójdzie na złom"
 
 by Krzyżak
 
 
-Galant 1.8 Gaźnik 4G37 1988r (złom)
 
-Galant 2.0 SOHC GLSi, później DOHC GTi 1989r (sprzedany)
 
-Galant 2.0 16V DOHC GTi, potem GTi T 1991r (Sprzedany)
 
-Galant 2.0 16V DOHC  Dynamic Turbo 1989r (sprzedany)
 
-Galant 2.0 16V DOHC Turbo VR4 1988r
 
(Obecny)
 
 
-Toyota Corolla 1.3 (Wyjechała do afryki   )
 
- Colt C52A na gaźniku z gazolotem
   | 
			 
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      | 
         
       |