Silnik Gaśnie :(:(:( POMOCY!!! |
Autor |
Wiadomość |
zenek_bb
Mitsumaniak Moderator

Auto: Eclipse 1G 7bolt '93 Stag300+
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 33 razy Dołączył: 11 Kwi 2009 Posty: 975 Skąd: Bielsko-Biała
|
Wysłany: 20-08-2009, 06:51
|
|
|
a więc tak: weź kase od tego experta spowrotem gdyż jak już miał wyjętą płytke to trzeba było kondziorki wymienić (bo koszt nieadekwatny do fatygi wyjmowania ECU jakieś 5zł) pozatym NIE DA SIE WGRYWAĆ MAP pozatym nawet jakby sie dało to żeby je dostosować do silnika trzeba dużo czasu, hamowni i wielu innych urządzeń (analizator spalin itp itd) pozatym jak napisałem NIE DA SIE i NIE MA MAP do eclipse N/A do oryginalnego ECU
jeżeli błąd lambdy jest spowodowany lambdą a nie wtyczkami kablami czy złym podłączeniu to sonda do wymiany ->
http://moto.allegro.pl/it...wodowa_ngk.html
jak pompa się nie włącza to do sprawdzenia jest przekaźnik pompy paliwa, konektory, kable a na końcu pompa, filtr paliwa do wymiany jak kupujesz auto ->
http://moto.allegro.pl/se...p&change_view=1 |
_________________ Jeżeli założysz temat, za post który Ci pomógł daj autorowi "Pomógł", pod postem jest guzik!
<-Kliknij, pooglądaj : )
Znasz Hymn MitsuManiaków! Nie słyszałeś go jeszcze? Klikaj
Kocham mojego czerwonego misia.... "to auto jest najpiękniejsze na świecie, a teraz przechodzi w twoje ręce, zaopiekuj się nim tak jak kiedyś ja..."
Nie zawiedziesz się na mnie tato...
Moderator nie nabija postów –moderator ma wiele do przekazania!
Pokaż serce!!! Kliknij dzisiaj Pajacyka i Polskie Serce i wpisz swoje kliknięcie w tym temacie!!! Razem pomagajmy!!! |
|
|
|
 |
Krzyzak
moderator mitsumaniak uczestnik I Zlotu MM

Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy Dołączył: 28 Kwi 2005 Posty: 24339 Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
|
Wysłany: 20-08-2009, 07:38
|
|
|
zenek_bb, byly Eclipse 1G z epromem, ktory dalo sie programowac
http://www.dsmtuners.com/...products_id=811
nawet mam program do edycji mapy wtrysku , jak i przykladowe mapy
tylko naprawde malo jest ludzi potrafiacych z glowa uzyc tego softu |
|
|
|
 |
zenek_bb
Mitsumaniak Moderator

Auto: Eclipse 1G 7bolt '93 Stag300+
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 33 razy Dołączył: 11 Kwi 2009 Posty: 975 Skąd: Bielsko-Biała
|
Wysłany: 20-08-2009, 11:16
|
|
|
ta ale do wersji turbo krzyrzak a nie do ssaka, pozatym widziałeś żeby w normalnym cywilnym nietuningowanym 1g N/A był taki ECU? bo jestem na 100% pewny że on go nie ma... niepotrzebnie wspomniałeś... |
_________________ Jeżeli założysz temat, za post który Ci pomógł daj autorowi "Pomógł", pod postem jest guzik!
<-Kliknij, pooglądaj : )
Znasz Hymn MitsuManiaków! Nie słyszałeś go jeszcze? Klikaj
Kocham mojego czerwonego misia.... "to auto jest najpiękniejsze na świecie, a teraz przechodzi w twoje ręce, zaopiekuj się nim tak jak kiedyś ja..."
Nie zawiedziesz się na mnie tato...
Moderator nie nabija postów –moderator ma wiele do przekazania!
Pokaż serce!!! Kliknij dzisiaj Pajacyka i Polskie Serce i wpisz swoje kliknięcie w tym temacie!!! Razem pomagajmy!!! |
|
|
|
 |
Krzyzak
moderator mitsumaniak uczestnik I Zlotu MM

Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy Dołączył: 28 Kwi 2005 Posty: 24339 Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
|
Wysłany: 20-08-2009, 12:48
|
|
|
nie tylko w turbo - to chyba zalezalo od rocznika a nie od silnika, bo od pewnego momentu zaczeli je montowac w podstawkach i mozna bylo wyjac, wlozyc do programatora i namieszac |
|
|
|
 |
zenek_bb
Mitsumaniak Moderator

Auto: Eclipse 1G 7bolt '93 Stag300+
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 33 razy Dołączył: 11 Kwi 2009 Posty: 975 Skąd: Bielsko-Biała
|
Wysłany: 20-08-2009, 21:54
|
|
|
ja szłyszałem że głównie w turbo, dlaczego? bo wymieniasz turbine i zmieniasz mape,,, a w ssaku? co zmienisz? i tak ma bogato na WOT a normalnie ma lambde... |
_________________ Jeżeli założysz temat, za post który Ci pomógł daj autorowi "Pomógł", pod postem jest guzik!
<-Kliknij, pooglądaj : )
Znasz Hymn MitsuManiaków! Nie słyszałeś go jeszcze? Klikaj
Kocham mojego czerwonego misia.... "to auto jest najpiękniejsze na świecie, a teraz przechodzi w twoje ręce, zaopiekuj się nim tak jak kiedyś ja..."
Nie zawiedziesz się na mnie tato...
Moderator nie nabija postów –moderator ma wiele do przekazania!
Pokaż serce!!! Kliknij dzisiaj Pajacyka i Polskie Serce i wpisz swoje kliknięcie w tym temacie!!! Razem pomagajmy!!! |
|
|
|
 |
Creatinian1990
Mitsumaniak
Auto: Mitsubishi Eclipse93 2.0 DOHC
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 20 Kwi 2009 Posty: 101 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: 21-08-2009, 03:01
|
|
|
Dziś przeleciałem wszystkie przewody pod konsolą, bezpieczniki i przekaźniki. wyjąłem komputer i sprawdziłem ścieżki i kondensatory.. wszystko OK:)
Układ scalony nie stoi na podstawce.
były luzy przy stacyjce więc zniwelowałem:)
Check się teraz nie zapala:)
Ale jest problem z migającymi od czasu do czasu kontrolkami na desce;/
poniżej link do filmiku;)
http://www.youtube.com/watch?v=Jpf347KmXFc |
_________________
 |
|
|
|
 |
zenek_bb
Mitsumaniak Moderator

Auto: Eclipse 1G 7bolt '93 Stag300+
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 33 razy Dołączył: 11 Kwi 2009 Posty: 975 Skąd: Bielsko-Biała
|
Wysłany: 21-08-2009, 10:35
|
|
|
no dziwne dziwne... musisz mieć dalej coś pomieszane w kablach i to zdrowo... ;/
ale z tego co widze wnioskuje że CHECK ENGINE może sie dalej świecić tylko nie widać bo niejest podpięty tam gdzie trzeba... niepowinny sie świecić nigdy razem bo by to znaczyło że są podpięte równolegle do jakiegoś kabla... ciężko powiedzieć, trzeba by rozgryźć jeszcze raz, możliwe że kable są gdzieś złamane na izolacji i sie zwierają razem... |
_________________ Jeżeli założysz temat, za post który Ci pomógł daj autorowi "Pomógł", pod postem jest guzik!
<-Kliknij, pooglądaj : )
Znasz Hymn MitsuManiaków! Nie słyszałeś go jeszcze? Klikaj
Kocham mojego czerwonego misia.... "to auto jest najpiękniejsze na świecie, a teraz przechodzi w twoje ręce, zaopiekuj się nim tak jak kiedyś ja..."
Nie zawiedziesz się na mnie tato...
Moderator nie nabija postów –moderator ma wiele do przekazania!
Pokaż serce!!! Kliknij dzisiaj Pajacyka i Polskie Serce i wpisz swoje kliknięcie w tym temacie!!! Razem pomagajmy!!! |
Ostatnio zmieniony przez Adaho_krak 22-08-2009, 23:59, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
 |
Creatinian1990
Mitsumaniak
Auto: Mitsubishi Eclipse93 2.0 DOHC
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 20 Kwi 2009 Posty: 101 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: 26-08-2009, 22:01
|
|
|
O co myslisz o tym, że stacyjka jest lipna?? Bo jak zdjąłem obudowe to na kolumnie kierowniczej była luźna... |
_________________
 |
|
|
|
 |
zenek_bb
Mitsumaniak Moderator

Auto: Eclipse 1G 7bolt '93 Stag300+
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 33 razy Dołączył: 11 Kwi 2009 Posty: 975 Skąd: Bielsko-Biała
|
Wysłany: 27-08-2009, 01:44
|
|
|
myślę że niema związku z miganiem diud ale mimo wszszystko warto wymienić/naprawić żeby było naprawione... |
_________________ Jeżeli założysz temat, za post który Ci pomógł daj autorowi "Pomógł", pod postem jest guzik!
<-Kliknij, pooglądaj : )
Znasz Hymn MitsuManiaków! Nie słyszałeś go jeszcze? Klikaj
Kocham mojego czerwonego misia.... "to auto jest najpiękniejsze na świecie, a teraz przechodzi w twoje ręce, zaopiekuj się nim tak jak kiedyś ja..."
Nie zawiedziesz się na mnie tato...
Moderator nie nabija postów –moderator ma wiele do przekazania!
Pokaż serce!!! Kliknij dzisiaj Pajacyka i Polskie Serce i wpisz swoje kliknięcie w tym temacie!!! Razem pomagajmy!!! |
|
|
|
 |
Creatinian1990
Mitsumaniak
Auto: Mitsubishi Eclipse93 2.0 DOHC
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 20 Kwi 2009 Posty: 101 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: 27-08-2009, 22:32
|
|
|
Wiem wiem:)
ale to odstawię na później:)
bo w tym m-cu czeka mnie pompa paliwa, filtr paliwa no i lambda;) Dla świętego spokoju wymienię:)
a w następnym kupię stacyjkę razem z zamkami nowymi no i pomyślę nad lepszym audio:) |
_________________
 |
|
|
|
 |
zenek_bb
Mitsumaniak Moderator

Auto: Eclipse 1G 7bolt '93 Stag300+
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 33 razy Dołączył: 11 Kwi 2009 Posty: 975 Skąd: Bielsko-Biała
|
Wysłany: 28-08-2009, 02:26
|
|
|
co do audio też mogę Ci dużo doradzić, szkoda że niebędzie Cie na zlocie, pokazałbym ci przykład b. dobrego i taniego audio |
_________________ Jeżeli założysz temat, za post który Ci pomógł daj autorowi "Pomógł", pod postem jest guzik!
<-Kliknij, pooglądaj : )
Znasz Hymn MitsuManiaków! Nie słyszałeś go jeszcze? Klikaj
Kocham mojego czerwonego misia.... "to auto jest najpiękniejsze na świecie, a teraz przechodzi w twoje ręce, zaopiekuj się nim tak jak kiedyś ja..."
Nie zawiedziesz się na mnie tato...
Moderator nie nabija postów –moderator ma wiele do przekazania!
Pokaż serce!!! Kliknij dzisiaj Pajacyka i Polskie Serce i wpisz swoje kliknięcie w tym temacie!!! Razem pomagajmy!!! |
|
|
|
 |
gdet
Nowy Forumowicz

Auto: Eclipse 2g GSX 1995
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 19 Cze 2010 Posty: 2 Skąd: Białystok
|
Wysłany: 19-06-2010, 22:01
|
|
|
Witam chciałbym sie przyłączyć do tematu, jestem nowym urzytkownikiem i nie wiedziałem gdzie przypiąć mój problem bo mam troszke podobny otóż wyglada on tak:
Jadąc na obojętnie jakim biegu przy ok 2.5- 3 tyś obrotów i powyżej nagle wyrzucając na bieg jałowy silnik gaśnie ale normalnie odpala bez problemu. Dzieje sie tak rownież ale nie za każdym razem (czasem opadna obroty do ok 300-400 ale silnik nie gaśnie choć mrygna wszystkie kontrolki)na postoju przy gwałtownym dodaniu gazu. Dodam że Silnik Engine sie nie pali, przepustnica przeczyszczona nowe swiece NGK itp.
Jak myślicie czego moze to być wina ? ja podejrzewam czujnik położenia przepustnicy lub moze jest źle ustawiony ??
dodam że silnik 4G63
Z góry dzieki za jakieś propozycje |
|
|
|
 |
Kazber
Mitsumaniak

Auto: Eclipse 1G 2.0 DOHC
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 11 razy Dołączył: 27 Sie 2009 Posty: 172 Skąd: Białystok
|
Wysłany: 20-06-2010, 03:02
|
|
|
może masz po prostu źle wyregulowane wolne obroty |
_________________
 |
|
|
|
 |
Adaho_krak
moderator

Auto: Megane GTline
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 72 razy Dołączył: 06 Wrz 2006 Posty: 3214 Skąd: Kraków
|
|
|
|
 |
|