Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Czasem przerywa na niskich obrotach, 1.6 16v
Autor Wiadomość
koli 
Nowy Forumowicz

Auto: Lancer Kombi '97 1.6 16v
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 06 Mar 2010
Posty: 28
Skąd: Poznań
Wysłany: 06-03-2010, 08:32   Czasem przerywa na niskich obrotach, 1.6 16v

Witam. Zakupilem wczoraj lancerka i chcialbym wyjasnic co jest nie tak. na niskich obrotach lubi sie czasem przydusic.

Czy to kable i swiece?

Dodam, ze lancerek kreci sie wysoko bez zadnych problemow (przy wys. obrotach nie przerywa)

Wydaje mi sie ze sporo pali, przy srednio agresywnej jezdzie. Czy swiece i kable WN maja duzy wplyw na spalanie?
 
 
idas 
Mitsumaniak


Auto: Toyota Celica VII
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 46 razy
Dołączył: 13 Paź 2008
Posty: 1716
Skąd: Wrocław/Rawicz
Wysłany: 06-03-2010, 09:29   

koli napisał/a:
Wydaje mi sie ze sporo pali, przy srednio agresywnej jezdzie

Jak masz go od wczoraj to raczej nie wyjeździłeś pełnego baku. Nie sugeruj się wskazaniami "paliwomierza":)
koli napisał/a:
Czy swiece i kable WN maja duzy wplyw na spalanie?

Oczywiście, jak są w złym stanie to auto będzie gubiło zapłony (czego objawem może być przygasanie) i silnik nie będzie pracował z pełną mocą.
Skoro Ci przygasa na niskich obrotach to winna może być brudna przepustnica. Zdejmij ten gruby wąż gumowy (idący od filtra) z korpusu przepustnicy i zobacz czy nie ma tam za dużo nagaru-jak jest oczyść szmatką i benzyną ekstrakcyjną np.
_________________
Czasami jedynym wyjściem jest wyjście na piwo
 
 
 
koli 
Nowy Forumowicz

Auto: Lancer Kombi '97 1.6 16v
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 06 Mar 2010
Posty: 28
Skąd: Poznań
Wysłany: 07-03-2010, 22:50   

A tak wracajac do tego szarpania... to pamietam jak sie raz przejechalem coltem na gaz (chcialem kupic ale padaczka niestety) i jak przygasal czasem po wdepnieciu.

ALE! To bylo zupelnie co innego. Wtedy po prostu na chwilke tracil moc. A ja mam takie objawy ze dosc mocno szarpie. Troche poczytalem o spalaniu stukowym. Jest to mozliwe?

Moze zalac do pelna 98 (w koncu ma wieksza odpornosc na SS i by sie wyjasnilo). Jest jeszcze jakis inny sposob?
 
 
j-rules 
Mitsumaniak
devil inside


Auto: Lancer 93 sedan GLXi 1.6 4g92
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 6 razy
Dołączył: 08 Sty 2009
Posty: 1422
Skąd: Tarnów
Wysłany: 07-03-2010, 22:54   

koli, na 99% bedzie to cos z : świecie, kable, kopulka, palec
Zaczac od obejrzenia swiec (jakiej sa firmy i w akim stanie) Potem oberjzec kopulke i palec i jesli trzeba to wyczyscic i sprawdzic czy pomoglo, na koncu najdrozszy interes czyli nowe kable.
_________________
Najpierw ty popracujesz a ja odpoczne, pozniej na odwrót, ja odpoczne a ty popracujesz
 
 
 
mikimiki111 
Nowy Forumowicz

Auto: Mitsubishi lancer GLXI
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 20 Mar 2010
Posty: 1
Skąd: poznań
Wysłany: 20-03-2010, 17:20   

mi tak szarpał i co sie okazało na końcu to pierścienie popękały i nie miał cisnienia na tłoku :(

[ Dodano: 20-03-2010, 17:24 ]
Czy ktoś wie w jaki sposób wymienia sie pierścienie w lancerku czy muszę ściągnąc głowice czy tylko od dołu wystarczy podejsc :idea:
 
 
robertdg 
Mitsumaniak
SnowWhite


Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy
Dołączył: 21 Cze 2009
Posty: 23638
Skąd: KSSE
Wysłany: 20-03-2010, 18:46   

mikimiki111, musisz sciagac głowice
_________________
Gość zobacz mojego Galanta :rolleyes:
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 
 
koli 
Nowy Forumowicz

Auto: Lancer Kombi '97 1.6 16v
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 06 Mar 2010
Posty: 28
Skąd: Poznań
Wysłany: 23-03-2010, 16:12   

kopulka prawie czysta, palec tez, ich wyczyszczenie nic nie dalo. Kupilem jednak nowe przewody seiwa i swiece ngk i na trasie 300km ani razu nie zdarzylo sie zeby szarpnal, a wczesniej to tak co 200 metrow (na trasie troche rzadziej). DZIEEEKII :)
 
 
Adeczek 
Nowy Forumowicz

Auto: Mitsubishi Lancer 95 1.6 kombi
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 15 Lip 2009
Posty: 9
Skąd: Klucze
Wysłany: 04-05-2010, 20:43   

witam nei chce robic drugiego tematu ale ja mam cos podobnego moj lancer na wolnych obrotach np. jak stoje na swiatlach traci albo skacza mi obroty wskazowka od obrotomierza spadam dosyc czesto na sam dol i szarpie mi samochodem nie wiem co z tym zrobic
problem wystepuje na benzynie jak i na gazie oczywisice na gazei czesciej to sie pojawiam
prosze o pomoc
 
 
Hugo 
Mitsumaniak
srebrny szatan


Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy
Dołączył: 06 Sie 2006
Posty: 21939
Skąd: Wolsztyn
Wysłany: 05-05-2010, 16:52   

Adeczek czy ostatnio był odłączany akumulator?
 
 
arturocki 
Nowy Forumowicz

Auto: Lancer '93 kombi GLXi 1.6 16V
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 17 Lis 2008
Posty: 20
Skąd: Zielona Góra
Wysłany: 06-05-2010, 13:28   

Witam... mam podobne objawy od jakiegoś pół roku jak Adeczek i na benzynie i na gazie. W międzyczasie wymieniłem już przewody i świece... a zimą nawet akumulator, ponieważ stary już się wysłużył... nadal niestety nie mam pomysłu co to moze być, nie jest toajkoś mocno przeszkadzajace ale falowanie jest zauważalne, parę razy nawet zdażyło się że silnik zgasł jak stanąłem na swiatłach. Jak znajdę chwilę czasu na weekend to spróbuję przeczyścić przepustnicę i zobaczymy czy coś to zmieni ;)
 
 
tadek-l 
Mitsumaniak
tadek-l

Auto: sigma kombi 12V
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 23 Sie 2009
Posty: 91
Skąd: zachodniopomorskie
Wysłany: 06-05-2010, 19:46   

Jak będziesz czyścił to wymień filtr powietrza i zresetuj kompa.

[ Dodano: 06-05-2010, 19:46 ]
tzn. naucz go obrotów od nowa.
_________________
tadek-l tel 794228098
 
 
 
Adeczek 
Nowy Forumowicz

Auto: Mitsubishi Lancer 95 1.6 kombi
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 15 Lip 2009
Posty: 9
Skąd: Klucze
Wysłany: 06-05-2010, 22:34   

akumulatora nie odlanczalem ale w ta zime zmienilem na nowy ale przed zmiana akumulatora bylo tak samo i tez zdazylo mi sie ze zgasl na swiatlach albo przy hamowaniu z duzej predkosci
 
 
arturocki 
Nowy Forumowicz

Auto: Lancer '93 kombi GLXi 1.6 16V
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 17 Lis 2008
Posty: 20
Skąd: Zielona Góra
Wysłany: 07-05-2010, 08:59   

tadek-l napisał/a:
Jak będziesz czyścił to wymień filtr powietrza i zresetuj kompa.

[ Dodano: 06-05-2010, 19:46 ]
tzn. naucz go obrotów od nowa.


....może głupie pytanie :) ....ale zresetować kompa poprzez odłączenie prądu od akumulatora... czy w jakiś inny sposób?
 
 
tadek-l 
Mitsumaniak
tadek-l

Auto: sigma kombi 12V
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 23 Sie 2009
Posty: 91
Skąd: zachodniopomorskie
Wysłany: 07-05-2010, 10:36   

Dokładnie tak masz opis na forum, ale dopiero po wymianie filtra.
_________________
tadek-l tel 794228098
 
 
 
areksz121 
Mitsumaniak
Elektronik

Auto: E54A 2.0 V6 M/T '94
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 26 razy
Dołączył: 18 Maj 2009
Posty: 1327
Skąd: Rzeszów/Markowa/Dordrecht
Wysłany: 12-05-2010, 10:45   

Adeczek, jeśli nie uporałeś się z problemem, nie masz błędów i dalej szarpie to trzeba sprawdzić moduł zapłonowy...nie wiem czy masz tak samo jak ja, że przy aparacie zapłonowym masz dwie wtyki jedna 6pin a druga 2pin. U mnie sygnał dla obrotomierza jest pobierany z wyjścia modułu a z tego samego wyjścia jest sterowana cewka zapłonowa. Mi jak wskazówka skacze na obrotomierzu to mam murowane że moduł do kontroli :wink:
_________________
POMOGŁEM? kliknij "pomógł" -> Bóg zapłać :)

Specjalność: Instalacja elektryczna E5xA,
E54A 2.0 V6 MIVECiem byl...i znów nim jest! :) '94 MÓJ Zobacz temat o moim Miśku :)
Carisma '99 4G92 BRAT :) http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=66765
Colt CJ4A '98 4G92 DRUGI BRAT
EA5A 98' TRZECI BRAT
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.