Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
KLIMATYZACJA
Autor Wiadomość
mario02 
Nowy Forumowicz
mario02

Auto: proton 415 glsi
Dołączył: 22 Lut 2008
Posty: 15
Skąd: dębno
  Wysłany: 06-06-2010, 19:21   KLIMATYZACJA

PROSZĘ O POMOC (LANCER 1.5 12V) OD PEWNEGO CZASU NIE WŁĄCZA MI SIĘ KLIMATYZACJA .JEST NABITA,DZIWNA RZECZ PRZED NABICIEM CHODZIŁA , PO NABICIU 15 MINUT I KONIEC..MOŻE KTOŚ MI PODPOWIE CO SPRAWDZIĆ ,GDZIE ZAJRZEĆ ,OD CZEGO ZACZĄĆ? PROSZĘ O POMOC!!!! CO CIEKAWE WCZORAJ ZADZIAŁAŁA.ALE PO ZGASZENIU SILNIKA I PONOWNYM ODPALENIU NIE UDAŁO MI SIĘ JEJ URUCHOMIĆ PROSZĘ O POMOC!!!!!!
 
 
 
jaca71 
Mitsumaniak


Auto: Lancer 2.0 ES '09
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 18 razy
Dołączył: 01 Wrz 2008
Posty: 4696
Skąd: Kraków
Wysłany: 06-06-2010, 19:27   

Pierwsze primo nie krzycz.
Drugie primo o wygląda jakby nabili za dużo czynnika ;)
_________________
1. Mitsubishi Lancer '09 (2008-...)
2. Honda Civic 5dr '98 (2010-...)
 
 
 
mario02 
Nowy Forumowicz
mario02

Auto: proton 415 glsi
Dołączył: 22 Lut 2008
Posty: 15
Skąd: dębno
Wysłany: 06-06-2010, 19:32   

CAŁKIEM MOŻLIWE,ALE CO W TAKIEJ SYTUACJI ZROBIĆ?W TYCH SPRAWACH JESTEM LAIKIEM .
 
 
 
jaca71 
Mitsumaniak


Auto: Lancer 2.0 ES '09
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 18 razy
Dołączył: 01 Wrz 2008
Posty: 4696
Skąd: Kraków
Wysłany: 06-06-2010, 19:39   

mario02 napisał/a:
CAŁKIEM MOŻLIWE,ALE CO W TAKIEJ SYTUACJI ZROBIĆ?W TYCH SPRAWACH JESTEM LAIKIEM .

Po lewej stronie klawiatury jest klawisz "Caps Lock" powinno pomóc.

A tak poważnie to udać się do dobrego zakładu serwisującego klimatyzację. Obecnie praktycznie każdy warsztat kupuje automat do serwisowania klimy. Tylko że nie każdy potrafi go obsługiwać.

Na tym moja wiedza się kończy zarówno w sprawie naprawy klawiatury jak i niedziałania klimy.

Edit:
Przed wizytą w dobrym serwisie klimy nie próbowałbym jej więcej włączać.
_________________
1. Mitsubishi Lancer '09 (2008-...)
2. Honda Civic 5dr '98 (2010-...)
 
 
 
lejm 
Mitsumaniak

Auto: Colt CA0 1.6 16V 4G92
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 11 razy
Dołączył: 31 Sty 2008
Posty: 40
Skąd: Koszalin
Wysłany: 06-06-2010, 21:14   

Sprawdź bezpieczniki i przekaźniki, które znajdują się w komorze silnika blisko lewej lampy.

Włącza Ci się wentylator?
 
 
 
mario02 
Nowy Forumowicz
mario02

Auto: proton 415 glsi
Dołączył: 22 Lut 2008
Posty: 15
Skąd: dębno
Wysłany: 06-06-2010, 22:11   

Niestety nie sprawdzałem czy się włącza wentylator.Muszę wyjechać na parę dni ale jak przyjadę postaram się wszystko sprawdzić .Na razie bardzo dziękuje za pomoc.
 
 
 
Owczar 
Forumowicz

Auto: CLS 450
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 282 razy
Dołączył: 14 Lip 2008
Posty: 14375
Skąd: Pruszków
Wysłany: 08-06-2010, 12:31   

mario02, jest kilka czujników które za to odpowiadają.

Możliwe przyczyny do dysfunkcja sprzęgła, czujnika ciśnienia, czujnika temp sprężarki, czujnika oblodzenia parownika. Ja bym sprawdził ciśnienia w warsztacie, a potem czujnik ciśnienia.
Możesz też na krótko podać prąd na sprzęgło elektromagnetyczne. Ale wszystko po kolei i oczywiście najpierw sprawdź ciśnienia, będziesz wiedział czy jest prawidłowa ilość czynnika. W przeciwnym razie omijanie czujników może doprowadzić do zniszczenia sprężarki.
 
 
robertdg 
Mitsumaniak
SnowWhite


Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy
Dołączył: 21 Cze 2009
Posty: 23638
Skąd: KSSE
Wysłany: 08-06-2010, 13:04   

A moze panowie w warsztacie zrobili Cie w bombe, nie raz spotykalem sie ze zamiast zalecanej ilosci czynnika chlodzacego napelniali niezbedne minimum, aby uklad pracowal, cisnienie w ukladzie nie jest rownoznaczne z tym ze uklad bedzie prawidlowo pracowal.
_________________
Gość zobacz mojego Galanta :rolleyes:
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 
 
Owczar 
Forumowicz

Auto: CLS 450
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 282 razy
Dołączył: 14 Lip 2008
Posty: 14375
Skąd: Pruszków
Wysłany: 08-06-2010, 15:21   

robertdg, ważne jest ciśnienie jakie bije sprężarka. A to ciśnienie zależy od ilości czynnika i jej sprawności.
 
 
mario02 
Nowy Forumowicz
mario02

Auto: proton 415 glsi
Dołączył: 22 Lut 2008
Posty: 15
Skąd: dębno
Wysłany: 12-06-2010, 17:46   

Dziękuję wszystkim za pomoc.Usterka usunięta ,okazało się że były uszkodzone 2 przekażniki umieszczone w pobliżu lewej lampy.Całość śmiga aż miło upały już nie grożne.
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.