 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
[C62A 1.5] problem z wolnymi obrotami LPG i benzyna |
Autor |
Wiadomość |
lordpako
Nowy Forumowicz
Auto: Lancer GLXi 1.5 12V 91r.
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 31 Mar 2010 Posty: 12 Skąd: inowłódz
|
Wysłany: 31-03-2010, 17:36 [C62A 1.5] problem z wolnymi obrotami LPG i benzyna
|
|
|
Witam mam lancera GLXi [C62A 1.5] 1500cm poj. 12V. przebieg 221tys km Prawie zawsze odkąd go kupiłem miałem problemy z wolnymi obrotami szczególnie na LPG auto mi gasło jak dojeżdżałem do skrzyżowań i wrzucałem na luz, czy jechałem z górki to też na luz i gasło, a potem jak chciałem odpalić to musiałem heblować, bo chyba było zalane. Regulacja obrotów, powietrza czy dawkowania gazu u mechaników gazowych nic nie dała, bo na luzie jak auto stoi to owszem regulowanie dawało podniesienie się obrotów, ale jak trochę przegazowałem albo ruszyłem i na luz wziąłem to znowu spadały obroty do 500obr i mniej. Często miałem takie obroty na luzie ze 400/300 i auto nie gasło, ledwo, ledwo co chodziło. Jak stałem na światłach czy na skrzyżowaniu to obroty same falują i po nie określonym odstępie czasu potrafią sie ustabilizować i na następnym skrzyżowaniu ponownie mogą wachlować. Wtedy w aucie śmierdzi gazem tak jakby z szło ono z powietrzem przez wentylator jak włączam nawiew.
W niedziele byłem na giełdzie w Słomczynie i kupiłem nowy parownik TOMASETTO ale nic to nie dało, myślałem że gumy w parowniku są już stare i sztywne i przez to przygasał na wolnych obrotach. Tak się dzieje na LPG. Nie wiem czego to przyczyna, może silniczek krokowy albo przepustnica??? Na benzynie auto nie przygasa na wolnych choć czasem może się zdarzyć, że zdechnie mi ale bardzo rzadko. Poza tym podobnie jak na LPG na luzie mam bardzo słabe obroty i regulacja nie wiele tu daje, bo tak jak pisałem na LPG jak stoi auto i reguluje obroty to wzrastają i jest ok. ale jak trochę przejadę to znowu spadają obroty do minimum często poniżej 500 obr.
PROSZĘ O POMOC!!
Dzięki z góry.
moje gg: 7589931 |
_________________ SPRZEDAM TANIO!! 505-822-009
Mitsubishi Lancer GLXi + LPG, 1991 rok, 1.5, 12V.
Pozdrawiam PaKO
 |
|
|
|
 |
jazy1
Mitsumaniak
Auto: Lancer 2008 DID
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 21 Maj 2008 Posty: 768 Skąd: Bełchatów/Otwock
|
Wysłany: 31-03-2010, 18:23
|
|
|
Miałem tak w galancie z gazem. Fachowiec wyciął dziurę w rurze wlotu powietrza ( tak mniej więcej o średnicy 4 cm ) i od razu było ok. |
_________________ jazy1 |
|
|
|
 |
lordpako
Nowy Forumowicz
Auto: Lancer GLXi 1.5 12V 91r.
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 31 Mar 2010 Posty: 12 Skąd: inowłódz
|
Wysłany: 01-04-2010, 12:43
|
|
|
na razie dziury nie będę tam robić. Proszę o inne rady. |
_________________ SPRZEDAM TANIO!! 505-822-009
Mitsubishi Lancer GLXi + LPG, 1991 rok, 1.5, 12V.
Pozdrawiam PaKO
 |
|
|
|
 |
jelonek98
Forumowicz

Auto: Lancer 91r 1.5 12V LPG
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 21 Lis 2006 Posty: 81 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 01-04-2010, 18:25
|
|
|
Sprawdź czy komputer nie zgłasza błędów. |
_________________ Mitsubishi Lancer GLXi + LPG, 1991 rok, 1.5, 12V.
 |
|
|
|
 |
tomusn
Mitsumaniak

Auto: Colt Z34A 6AMT
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 106 razy Dołączył: 08 Maj 2005 Posty: 3975 Skąd: Żnin
|
Wysłany: 01-04-2010, 21:52
|
|
|
lordpako, czy strona Krzyzaka jest Ci znana?
a to o rurze wlotu powietrza - chodzi o ten plastik przed filtrem |
_________________ Tomek
Colt Colt Colt
 |
|
|
|
 |
lordpako
Nowy Forumowicz
Auto: Lancer GLXi 1.5 12V 91r.
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 31 Mar 2010 Posty: 12 Skąd: inowłódz
|
Wysłany: 01-04-2010, 23:51
|
|
|
Czy ktoś inny robił taką dziurę i czy pomogło? przypominam że kupiłem nowy parownik. może najpierw przeczyścić przepustnicę i silniczek krokowy ale nie mam pojęcia gdzie on jest |
_________________ SPRZEDAM TANIO!! 505-822-009
Mitsubishi Lancer GLXi + LPG, 1991 rok, 1.5, 12V.
Pozdrawiam PaKO
 |
|
|
|
 |
resiu
Nowy Forumowicz

Auto: Lancer 1.5 12V 1991r
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 25 Paź 2008 Posty: 9 Skąd: Sosnowiec
|
Wysłany: 03-08-2010, 13:08
|
|
|
Witam, mam podobne objawy w swoim, identycznym lancerku, pojechałem wczoraj do mikołowa, fachowca od mitsubishi, podejżewał silniczek krokowy, ale po sprawdzeniu ten działał ale nie zawsze miał sygnał z ecu. Polecił wymianę kompa, ewentualnie najpierw samych kondensatorków. |
|
|
|
 |
jurekschroda
Forumowicz
Auto: Lancer, Colt, Carisma
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 12 razy Dołączył: 30 Lip 2008 Posty: 683 Skąd: Wielkopolska
|
Wysłany: 03-08-2010, 16:29
|
|
|
www.mitsubishifan.webpark.pl - strona Krzyżaka, polecana wyżej przez kolegę tomusn.
Wszystko m.in. o przepustnicy, krokowcu i kondensatorach. |
|
|
|
 |
|
|