Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[E55A 2.0] LPG a lambda
Autor Wiadomość
areksz121 
Mitsumaniak
Elektronik

Auto: E54A 2.0 V6 M/T '94
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 26 razy
Dołączył: 18 Maj 2009
Posty: 1327
Skąd: Rzeszów/Markowa/Dordrecht
Wysłany: 18-04-2010, 04:07   [E55A 2.0] LPG a lambda

Witam, mam w swoim galu LPG 2G i kiedyś miałem przyjemność wymiany sondy lambda, ponieważ przewody były oberwane...wersja 4/przewodowa z grzałką...czy możliwe jest żeby instalka 2G korzystała z sondy? Wiszą mi dwa kabelki nad sondą, które myślę nie są fabrycznym wymysłem a pochodzą od LPG...czy muszę je jakoś podłączyć do lambdy?Poza tym wszystko działa przyzwoicie...tak myślę przynajmniej.

Pozdrawiam
_________________
POMOGŁEM? kliknij "pomógł" -> Bóg zapłać :)

Specjalność: Instalacja elektryczna E5xA,
E54A 2.0 V6 MIVECiem byl...i znów nim jest! :) '94 MÓJ Zobacz temat o moim Miśku :)
Carisma '99 4G92 BRAT :) http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=66765
Colt CJ4A '98 4G92 DRUGI BRAT
EA5A 98' TRZECI BRAT
 
 
 
mariusz_2050 
Forumowicz

Auto: OUTLANDER 2.4 MIVEC
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 22 Sie 2009
Posty: 89
Skąd: PL
Wysłany: 23-04-2010, 17:59   

Kolego instalacja 2 gen. przede wszystkim korzysta z sondy. No chyba, że masz zrobionego skróta i zamiast krokowca wstawioną śrubę. Pzdr.
 
 
areksz121 
Mitsumaniak
Elektronik

Auto: E54A 2.0 V6 M/T '94
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 26 razy
Dołączył: 18 Maj 2009
Posty: 1327
Skąd: Rzeszów/Markowa/Dordrecht
Wysłany: 23-04-2010, 18:10   

Jak teraz dobrze kombinuję to grzałka odpada, tylko pewnie kolejność podłączenia tych dwóch kabelków sygnałowych nie może być przypadkowa...jak mogę to rozwiązać???
_________________
POMOGŁEM? kliknij "pomógł" -> Bóg zapłać :)

Specjalność: Instalacja elektryczna E5xA,
E54A 2.0 V6 MIVECiem byl...i znów nim jest! :) '94 MÓJ Zobacz temat o moim Miśku :)
Carisma '99 4G92 BRAT :) http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=66765
Colt CJ4A '98 4G92 DRUGI BRAT
EA5A 98' TRZECI BRAT
 
 
 
tomekk 
Forumowicz

Auto: lancer cbo1.6 93->98r;)
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 8 razy
Dołączył: 26 Sty 2009
Posty: 450
Skąd: Suwałki
Wysłany: 25-04-2010, 07:59   

podejrzewam że 1 z nich to masa, sprawdź to miernikiem (względem karoserii/bloku silnika) i patrzysz czy ma małą oporność, jak bliską zeru to masa. A pozostały kabelek będzie do sygnału
_________________
mój miś: http://forum.mitsumaniaki...p=621844#621844
 
 
 
areksz121 
Mitsumaniak
Elektronik

Auto: E54A 2.0 V6 M/T '94
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 26 razy
Dołączył: 18 Maj 2009
Posty: 1327
Skąd: Rzeszów/Markowa/Dordrecht
Wysłany: 27-04-2010, 09:15   

Mariusz, na wężu doprowadzającym gaz do miksera mam tylko taką śrubę ze sprężyną...a krokowiec tylko w przepustnicy...

edit:
Czy w takim razie centralka reguluje wolne obroty na podstawie lambdy silniczkiem w przepustnicy?
_________________
POMOGŁEM? kliknij "pomógł" -> Bóg zapłać :)

Specjalność: Instalacja elektryczna E5xA,
E54A 2.0 V6 MIVECiem byl...i znów nim jest! :) '94 MÓJ Zobacz temat o moim Miśku :)
Carisma '99 4G92 BRAT :) http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=66765
Colt CJ4A '98 4G92 DRUGI BRAT
EA5A 98' TRZECI BRAT
 
 
 
pfx 
Forumowicz


Auto: Evo X GSR
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 22 Cze 2008
Posty: 228
Skąd: Kraków/Podkarpacie
Wysłany: 01-05-2010, 22:48   

masz instalkę I generacji i sonda do niczego nie jest Ci potrzebna. Silnik krokowy który masz w przepustnicy jest integralną częścią samochodu i nim nie wyregulujesz obrotów na LPG (może mylisz silnik krokowy z TPS?). Wolne obroty ustawiasz najprawdopodobniej na parowniku osobną śrubą.
_________________
...biała strona mocy....
 
 
plecho1 
Mitsumaniak

Auto: Laguna 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 583 razy
Dołączył: 02 Sty 2010
Posty: 10313
Skąd: Świdnik
Wysłany: 01-05-2010, 23:11   

W starej astrze z silnikiem 1.6 8V miałem instalację drugiej generacji i po odłączeniu sondy auto straciło moc. Czy auto wzielo więcej paliwa to nie wiem bo testowałem na krótkim odcinku.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.