Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[C62A 1.5] problem z wolnymi obrotami LPG i benzyna
Autor Wiadomość
lordpako 
Nowy Forumowicz

Auto: Lancer GLXi 1.5 12V 91r.
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 31 Mar 2010
Posty: 12
Skąd: inowłódz
Wysłany: 31-03-2010, 17:36   [C62A 1.5] problem z wolnymi obrotami LPG i benzyna

Witam mam lancera GLXi [C62A 1.5] 1500cm poj. 12V. przebieg 221tys km Prawie zawsze odkąd go kupiłem miałem problemy z wolnymi obrotami szczególnie na LPG auto mi gasło jak dojeżdżałem do skrzyżowań i wrzucałem na luz, czy jechałem z górki to też na luz i gasło, a potem jak chciałem odpalić to musiałem heblować, bo chyba było zalane. Regulacja obrotów, powietrza czy dawkowania gazu u mechaników gazowych nic nie dała, bo na luzie jak auto stoi to owszem regulowanie dawało podniesienie się obrotów, ale jak trochę przegazowałem albo ruszyłem i na luz wziąłem to znowu spadały obroty do 500obr i mniej. :cry: Często miałem takie obroty na luzie ze 400/300 i auto nie gasło, ledwo, ledwo co chodziło. Jak stałem na światłach czy na skrzyżowaniu to obroty same falują i po nie określonym odstępie czasu potrafią sie ustabilizować i na następnym skrzyżowaniu ponownie mogą wachlować. Wtedy w aucie śmierdzi gazem tak jakby z szło ono z powietrzem przez wentylator jak włączam nawiew. :|
W niedziele byłem na giełdzie w Słomczynie i kupiłem nowy parownik TOMASETTO ale nic to nie dało, myślałem że gumy w parowniku są już stare i sztywne i przez to przygasał na wolnych obrotach. :x Tak się dzieje na LPG. Nie wiem czego to przyczyna, może silniczek krokowy albo przepustnica??? :?: Na benzynie auto nie przygasa na wolnych choć czasem może się zdarzyć, że zdechnie mi ale bardzo rzadko. Poza tym podobnie jak na LPG na luzie mam bardzo słabe obroty i regulacja nie wiele tu daje, bo tak jak pisałem na LPG jak stoi auto i reguluje obroty to wzrastają i jest ok. ale jak trochę przejadę to znowu spadają obroty do minimum często poniżej 500 obr.
PROSZĘ O POMOC!!
Dzięki z góry.
moje gg: 7589931
_________________
SPRZEDAM TANIO!! 505-822-009
Mitsubishi Lancer GLXi + LPG, 1991 rok, 1.5, 12V.

Pozdrawiam PaKO
 
 
 
jazy1 
Mitsumaniak

Auto: Lancer 2008 DID
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 21 Maj 2008
Posty: 768
Skąd: Bełchatów/Otwock
Wysłany: 31-03-2010, 18:23   

Miałem tak w galancie z gazem. Fachowiec wyciął dziurę w rurze wlotu powietrza ( tak mniej więcej o średnicy 4 cm ) i od razu było ok.
_________________
jazy1
 
 
 
lordpako 
Nowy Forumowicz

Auto: Lancer GLXi 1.5 12V 91r.
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 31 Mar 2010
Posty: 12
Skąd: inowłódz
Wysłany: 01-04-2010, 12:43   

na razie dziury nie będę tam robić. Proszę o inne rady.
_________________
SPRZEDAM TANIO!! 505-822-009
Mitsubishi Lancer GLXi + LPG, 1991 rok, 1.5, 12V.

Pozdrawiam PaKO
 
 
 
jelonek98 
Forumowicz


Auto: Lancer 91r 1.5 12V LPG
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 21 Lis 2006
Posty: 81
Skąd: Warszawa
Wysłany: 01-04-2010, 18:25   

Sprawdź czy komputer nie zgłasza błędów.
_________________
Mitsubishi Lancer GLXi + LPG, 1991 rok, 1.5, 12V.
 
 
 
tomusn 
Mitsumaniak


Auto: Colt Z34A 6AMT
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 106 razy
Dołączył: 08 Maj 2005
Posty: 3975
Skąd: Żnin
Wysłany: 01-04-2010, 21:52   

lordpako, czy strona Krzyzaka jest Ci znana?

a to o rurze wlotu powietrza - chodzi o ten plastik przed filtrem
_________________
Tomek
Colt :( Colt :| Colt :)
 
 
lordpako 
Nowy Forumowicz

Auto: Lancer GLXi 1.5 12V 91r.
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 31 Mar 2010
Posty: 12
Skąd: inowłódz
Wysłany: 01-04-2010, 23:51   

Czy ktoś inny robił taką dziurę i czy pomogło? przypominam że kupiłem nowy parownik. może najpierw przeczyścić przepustnicę i silniczek krokowy ale nie mam pojęcia gdzie on jest :D
_________________
SPRZEDAM TANIO!! 505-822-009
Mitsubishi Lancer GLXi + LPG, 1991 rok, 1.5, 12V.

Pozdrawiam PaKO
 
 
 
resiu 
Nowy Forumowicz


Auto: Lancer 1.5 12V 1991r
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 25 Paź 2008
Posty: 9
Skąd: Sosnowiec
Wysłany: 03-08-2010, 13:08   

Witam, mam podobne objawy w swoim, identycznym lancerku, pojechałem wczoraj do mikołowa, fachowca od mitsubishi, podejżewał silniczek krokowy, ale po sprawdzeniu ten działał ale nie zawsze miał sygnał z ecu. Polecił wymianę kompa, ewentualnie najpierw samych kondensatorków.
 
 
 
jurekschroda 
Forumowicz

Auto: Lancer, Colt, Carisma
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 12 razy
Dołączył: 30 Lip 2008
Posty: 683
Skąd: Wielkopolska
Wysłany: 03-08-2010, 16:29   

www.mitsubishifan.webpark.pl - strona Krzyżaka, polecana wyżej przez kolegę tomusn.
Wszystko m.in. o przepustnicy, krokowcu i kondensatorach.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.