 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
Przesunięty przez: Gene 31-01-2010, 10:27 |
Jak zmieścić się za kierownicą nowego L200? |
Autor |
Wiadomość |
Mondo_cane
Forumowicz
Auto: L200 2009
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 30 Sty 2010 Posty: 64 Skąd: Natolin
|
Wysłany: 15-06-2010, 17:56
|
|
|
Pierwsze wrażenia po dzisiejszej jeździe próbnej
* uśmiech na twarzy się pojawił już po kilkudziesięciu metrach - wysoka pozycja kierowcy nad drogą pozwala widzieć co się dzieje na drodze ze znacznie lepszej perspektywy,
* Ten samochód to prawdziwy klocek Budzi takie "misiowate" zaufanie.
* jest wygodnie choć nie tak przestronnie jak w mojej obecnej Vectrze C; mam wrażenie, że L200 jest węższe wewnątrz,
* zdecydowanie poprawiła się odległość i sposób mocowania fotela kierowcy względem kolumny kierowniczej. Nie zawadzam udami ani kolanami o kierownicę i mam dużą swobodę w wykonywaniu manewrów.
* Trafiłem na egzemplarz z przebiegiem poniżej 10km więc komfort wybierania różnych nierówności jest dość duży i porównywalny do komfortu Vectry wymagającej pilnie regulacji oraz wymiany niektórych elementów zawieszenia ...
* samochód nie dotarty więc nie testowałem przyspieszeń w jeździe miejskiej ale "daje radę"
* Koszmarne, "gumowate" sprzęgło, które pracuje w sposób trudny dla mnie do zaakceptowania; być może po jakimś przebiegu jeszcze się ułoży ale na razie byłaby to dla mnie przyczyna do zgłoszenia awarii,
* Lewarek zmiany biegów i lewarek zmiany konfiguracji napędów drżą w każdym zakresie obrotów,
* Obroty silnika w trakcie postoju po niecałych 10 km jazdy w mieście falują w zakresach 600-900 obr/min; kolejny punkt do natychmiastowego zgłoszenia się do serwisu,
* Duża ilość obrotów kierownicy pomiędzy skrajnymi położeniami kół w skręcie (musiałem się szybko nauczyć nowego przełożenia...); rozumiem jednak, że to charakterystyczne dla samochodu dostawczo-roboczego
Poza tym jest OK.
KUBA |
|
|
|
 |
marmatjul
Nowy Forumowicz
Auto: L200 08
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 03 Lis 2008 Posty: 17 Skąd: Pszczyna
|
Wysłany: 15-06-2010, 20:55
|
|
|
sprzegło tttm
lewarek tttm
obroty tttm (włącza sie klima i wetylator na visco nie wyrabia)
kierownica tttm
*tttm : ten typ tak ma |
_________________ MAX |
|
|
|
 |
namotore
Mitsumaniak ach

Auto: T-fünf
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy Dołączył: 24 Mar 2008 Posty: 730 Skąd: EL
|
Wysłany: 16-06-2010, 08:18
|
|
|
co dokladnie poprawili z fotelem? |
|
|
|
 |
Mondo_cane
Forumowicz
Auto: L200 2009
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 30 Sty 2010 Posty: 64 Skąd: Natolin
|
Wysłany: 20-06-2010, 09:20
|
|
|
@Namatore
Mam wrażenie,że:
* jest lepsze trzymanie boczne siedziska (chyba inna konstrukcja fotela)
* inaczej jest rozwiązana kwestia konsoli mocującej fotel do podłogi we efekcie ma bardziej (dla dwumetrowca) ergonomiczny zakres regulacji,
* i mniej fotel ale jeszcze raz to powtórzę, konfiguracja: fotel, kierownica, osłona kolumny kierowniczej pozwala zająć znacznie wygodniejszą pozycję.
Żeby jeszcze to sprzęgło....
KUBA |
|
|
|
 |
namotore
Mitsumaniak ach

Auto: T-fünf
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy Dołączył: 24 Mar 2008 Posty: 730 Skąd: EL
|
Wysłany: 20-06-2010, 09:40
|
|
|
ok, dzieki. Ja mam tylko 185cm ale juz siedze na max. odsunietym fotelu i szoruje kolanami o ster. Dla wyzszych moze sie przydac. pozdrawiam |
|
|
|
 |
|
|