Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[EA6A/W 2.0TD] [FAQ] EGR Diesel, TD
Autor Wiadomość
dudzian 
Nowy Forumowicz

Auto: Galant 2.0 TD GLX
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 21 Kwi 2009
Posty: 27
Skąd: Ząbkowice Śląskie
Wysłany: 14-01-2010, 04:37   [EA6A/W 2.0TD] [FAQ] EGR Diesel, TD

Chciałbym sie dowiedzieć jakie są objawy zepsutego zaworu EGR gdyż wydaje mi sie ze w moim galu 2.0 TD padła właśnie ta część
Ostatnio zmieniony przez Owczar 17-08-2010, 14:09, w całości zmieniany 2 razy  
 
 
sampler 
Forumowicz


Auto: Citroen C5 X7 2.2 HDI
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 62 razy
Dołączył: 08 Gru 2005
Posty: 2352
Skąd: Lubin
Wysłany: 14-01-2010, 07:14   

Chodzi o EGR (recyrkulacje spalin)? Jak tak to objawy zepsucia sa nastepujace. Jesli zapiecze sie przy zamknietym stanie zadnych objawow. Jesli przy otwartym silnik bedzie zmulony i bedzie kopcil.
_________________
BYŁY:
GALANT E34 1.8 TD
GALANT EA5A'97 2.5 V6 24V
GALANT AVANCE EA5A'03 2.5 V6 24V
Xsara 1.4i

SĄ:
CITROEN C5 X7 2.2 HDI
Peugeot 308 2.0 HDI
 
 
 
Owczar 
Forumowicz

Auto: CLS 450
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 282 razy
Dołączył: 14 Lip 2008
Posty: 14370
Skąd: Pruszków
Wysłany: 14-01-2010, 10:22   

sampler napisał/a:
Jesli zapiecze sie przy zamknietym stanie zadnych objawow


Niestety nie całkiem. Zaślepiałem EGR. Silnik jest słabszy przy niskich obrotach i wydaje takie jakby buczenie.

A objawy zepsutego EGR. Przy przegazowaniu nie rusza się membrana zamykająca i otwierająca zawór. Trzeba przegazować i obserwować.
 
 
dudzian 
Nowy Forumowicz

Auto: Galant 2.0 TD GLX
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 21 Kwi 2009
Posty: 27
Skąd: Ząbkowice Śląskie
Wysłany: 14-01-2010, 14:51   

czy jest mozliwe aby przez ten zawor silnik nie chodzil wogole??tzn odpala i gasnie bo wlasnie cos takiego mi sie robi,wczesniej jak odlaczylem wezyk od podisnienia chodzil,ale wlansie byl zmulony i kopcil,teraz juz nie dziala wogole,jest to wazne dla mnie gdyz mam to auto w UK i nikt go tu nie potrafi naprawic:-((((((
 
 
Owczar 
Forumowicz

Auto: CLS 450
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 282 razy
Dołączył: 14 Lip 2008
Posty: 14370
Skąd: Pruszków
Wysłany: 14-01-2010, 15:14   

Raczej nie możliwe. A czy przepustnica się otwiera.
Opisz dokładnie co się dzieje po odpaleniu. Czy gaśnie od razu, czy można go przegazować...
 
 
dudzian 
Nowy Forumowicz

Auto: Galant 2.0 TD GLX
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 21 Kwi 2009
Posty: 27
Skąd: Ząbkowice Śląskie
Wysłany: 14-01-2010, 16:06   

wlasnie teraz odpala i gasnie odrazu,wczesniej normalnie jezdzil tylko bylo strasznie slaby,zrobilo sie tak ze zgasl,odpalilem,mozna go bylo przygazowac,zgasl i juz odpala i gasnie odrazu tak ze nic nie mozna zrobic:-((
 
 
Owczar 
Forumowicz

Auto: CLS 450
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 282 razy
Dołączył: 14 Lip 2008
Posty: 14370
Skąd: Pruszków
Wysłany: 14-01-2010, 16:10   

To nie jest raczej wina EGR. Ciężko teoretyzować nie mając więcej informacji.

Może jakiś problem z podciśnieniem? Przepustnica się otwiera normalnie? Może pompa nie wyrabia, trzeba by wszystko po kolei sprawdzać.
 
 
dudzian 
Nowy Forumowicz

Auto: Galant 2.0 TD GLX
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 21 Kwi 2009
Posty: 27
Skąd: Ząbkowice Śląskie
Wysłany: 14-01-2010, 16:33   

zaraz pojde sprobuje zobaczyc jaki jest kod bledu i napisze cos wiecej bo silnik wczesniej dostal kapitalny remont i watpie aby to byla grybsza usterka mechaniczna,chyba ze wtrysk ktorys mogl pasc:-(
 
 
Owczar 
Forumowicz

Auto: CLS 450
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 282 razy
Dołączył: 14 Lip 2008
Posty: 14370
Skąd: Pruszków
Wysłany: 14-01-2010, 16:48   

A swieci sie CE?
 
 
dudzian 
Nowy Forumowicz

Auto: Galant 2.0 TD GLX
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 21 Kwi 2009
Posty: 27
Skąd: Ząbkowice Śląskie
Wysłany: 17-01-2010, 20:30   

wlasnie swieci i silnik jest strasznie zmulony,wczesniej gdy mialem ten problem odlaczylem wezyl od podcisnienia i na wolnych obrotach silnik chodzil normalnie,ale kiedy miala sie wlaczyc turbina robil sie zmulony i kopcil,a jezeli podcisnienie bylo podlaczone nie odpalal wogole,teraz czy jest tak,czy tak silnik wogole nie odpala,co moze byc tego przyczyna,CE sie swieci caly czas,co robic??
 
 
Owczar 
Forumowicz

Auto: CLS 450
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 282 razy
Dołączył: 14 Lip 2008
Posty: 14370
Skąd: Pruszków
Wysłany: 17-01-2010, 21:16   

Wymrugaj błędy.
 
 
dudzian 
Nowy Forumowicz

Auto: Galant 2.0 TD GLX
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 21 Kwi 2009
Posty: 27
Skąd: Ząbkowice Śląskie
Wysłany: 23-01-2010, 18:43   

http://www.youtube.com/watch?v=AS0SlElUNnY oto moje wymrugane błędy, moglbys mi teraz chociaz przyblizyc gdzie mniej wiecej szukac usterki, z gory wielkie dzieki,pozdrawiam
 
 
robertdg 
Mitsumaniak
SnowWhite


Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy
Dołączył: 21 Cze 2009
Posty: 23637
Skąd: KSSE
Wysłany: 23-01-2010, 18:57   

dudzian, jak sie nie pomylilem to bedzie to 13 (barometric pressure sensor system) i 44 (solenoid type spill valve system) jezeli chodzi o CE
_________________
Gość zobacz mojego Galanta :rolleyes:
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 
 
dudzian 
Nowy Forumowicz

Auto: Galant 2.0 TD GLX
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 21 Kwi 2009
Posty: 27
Skąd: Ząbkowice Śląskie
Wysłany: 23-01-2010, 20:32   

jak to naprawic i gdzie to sie dokladnie znajduje jesli moglbys mi powiedziec bylbym bardzo wdzieczny
 
 
Owczar 
Forumowicz

Auto: CLS 450
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 282 razy
Dołączył: 14 Lip 2008
Posty: 14370
Skąd: Pruszków
Wysłany: 30-01-2010, 17:54   

Service manual rozdział 13E.



Niestety nie wiem jak sprawdzić sygnał z tego czujnika :/

Być może oba błędy mają coś wspólnego.

Błąd 44: http://forum.mitsumaniaki...t=47914&start=0

Do wymiany prawdopodobnie zawór przelewowy, ale sprawdź zgpodnie z instrukcją w manualu. Do sprawdzenia opór cewki w zaworze. W temp 20 stopni C powinien mieć coś koło 1-2 Ohm
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.