Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[Cari 1.9TD] Problem z kontrolka akumulatora
Autor Wiadomość
marioo2006 
Nowy Forumowicz

Auto: carisma
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 13 Wrz 2009
Posty: 10
Skąd: Biała Podlaska
Wysłany: 16-02-2010, 21:56   [Cari 1.9TD] Problem z kontrolka akumulatora

witam
po naladowaniu akumulatora samochod zapalil wyjechalem z garazu lecz przy skreceniu lekko kierownica ciezko sie krecila i malo tego kontrolka akumulatora pali sie caly czas nie gasnie
co robic?
prosze o pomoc
Pozdrawiam
 
 
Andrew 
Mitsumaniak
01954/KMM


Auto: EA6A 4D68, Koleos DCi
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 50 razy
Dołączył: 10 Sie 2009
Posty: 13646
Skąd: Lubelskie
Wysłany: 16-02-2010, 22:03   

marioo2006, sprawdź pasek wspomagania (z tego co piszesz to i alternator powinien być nim napędzany).
_________________
Gość zobacz temat 4D68 i 4G13 PB, DA4A oraz Kolos :wave:
Mercedes W212 E350CDI 2015 r.: 07.2024
Citroen DS4 2012 r.: 11.2022
Mercedes W212 E200CDI 2011 r.: 01.2021-06.2024
Mercedes W245 B180CDI 2005 r.: 02.2020-11.2022
Renault Koleos 2.0DCi 2008 r.: 03.2018
Mitsubishi Carisma DA4A 1998 r.: 03.2017-03.2018
Kawasaki ER-5 2001 r.: 03.2015-06.2016
Mitsubishi Galant EA6A 1998 r.: 08.2009-12.2019
Mitsubishi Colt CA1A 1992 r.: 12.2007-03.2017
Renault Safrane 2.2dt, 1997 r.: 08.2007-07.2009
Mitsubishi Galant E34A 1992 r.: 04.2005-06.2007
 
 
marioo2006 
Nowy Forumowicz

Auto: carisma
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 13 Wrz 2009
Posty: 10
Skąd: Biała Podlaska
Wysłany: 16-02-2010, 22:07   

ale czy ja sama to sprawdze czy potrzebuje jakiegos fachowca mechanika
 
 
robertdg 
Mitsumaniak
SnowWhite


Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy
Dołączył: 21 Cze 2009
Posty: 23638
Skąd: KSSE
Wysłany: 16-02-2010, 22:09   

Wystarczy ze otworzysz maske i zerkniesz na silnik czy na rolkach i osprzecie silnika jest pasek wielorowkowy, powinno to wyglądą cmniej więcej tak
_________________
Gość zobacz mojego Galanta :rolleyes:
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
Ostatnio zmieniony przez robertdg 16-02-2010, 22:14, w całości zmieniany 2 razy  
 
 
marioo2006 
Nowy Forumowicz

Auto: carisma
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 13 Wrz 2009
Posty: 10
Skąd: Biała Podlaska
Wysłany: 16-02-2010, 22:12   

czarno to widze, jestem kobieta wiec chyba tego nie zobacze
 
 
Andrew 
Mitsumaniak
01954/KMM


Auto: EA6A 4D68, Koleos DCi
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 50 razy
Dołączył: 10 Sie 2009
Posty: 13646
Skąd: Lubelskie
Wysłany: 16-02-2010, 22:14   

Otwórz maskę i zobacz czy wogóle na wierzchu obok rozrządu jest pasek. Gołym okiem powinieneś dojrzeć pompę wspomagania i alternator...

[ Dodano: 16-02-2010, 22:16 ]
robertdg, w jednym czasie pisaliśmy chyba :)
_________________
Gość zobacz temat 4D68 i 4G13 PB, DA4A oraz Kolos :wave:
Mercedes W212 E350CDI 2015 r.: 07.2024
Citroen DS4 2012 r.: 11.2022
Mercedes W212 E200CDI 2011 r.: 01.2021-06.2024
Mercedes W245 B180CDI 2005 r.: 02.2020-11.2022
Renault Koleos 2.0DCi 2008 r.: 03.2018
Mitsubishi Carisma DA4A 1998 r.: 03.2017-03.2018
Kawasaki ER-5 2001 r.: 03.2015-06.2016
Mitsubishi Galant EA6A 1998 r.: 08.2009-12.2019
Mitsubishi Colt CA1A 1992 r.: 12.2007-03.2017
Renault Safrane 2.2dt, 1997 r.: 08.2007-07.2009
Mitsubishi Galant E34A 1992 r.: 04.2005-06.2007
 
 
marioo2006 
Nowy Forumowicz

Auto: carisma
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 13 Wrz 2009
Posty: 10
Skąd: Biała Podlaska
Wysłany: 16-02-2010, 22:20   

czy samochodem w takim stanie jest mozliwe wyjechanie z garazu i dojechanie do mechanika?
 
 
robertdg 
Mitsumaniak
SnowWhite


Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy
Dołączył: 21 Cze 2009
Posty: 23638
Skąd: KSSE
Wysłany: 16-02-2010, 22:26   

marioo2006, jeżeli do mechanika masz gora 4km to powinnas dać rade dojechać, zanim silnik sie nagrzeje z powodu braku napedu pompy wodnej, która jest napedzana właśnie owym paskiem osprzetu, jak równiez zanim siądzie akumulator i bedziesz czuc zmeczenie na rekach z powodu braku wspomagania ;-) najbezpieczniej jednak byłoby auto zaholować

Najwidoczniej andrew84, najwidoczniej :mrgreen:
_________________
Gość zobacz mojego Galanta :rolleyes:
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 
 
marioo2006 
Nowy Forumowicz

Auto: carisma
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 13 Wrz 2009
Posty: 10
Skąd: Biała Podlaska
Wysłany: 16-02-2010, 22:30   

To ja nic sama nie zrobie, do mechanika jest wiecej niz 5km, dziekuje za owa pomoc.
Pozdrawiam
 
 
robertdg 
Mitsumaniak
SnowWhite


Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy
Dołączył: 21 Cze 2009
Posty: 23638
Skąd: KSSE
Wysłany: 16-02-2010, 22:35   

marioo2006, może masz jakiegoś miłego sąsiada co by Ci pomógł auto zaprowadzić do mechanika, zaholować, etc., mam jeszcze jedno pytanie czy przed naładowaniem akumulatora takze palila sie wczesniej kontrolka akumulatora i ciezko pracowała kierownica :?:
_________________
Gość zobacz mojego Galanta :rolleyes:
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 
 
kielurkk 
Mitsumaniak


Auto: Carisma 1,9TD GLX 98r.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 46 razy
Dołączył: 17 Cze 2007
Posty: 1050
Skąd: Mielec
Wysłany: 17-02-2010, 20:30   

robertdg napisał/a:
marioo2006, jeżeli do mechanika masz gora 4km to powinnas dać rade dojechać, zanim silnik sie nagrzeje z powodu braku napedu pompy wodnej,

nie ma szans w tym czasie na pewno "zagotuje" płyn i po uszczelce a może i nawet po głowicy
robertdg napisał/a:
jak równiez zanim siądzie akumulator

jak akumulator nie jest padaką to długo tak wytrzyma. Mi się udało kiedyś przejechać (vectra) ponad 100 km i to w zimie na światłach, dmuchawach etc.
marioo2006, szukaj pomocy do holowania albo przywieź mechanika do auta żeby wymienił pasek jeśli to pasek oczywiście
_________________
Carisma 1,9TD GLX hatchback silvermetalik

TWO BEER OR NOT TWO BEER THAT IS THE QUESTION

SHEAKESBEER

Samochód japoński tak jak Chuck Norris zapala z pół obrotu :D

Piszę poprawnie po polsku
.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.