Czasem przerywa na niskich obrotach, 1.6 16v |
Autor |
Wiadomość |
koli
Nowy Forumowicz
Auto: Lancer Kombi '97 1.6 16v
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 06 Mar 2010 Posty: 28 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 06-03-2010, 08:32 Czasem przerywa na niskich obrotach, 1.6 16v
|
|
|
Witam. Zakupilem wczoraj lancerka i chcialbym wyjasnic co jest nie tak. na niskich obrotach lubi sie czasem przydusic.
Czy to kable i swiece?
Dodam, ze lancerek kreci sie wysoko bez zadnych problemow (przy wys. obrotach nie przerywa)
Wydaje mi sie ze sporo pali, przy srednio agresywnej jezdzie. Czy swiece i kable WN maja duzy wplyw na spalanie? |
|
|
|
 |
idas
Mitsumaniak

Auto: Toyota Celica VII
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 46 razy Dołączył: 13 Paź 2008 Posty: 1716 Skąd: Wrocław/Rawicz
|
Wysłany: 06-03-2010, 09:29
|
|
|
koli napisał/a: | Wydaje mi sie ze sporo pali, przy srednio agresywnej jezdzie |
Jak masz go od wczoraj to raczej nie wyjeździłeś pełnego baku. Nie sugeruj się wskazaniami "paliwomierza":)
koli napisał/a: | Czy swiece i kable WN maja duzy wplyw na spalanie?
|
Oczywiście, jak są w złym stanie to auto będzie gubiło zapłony (czego objawem może być przygasanie) i silnik nie będzie pracował z pełną mocą.
Skoro Ci przygasa na niskich obrotach to winna może być brudna przepustnica. Zdejmij ten gruby wąż gumowy (idący od filtra) z korpusu przepustnicy i zobacz czy nie ma tam za dużo nagaru-jak jest oczyść szmatką i benzyną ekstrakcyjną np. |
_________________ Czasami jedynym wyjściem jest wyjście na piwo
 |
|
|
|
 |
koli
Nowy Forumowicz
Auto: Lancer Kombi '97 1.6 16v
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 06 Mar 2010 Posty: 28 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 07-03-2010, 22:50
|
|
|
A tak wracajac do tego szarpania... to pamietam jak sie raz przejechalem coltem na gaz (chcialem kupic ale padaczka niestety) i jak przygasal czasem po wdepnieciu.
ALE! To bylo zupelnie co innego. Wtedy po prostu na chwilke tracil moc. A ja mam takie objawy ze dosc mocno szarpie. Troche poczytalem o spalaniu stukowym. Jest to mozliwe?
Moze zalac do pelna 98 (w koncu ma wieksza odpornosc na SS i by sie wyjasnilo). Jest jeszcze jakis inny sposob? |
|
|
|
 |
j-rules
Mitsumaniak devil inside

Auto: Lancer 93 sedan GLXi 1.6 4g92
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 6 razy Dołączył: 08 Sty 2009 Posty: 1422 Skąd: Tarnów
|
Wysłany: 07-03-2010, 22:54
|
|
|
koli, na 99% bedzie to cos z : świecie, kable, kopulka, palec
Zaczac od obejrzenia swiec (jakiej sa firmy i w akim stanie) Potem oberjzec kopulke i palec i jesli trzeba to wyczyscic i sprawdzic czy pomoglo, na koncu najdrozszy interes czyli nowe kable. |
_________________ Najpierw ty popracujesz a ja odpoczne, pozniej na odwrót, ja odpoczne a ty popracujesz
 |
|
|
|
 |
mikimiki111
Nowy Forumowicz
Auto: Mitsubishi lancer GLXI
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 20 Mar 2010 Posty: 1 Skąd: poznań
|
Wysłany: 20-03-2010, 17:20
|
|
|
mi tak szarpał i co sie okazało na końcu to pierścienie popękały i nie miał cisnienia na tłoku
[ Dodano: 20-03-2010, 17:24 ]
Czy ktoś wie w jaki sposób wymienia sie pierścienie w lancerku czy muszę ściągnąc głowice czy tylko od dołu wystarczy podejsc |
|
|
|
 |
robertdg
Mitsumaniak SnowWhite

Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy Dołączył: 21 Cze 2009 Posty: 23638 Skąd: KSSE
|
Wysłany: 20-03-2010, 18:46
|
|
|
mikimiki111, musisz sciagac głowice |
_________________ Gość zobacz mojego Galanta
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 |
|
|
|
 |
koli
Nowy Forumowicz
Auto: Lancer Kombi '97 1.6 16v
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 06 Mar 2010 Posty: 28 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 23-03-2010, 16:12
|
|
|
kopulka prawie czysta, palec tez, ich wyczyszczenie nic nie dalo. Kupilem jednak nowe przewody seiwa i swiece ngk i na trasie 300km ani razu nie zdarzylo sie zeby szarpnal, a wczesniej to tak co 200 metrow (na trasie troche rzadziej). DZIEEEKII |
|
|
|
 |
Adeczek
Nowy Forumowicz
Auto: Mitsubishi Lancer 95 1.6 kombi
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 15 Lip 2009 Posty: 9 Skąd: Klucze
|
Wysłany: 04-05-2010, 20:43
|
|
|
witam nei chce robic drugiego tematu ale ja mam cos podobnego moj lancer na wolnych obrotach np. jak stoje na swiatlach traci albo skacza mi obroty wskazowka od obrotomierza spadam dosyc czesto na sam dol i szarpie mi samochodem nie wiem co z tym zrobic
problem wystepuje na benzynie jak i na gazie oczywisice na gazei czesciej to sie pojawiam
prosze o pomoc |
|
|
|
 |
Hugo
Mitsumaniak srebrny szatan

Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy Dołączył: 06 Sie 2006 Posty: 21939 Skąd: Wolsztyn
|
Wysłany: 05-05-2010, 16:52
|
|
|
Adeczek czy ostatnio był odłączany akumulator? |
|
|
|
 |
arturocki
Nowy Forumowicz
Auto: Lancer '93 kombi GLXi 1.6 16V
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 17 Lis 2008 Posty: 20 Skąd: Zielona Góra
|
Wysłany: 06-05-2010, 13:28
|
|
|
Witam... mam podobne objawy od jakiegoś pół roku jak Adeczek i na benzynie i na gazie. W międzyczasie wymieniłem już przewody i świece... a zimą nawet akumulator, ponieważ stary już się wysłużył... nadal niestety nie mam pomysłu co to moze być, nie jest toajkoś mocno przeszkadzajace ale falowanie jest zauważalne, parę razy nawet zdażyło się że silnik zgasł jak stanąłem na swiatłach. Jak znajdę chwilę czasu na weekend to spróbuję przeczyścić przepustnicę i zobaczymy czy coś to zmieni |
|
|
|
 |
tadek-l
Mitsumaniak tadek-l
Auto: sigma kombi 12V
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 23 Sie 2009 Posty: 91 Skąd: zachodniopomorskie
|
Wysłany: 06-05-2010, 19:46
|
|
|
Jak będziesz czyścił to wymień filtr powietrza i zresetuj kompa.
[ Dodano: 06-05-2010, 19:46 ]
tzn. naucz go obrotów od nowa. |
_________________ tadek-l tel 794228098 |
|
|
|
 |
Adeczek
Nowy Forumowicz
Auto: Mitsubishi Lancer 95 1.6 kombi
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 15 Lip 2009 Posty: 9 Skąd: Klucze
|
Wysłany: 06-05-2010, 22:34
|
|
|
akumulatora nie odlanczalem ale w ta zime zmienilem na nowy ale przed zmiana akumulatora bylo tak samo i tez zdazylo mi sie ze zgasl na swiatlach albo przy hamowaniu z duzej predkosci |
|
|
|
 |
arturocki
Nowy Forumowicz
Auto: Lancer '93 kombi GLXi 1.6 16V
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 17 Lis 2008 Posty: 20 Skąd: Zielona Góra
|
Wysłany: 07-05-2010, 08:59
|
|
|
tadek-l napisał/a: | Jak będziesz czyścił to wymień filtr powietrza i zresetuj kompa.
[ Dodano: 06-05-2010, 19:46 ]
tzn. naucz go obrotów od nowa. |
....może głupie pytanie ....ale zresetować kompa poprzez odłączenie prądu od akumulatora... czy w jakiś inny sposób? |
|
|
|
 |
tadek-l
Mitsumaniak tadek-l
Auto: sigma kombi 12V
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 23 Sie 2009 Posty: 91 Skąd: zachodniopomorskie
|
Wysłany: 07-05-2010, 10:36
|
|
|
Dokładnie tak masz opis na forum, ale dopiero po wymianie filtra. |
_________________ tadek-l tel 794228098 |
|
|
|
 |
areksz121
Mitsumaniak Elektronik
Auto: E54A 2.0 V6 M/T '94
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 26 razy Dołączył: 18 Maj 2009 Posty: 1327 Skąd: Rzeszów/Markowa/Dordrecht
|
Wysłany: 12-05-2010, 10:45
|
|
|
Adeczek, jeśli nie uporałeś się z problemem, nie masz błędów i dalej szarpie to trzeba sprawdzić moduł zapłonowy...nie wiem czy masz tak samo jak ja, że przy aparacie zapłonowym masz dwie wtyki jedna 6pin a druga 2pin. U mnie sygnał dla obrotomierza jest pobierany z wyjścia modułu a z tego samego wyjścia jest sterowana cewka zapłonowa. Mi jak wskazówka skacze na obrotomierzu to mam murowane że moduł do kontroli |
_________________ POMOGŁEM? kliknij "pomógł" -> Bóg zapłać
Specjalność: Instalacja elektryczna E5xA,
E54A 2.0 V6 MIVECiem byl...i znów nim jest! '94 MÓJ Zobacz temat o moim Miśku
Carisma '99 4G92 BRAT http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=66765
Colt CJ4A '98 4G92 DRUGI BRAT
EA5A 98' TRZECI BRAT |
|
|
|
 |
|