[Cari 1.8 GDI] Trzyma hamulec ręczny i gorace tylne koło. |
Autor |
Wiadomość |
turek61
Mitsumaniak Zgred :)

Auto: Outlander I Turbo
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 22 razy Dołączył: 09 Lis 2006 Posty: 1694 Skąd: Szczecin/Police
|
Wysłany: 15-04-2010, 19:11 [Cari 1.8 GDI] Trzyma hamulec ręczny i gorace tylne koło.
|
|
|
Witam...
Mam prośbę... Czy mógłby mi ktoś podać śr. tłoczka tylnego hamulca (mam tarcze i Cari po lifcie)
Od kilku dni walczę z usunięciem przyczyny grzania się tylnego koła.Razem z mechanikiem stwierdziliśmy że przyczyną jest ręczny hamulec.Jak go nie używałem to było OK.Mechanik - kolega zdemontował cały zacisk wyjął tłoczek itd. przeczyścił, przesmarował i stwierdził że ta dźwignia gdzie osadzona jest linka od ręcznego działa. Złożyliśmy wszystko do kupy i d...pa.
Dalej koło się grzeje.Kolega więc wlazł pod samochód aby zobaczyć jaka jest różnica w przesuwaniu się tej dźwigienki w obu kołach.
Niestety na tym co się grzeje mniej odbija niż na drugim.
Co możne być przyczyną ? Czy ktoś miał już taki przypadek ?
Chcemy teraz kupić gumkę na tłoczek i wymienić ale nie znam średnicy tłoczka ?
Spróbujemy tez wlać miksturę do pancerza linki. |
|
|
|
 |
robertdg
Mitsumaniak SnowWhite

Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy Dołączył: 21 Cze 2009 Posty: 23642 Skąd: KSSE
|
Wysłany: 15-04-2010, 23:58
|
|
|
turek61, najpewniej byłoby zmierzyc ta srednice jak juz mieliscie zacisk na wierzchu, jezeli dzwignia recznego nie odbija znaczy ze zapiekla sie na osce, mozesz kupic drugi zacisk, w IC albo poszukać dobrego z używek, bo regeneracja ośki nie jest łatwa. |
_________________ Gość zobacz mojego Galanta
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 |
|
|
|
 |
herflik95
Forumowicz Piotr

Auto: Skoda Octavia II 2.0 TDI
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 24 Sie 2008 Posty: 254 Skąd: Dzierzkowice
|
Wysłany: 16-04-2010, 07:36
|
|
|
Cytat: | Co możne być przyczyną ? Czy ktoś miał już taki przypadek ? | Miałem podobny problem z grzaniem się koła kolego. Odkręć tylny hamownik i wyciagnij śróby na których on pracuje, w moim przypadku one zakorodowały - przesmarowałem je smarem grafitowym oraz dałem troche smaru grafitowego miedzy tłoczek a gumową osłone. |
_________________
 |
|
|
|
 |
observer
Forumowicz
Auto: Mitsubishi Carisma II 1.8GDI
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 12 Paź 2008 Posty: 58 Skąd: Łódzkie
|
Wysłany: 07-06-2010, 17:58
|
|
|
turek61, napisz czy rozwiązałeś problem (czy może dorobiłeś chłodnicę do tego koła ) ,
bo to jakaś epidemia z tymi grzejącymi się kołami (u mnie też ).
Prośba do wszystkich userów - Jak rozwiążecie problem to starajcie się napisać co było przyczyną. Ułatwicie innym działanie. |
|
|
|
 |
Piwor
Mitsumaniak

Auto: 730d
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 43 razy Dołączył: 12 Paź 2008 Posty: 3444 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 08-06-2010, 21:12
|
|
|
A jak często używacie ręcznego? |
_________________ 01270/KMM
ex-Cari 1.8 SOHC 2008-2010.
Cari 1.8 GDI 2010-2013 -> SOHC 2014 - 2018
730d 2018 - |
|
|
|
 |
|