Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[E39A 4WD 2.0] dolot, szczelnosc moze zapłon??
Autor Wiadomość
kamils
[Usunięty]

  Wysłany: 26-11-2009, 18:06   [E39A 4WD 2.0] dolot, szczelnosc moze zapłon??

witam mam jedno pytanie chce sprawdzic szczelnosc dolotu poczawszy od rury dolotowej swoim urzadzeniem, chce napompowac 0,3bara w dolot i zobacze czy trzyma tylko niewiem jak jest z zaworami dolotowymi czy na zgaszonym silniku sa zamkniete???
Ostatnio zmieniony przez Maretzky85 21-02-2010, 20:13, w całości zmieniany 3 razy  
 
 
siudii 
Mitsumaniak
01221/KMM


Auto: Galant 2.0 GLSi 92r. BLOS
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 8 razy
Dołączył: 19 Mar 2008
Posty: 244
Skąd: RadoMM
Wysłany: 26-11-2009, 19:55   

To zależy jak ci się silnik ustawi po zgaszeniu. Kiedy na 1 i 4 cylindrze będą zamknięte wtedy na 2 i 3 będą otwarte i na odwrót.
_________________
Mój Galant
Moja strona o Galancie
 
 
 
robertdg 
Mitsumaniak
SnowWhite


Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy
Dołączył: 21 Cze 2009
Posty: 23642
Skąd: KSSE
Wysłany: 26-11-2009, 20:08   

kamils napisał/a:
chce sprawdzic szczelnosc dolotu poczawszy od rury dolotowej swoim urzadzeniem, chce napompowac 0,3bara w dolot i zobacze czy trzyma
dolotu nie sprawdza sie w taki sposob, sprawdza sie benzyna i pedzlem, odpalasz silnik i wszystkie miejsca laczenia, etc., smarujesz pendzlem nasaczonym benzyna, tam gdzie banzyna wysycha bardzo szybko jest nieszzelnosc.
_________________
Gość zobacz mojego Galanta :rolleyes:
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 
 
mitsu_pl 
Forumowicz


Auto: Subaru Forester
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 25 razy
Dołączył: 14 Lip 2007
Posty: 1301
Skąd: Grajewo
Wysłany: 26-11-2009, 23:28   

Jest jeszcze inna metoda, podobna do tej podanej przez robertdg lecz różni się tym iż zamiast pędzla i benzyny, bierzemy samostart lub środek do czyszczenia przepustnic i psikamy po wszystkich połączeniach. Jeżeli gdzieś będzie nieszczelność od razu usłyszymy to po pracy silnika (wzrost obrotów, lub jego przydławienie).
_________________
Subaru Forester SF FL - 2000r.
Subaru Forester SF - 1999r.
Subaru Outback BI - 2005r.
Mitsubishi Galant E88A 2.5 TT
 
 
kamils
[Usunięty]

Wysłany: 14-02-2010, 16:21   

... odswieze troche temat poniewaz sprawdzalem szczelnosc pryskajac "samostartem" wszedzie gdzie mogłem dojsc ale nic sie niedziało wizuaalnie tez OKEJ, a niedaje rady juz z nim kiedy jade plakac mi sie chce z wkur.... tak muli dusi czasami ze skrzyzowania niedam rady ruszyc powiedzmy ze stara sie ciagnac przy wysokich obrotach, tez przerywanie takie jakby jest jak "przyspiesza"
pompa paliwa zmieniana bez zmian czyli orginalna tez jest dobra cisnienie pompy bylo sprawdzane tez okej ,regulator cisnienia podmieniany na 2 inne bez zmian wtryskiwacze 2 kaplety podmieniane tez bez zmian,filtry kilkakrotnie zmieniane i nic

przez czas jak go mam okolo 4lata zmianiałem swiece z 4 razy przewodw WN 3 razy

krokowy ok
zapłon ok 5BTDC lampa spawdzany, czujnik polozenia walka podmnieniany był
rozrzad ok
kompresja 15,5bara

przepływomierz zmieniany od galanta z tym samym silnikiem 4g63 wtyk 7pinow tylko inne numery mial, stary byl padniety na bank plastra miodu niemial przerywal na wolnych itp

cewka i tranzystor mocy niebyły zmieniane i sprawdzane, cewke zamowilem wlasnie ale watpie ze to to

na analizatorze spalin byłem wszytko OK

dodaje tez wykrez z loggera:


kolor swiec:
[img]
 
 
u157 
Mitsumaniak


Auto: Galant E 33, EA5W
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 12 razy
Dołączył: 19 Mar 2008
Posty: 344
Skąd: Złotów
Wysłany: 14-02-2010, 21:15   

A czy jest instalacja LPG ?
_________________
E33 1991
EA5W 1997
 
 
Maretzky85 
Mitsumaniak
Mod Galant E3x


Auto: Galant`88; [4G63T][E39A] VR4
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 67 razy
Dołączył: 26 Gru 2006
Posty: 2937
Skąd: warszawa
Wysłany: 14-02-2010, 22:19   

I czy sprawdzałeś komputer czy nie ma wylanych kondziorków, albo uszkodzonych ?
Aparat zapłonowy sprawdzałeś ?
Świece wyglądają jakby sporo oleju palił :P
_________________
Zawsze mogę się mylić ;)

"Ż(ona): a co zrobisz ze starym Galantem? (domyślnie - po kupnie rekina)
J(a): będę nim jeździł, gdy rekin pójdzie na złom"
by Krzyżak

-Galant 1.8 Gaźnik 4G37 1988r (złom)
-Galant 2.0 SOHC GLSi, później DOHC GTi 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC GTi, potem GTi T 1991r (Sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Dynamic Turbo 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Turbo VR4 1988r
(Obecny)

-Toyota Corolla 1.3 (Wyjechała do afryki :P )
- Colt C52A na gaźniku z gazolotem

 
 
 
kamils
[Usunięty]

Wysłany: 14-02-2010, 22:48   

LPG niema

dlaczego duzo oleju mial by brac elektrody sa jasne a nie ciemne i zaolejone kiedys bral ale przy analizie spalin wyszly kosmiczne wartosci chlop zapytal ile oleju bierze na 100km
po roznych naprawch analiza jest okej oleju niebierze, z litr doleje na kazda wymiane oleju

kondensatory 2 razy byly wymieniane na orginalnych tez bylo to samo zadne niebyly wylane wygladaly normalnie
aparatu zapłonowego 4g63 niema jest czujnik polozenia wałka/walu jaki pisalem byl podmieniany na inny i bez zmian
 
 
Maretzky85 
Mitsumaniak
Mod Galant E3x


Auto: Galant`88; [4G63T][E39A] VR4
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 67 razy
Dołączył: 26 Gru 2006
Posty: 2937
Skąd: warszawa
Wysłany: 14-02-2010, 23:48   

:oops: faktycznie, to DOHC :P
Niemniej wygląda jakby problem był w zapłonie, albo między innymi w zapłonie. Czujnik spalania stukowego wygląda dobrze, więc albo ECU coś mąci albo TPS może. Za mało odczytów zrobiłeś z czujników.
Przydał by się jeszcze pomiar TPSa, przepływki, lambdy i czas otwarcia wtryskiwaczy.

A co do oleju, to wygląda na to, że go spala, może przesadziłem z tym sporo, ale widać, że dostaje się do cylindrów.
_________________
Zawsze mogę się mylić ;)

"Ż(ona): a co zrobisz ze starym Galantem? (domyślnie - po kupnie rekina)
J(a): będę nim jeździł, gdy rekin pójdzie na złom"
by Krzyżak

-Galant 1.8 Gaźnik 4G37 1988r (złom)
-Galant 2.0 SOHC GLSi, później DOHC GTi 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC GTi, potem GTi T 1991r (Sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Dynamic Turbo 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Turbo VR4 1988r
(Obecny)

-Toyota Corolla 1.3 (Wyjechała do afryki :P )
- Colt C52A na gaźniku z gazolotem

 
 
 
mitsu_pl 
Forumowicz


Auto: Subaru Forester
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 25 razy
Dołączył: 14 Lip 2007
Posty: 1301
Skąd: Grajewo
Wysłany: 15-02-2010, 15:26   

Jesteś z białego, czy tylko w opisie tak masz? Jakbyś mógł pofatygować się do Ełku, to byśmy cościk wykombinowali. Mój braciak jest specem od takich sprawa, fakt, że czasem to może chwile potrwać, ale jeszcze nie było tematu, którego by nie rozgryzł...

Jak coś to pisz na PW
_________________
Subaru Forester SF FL - 2000r.
Subaru Forester SF - 1999r.
Subaru Outback BI - 2005r.
Mitsubishi Galant E88A 2.5 TT
 
 
kamils
[Usunięty]

  Wysłany: 20-02-2010, 18:19   

...co do TPS jest idealnie ustawiony na 10% otwarcia, napięcie miesci sie zakresie, 0,5V jest.
Co do wykresu lambdy byla sprawdzana jest jak najbardziej okej, na orginalnej było gorzej troche wiec wymienilem na NGK za 100pln
mnie najbardziej zastanawia wykres wyprzedzenia zapłonu jak dokladnie sie wpatrzec to jest sporo na minusie przy nagłym dodawaniu gazu i do -14 BTDC nawet wychodzi bo na logerze widac

[ Dodano: 21-02-2010, 12:19 ]
odczyty z przepływomierza przy 850RPM:

Air Flow Hz 25-30. zwieksza sie przy dodawaniu gazu tak jak w manualu opisane
Air Temperature 64F - 17,78Celsjusza ten czujnik sprawdzałem suszarka działa podręcznikowo
Air Volume 0. tu sie nic niezmienia przy zadnej predkosci obrotowej
Barometer 0.99 - 1.00 bar jesli dobrze rozumiem to co w manualu opisane to jest okej bo napiecie tez sie zgadza

[ Dodano: 21-02-2010, 20:05 ]
jeszcze dzis podlaczalem diode do zlacza diagnostycznego bo check engine sie nie swiecli i na logerze nic tez zadnych błedow
dioda w/g mnie mryga cały czas ani szybciej ani wolniej
 
 
mitsu_pl 
Forumowicz


Auto: Subaru Forester
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 25 razy
Dołączył: 14 Lip 2007
Posty: 1301
Skąd: Grajewo
Wysłany: 23-02-2010, 12:25   

może przyczyna wcale nie leży po stronie elektrycznej? Skoro już braknie Ci pomysłów to przyjrzyj się mu od strony mechanicznej, sprawdź rozrząd, zmierz spręż, wymień filtr paliwa itp., ewentualnie wykreśl to co już jest zrobione i popatrz na resztę.
_________________
Subaru Forester SF FL - 2000r.
Subaru Forester SF - 1999r.
Subaru Outback BI - 2005r.
Mitsubishi Galant E88A 2.5 TT
 
 
kamils
[Usunięty]

Wysłany: 23-02-2010, 16:15   

ejjj... pisałem wyzej filtry odpadaja swiece kable WN pompa paliwa wtryski tez przekladalem kompresja 15,5bar cisnienie paliwa tez okej sprawdzałem
 
 
Maretzky85 
Mitsumaniak
Mod Galant E3x


Auto: Galant`88; [4G63T][E39A] VR4
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 67 razy
Dołączył: 26 Gru 2006
Posty: 2937
Skąd: warszawa
Wysłany: 23-02-2010, 18:21   

A sprawdzałeś czujnik spalania stukowego czy poprawnie działa ?
_________________
Zawsze mogę się mylić ;)

"Ż(ona): a co zrobisz ze starym Galantem? (domyślnie - po kupnie rekina)
J(a): będę nim jeździł, gdy rekin pójdzie na złom"
by Krzyżak

-Galant 1.8 Gaźnik 4G37 1988r (złom)
-Galant 2.0 SOHC GLSi, później DOHC GTi 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC GTi, potem GTi T 1991r (Sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Dynamic Turbo 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Turbo VR4 1988r
(Obecny)

-Toyota Corolla 1.3 (Wyjechała do afryki :P )
- Colt C52A na gaźniku z gazolotem

 
 
 
kamils
[Usunięty]

Wysłany: 23-02-2010, 18:50   

na wykresie wyzej jest jego działanie zreszto mam 2 czujniki i na dwoch to samo
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.