Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Silnik Gaśnie :(:(:( POMOCY!!!
Autor Wiadomość
zenek_bb 
Mitsumaniak
Moderator


Auto: Eclipse 1G 7bolt '93 Stag300+
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 33 razy
Dołączył: 11 Kwi 2009
Posty: 975
Skąd: Bielsko-Biała
Wysłany: 20-08-2009, 06:51   

a więc tak: weź kase od tego experta spowrotem gdyż jak już miał wyjętą płytke to trzeba było kondziorki wymienić (bo koszt nieadekwatny do fatygi wyjmowania ECU jakieś 5zł) pozatym NIE DA SIE WGRYWAĆ MAP pozatym nawet jakby sie dało to żeby je dostosować do silnika trzeba dużo czasu, hamowni i wielu innych urządzeń (analizator spalin itp itd) pozatym jak napisałem NIE DA SIE i NIE MA MAP do eclipse N/A do oryginalnego ECU

jeżeli błąd lambdy jest spowodowany lambdą a nie wtyczkami kablami czy złym podłączeniu to sonda do wymiany ->
http://moto.allegro.pl/it...wodowa_ngk.html

jak pompa się nie włącza to do sprawdzenia jest przekaźnik pompy paliwa, konektory, kable a na końcu pompa, filtr paliwa do wymiany jak kupujesz auto ->

http://moto.allegro.pl/se...p&change_view=1
_________________
Jeżeli założysz temat, za post który Ci pomógł daj autorowi "Pomógł", pod postem jest guzik!
<-Kliknij, pooglądaj : )

Znasz Hymn MitsuManiaków! Nie słyszałeś go jeszcze? Klikaj :D

Kocham mojego czerwonego misia.... "to auto jest najpiękniejsze na świecie, a teraz przechodzi w twoje ręce, zaopiekuj się nim tak jak kiedyś ja..."
Nie zawiedziesz się na mnie tato...

Moderator nie nabija postów –moderator ma wiele do przekazania!
Pokaż serce!!! Kliknij dzisiaj Pajacyka i Polskie Serce i wpisz swoje kliknięcie w tym temacie!!! Razem pomagajmy!!!
 
 
 
Krzyzak 
moderator mitsumaniak
uczestnik I Zlotu MM


Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy
Dołączył: 28 Kwi 2005
Posty: 24339
Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
Wysłany: 20-08-2009, 07:38   

zenek_bb, byly Eclipse 1G z epromem, ktory dalo sie programowac
http://www.dsmtuners.com/...products_id=811
nawet mam program do edycji mapy wtrysku :) , jak i przykladowe mapy
tylko naprawde malo jest ludzi potrafiacych z glowa uzyc tego softu
 
 
zenek_bb 
Mitsumaniak
Moderator


Auto: Eclipse 1G 7bolt '93 Stag300+
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 33 razy
Dołączył: 11 Kwi 2009
Posty: 975
Skąd: Bielsko-Biała
Wysłany: 20-08-2009, 11:16   

ta ale do wersji turbo krzyrzak a nie do ssaka, pozatym widziałeś żeby w normalnym cywilnym nietuningowanym 1g N/A był taki ECU? bo jestem na 100% pewny że on go nie ma... niepotrzebnie wspomniałeś... :?
_________________
Jeżeli założysz temat, za post który Ci pomógł daj autorowi "Pomógł", pod postem jest guzik!
<-Kliknij, pooglądaj : )

Znasz Hymn MitsuManiaków! Nie słyszałeś go jeszcze? Klikaj :D

Kocham mojego czerwonego misia.... "to auto jest najpiękniejsze na świecie, a teraz przechodzi w twoje ręce, zaopiekuj się nim tak jak kiedyś ja..."
Nie zawiedziesz się na mnie tato...

Moderator nie nabija postów –moderator ma wiele do przekazania!
Pokaż serce!!! Kliknij dzisiaj Pajacyka i Polskie Serce i wpisz swoje kliknięcie w tym temacie!!! Razem pomagajmy!!!
 
 
 
Krzyzak 
moderator mitsumaniak
uczestnik I Zlotu MM


Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy
Dołączył: 28 Kwi 2005
Posty: 24339
Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
Wysłany: 20-08-2009, 12:48   

nie tylko w turbo - to chyba zalezalo od rocznika a nie od silnika, bo od pewnego momentu zaczeli je montowac w podstawkach i mozna bylo wyjac, wlozyc do programatora i namieszac :)
 
 
zenek_bb 
Mitsumaniak
Moderator


Auto: Eclipse 1G 7bolt '93 Stag300+
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 33 razy
Dołączył: 11 Kwi 2009
Posty: 975
Skąd: Bielsko-Biała
Wysłany: 20-08-2009, 21:54   

ja szłyszałem że głównie w turbo, dlaczego? bo wymieniasz turbine i zmieniasz mape,,, a w ssaku? co zmienisz? i tak ma bogato na WOT a normalnie ma lambde...
_________________
Jeżeli założysz temat, za post który Ci pomógł daj autorowi "Pomógł", pod postem jest guzik!
<-Kliknij, pooglądaj : )

Znasz Hymn MitsuManiaków! Nie słyszałeś go jeszcze? Klikaj :D

Kocham mojego czerwonego misia.... "to auto jest najpiękniejsze na świecie, a teraz przechodzi w twoje ręce, zaopiekuj się nim tak jak kiedyś ja..."
Nie zawiedziesz się na mnie tato...

Moderator nie nabija postów –moderator ma wiele do przekazania!
Pokaż serce!!! Kliknij dzisiaj Pajacyka i Polskie Serce i wpisz swoje kliknięcie w tym temacie!!! Razem pomagajmy!!!
 
 
 
Creatinian1990 
Mitsumaniak

Auto: Mitsubishi Eclipse93 2.0 DOHC
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 20 Kwi 2009
Posty: 101
Skąd: Szczecin
Wysłany: 21-08-2009, 03:01   

Dziś przeleciałem wszystkie przewody pod konsolą, bezpieczniki i przekaźniki. wyjąłem komputer i sprawdziłem ścieżki i kondensatory.. wszystko OK:)
Układ scalony nie stoi na podstawce.
były luzy przy stacyjce więc zniwelowałem:)
Check się teraz nie zapala:)
Ale jest problem z migającymi od czasu do czasu kontrolkami na desce;/
poniżej link do filmiku;)

http://www.youtube.com/watch?v=Jpf347KmXFc
_________________

 
 
 
zenek_bb 
Mitsumaniak
Moderator


Auto: Eclipse 1G 7bolt '93 Stag300+
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 33 razy
Dołączył: 11 Kwi 2009
Posty: 975
Skąd: Bielsko-Biała
Wysłany: 21-08-2009, 10:35   

no dziwne dziwne... musisz mieć dalej coś pomieszane w kablach i to zdrowo... ;/

ale z tego co widze wnioskuje że CHECK ENGINE może sie dalej świecić tylko nie widać bo niejest podpięty tam gdzie trzeba... niepowinny sie świecić nigdy razem bo by to znaczyło że są podpięte równolegle do jakiegoś kabla... ciężko powiedzieć, trzeba by rozgryźć jeszcze raz, możliwe że kable są gdzieś złamane na izolacji i sie zwierają razem...
_________________
Jeżeli założysz temat, za post który Ci pomógł daj autorowi "Pomógł", pod postem jest guzik!
<-Kliknij, pooglądaj : )

Znasz Hymn MitsuManiaków! Nie słyszałeś go jeszcze? Klikaj :D

Kocham mojego czerwonego misia.... "to auto jest najpiękniejsze na świecie, a teraz przechodzi w twoje ręce, zaopiekuj się nim tak jak kiedyś ja..."
Nie zawiedziesz się na mnie tato...

Moderator nie nabija postów –moderator ma wiele do przekazania!
Pokaż serce!!! Kliknij dzisiaj Pajacyka i Polskie Serce i wpisz swoje kliknięcie w tym temacie!!! Razem pomagajmy!!!
Ostatnio zmieniony przez Adaho_krak 22-08-2009, 23:59, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
Creatinian1990 
Mitsumaniak

Auto: Mitsubishi Eclipse93 2.0 DOHC
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 20 Kwi 2009
Posty: 101
Skąd: Szczecin
Wysłany: 26-08-2009, 22:01   

O co myslisz o tym, że stacyjka jest lipna?? Bo jak zdjąłem obudowe to na kolumnie kierowniczej była luźna...
_________________

 
 
 
zenek_bb 
Mitsumaniak
Moderator


Auto: Eclipse 1G 7bolt '93 Stag300+
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 33 razy
Dołączył: 11 Kwi 2009
Posty: 975
Skąd: Bielsko-Biała
Wysłany: 27-08-2009, 01:44   

myślę że niema związku z miganiem diud ale mimo wszszystko warto wymienić/naprawić żeby było naprawione...
_________________
Jeżeli założysz temat, za post który Ci pomógł daj autorowi "Pomógł", pod postem jest guzik!
<-Kliknij, pooglądaj : )

Znasz Hymn MitsuManiaków! Nie słyszałeś go jeszcze? Klikaj :D

Kocham mojego czerwonego misia.... "to auto jest najpiękniejsze na świecie, a teraz przechodzi w twoje ręce, zaopiekuj się nim tak jak kiedyś ja..."
Nie zawiedziesz się na mnie tato...

Moderator nie nabija postów –moderator ma wiele do przekazania!
Pokaż serce!!! Kliknij dzisiaj Pajacyka i Polskie Serce i wpisz swoje kliknięcie w tym temacie!!! Razem pomagajmy!!!
 
 
 
Creatinian1990 
Mitsumaniak

Auto: Mitsubishi Eclipse93 2.0 DOHC
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 20 Kwi 2009
Posty: 101
Skąd: Szczecin
Wysłany: 27-08-2009, 22:32   

Wiem wiem:)
ale to odstawię na później:)
bo w tym m-cu czeka mnie pompa paliwa, filtr paliwa no i lambda;) Dla świętego spokoju wymienię:)
a w następnym kupię stacyjkę razem z zamkami nowymi no i pomyślę nad lepszym audio:)
_________________

 
 
 
zenek_bb 
Mitsumaniak
Moderator


Auto: Eclipse 1G 7bolt '93 Stag300+
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 33 razy
Dołączył: 11 Kwi 2009
Posty: 975
Skąd: Bielsko-Biała
Wysłany: 28-08-2009, 02:26   

co do audio też mogę Ci dużo doradzić, szkoda że niebędzie Cie na zlocie, pokazałbym ci przykład b. dobrego i taniego audio :)
_________________
Jeżeli założysz temat, za post który Ci pomógł daj autorowi "Pomógł", pod postem jest guzik!
<-Kliknij, pooglądaj : )

Znasz Hymn MitsuManiaków! Nie słyszałeś go jeszcze? Klikaj :D

Kocham mojego czerwonego misia.... "to auto jest najpiękniejsze na świecie, a teraz przechodzi w twoje ręce, zaopiekuj się nim tak jak kiedyś ja..."
Nie zawiedziesz się na mnie tato...

Moderator nie nabija postów –moderator ma wiele do przekazania!
Pokaż serce!!! Kliknij dzisiaj Pajacyka i Polskie Serce i wpisz swoje kliknięcie w tym temacie!!! Razem pomagajmy!!!
 
 
 
gdet 
Nowy Forumowicz


Auto: Eclipse 2g GSX 1995
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 19 Cze 2010
Posty: 2
Skąd: Białystok
  Wysłany: 19-06-2010, 22:01   

Witam chciałbym sie przyłączyć do tematu, jestem nowym urzytkownikiem i nie wiedziałem gdzie przypiąć mój problem bo mam troszke podobny otóż wyglada on tak:
Jadąc na obojętnie jakim biegu przy ok 2.5- 3 tyś obrotów i powyżej nagle wyrzucając na bieg jałowy silnik gaśnie ale normalnie odpala bez problemu. Dzieje sie tak rownież ale nie za każdym razem (czasem opadna obroty do ok 300-400 ale silnik nie gaśnie choć mrygna wszystkie kontrolki)na postoju przy gwałtownym dodaniu gazu. Dodam że Silnik Engine sie nie pali, przepustnica przeczyszczona nowe swiece NGK itp.
Jak myślicie czego moze to być wina ? ja podejrzewam czujnik położenia przepustnicy lub moze jest źle ustawiony ??
dodam że silnik 4G63

Z góry dzieki za jakieś propozycje
 
 
Kazber 
Mitsumaniak


Auto: Eclipse 1G 2.0 DOHC
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 11 razy
Dołączył: 27 Sie 2009
Posty: 172
Skąd: Białystok
Wysłany: 20-06-2010, 03:02   

może masz po prostu źle wyregulowane wolne obroty
_________________
 
 
Adaho_krak 
moderator


Auto: Megane GTline
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 72 razy
Dołączył: 06 Wrz 2006
Posty: 3214
Skąd: Kraków
Wysłany: 20-06-2010, 10:41   

Kazber napisał/a:
może masz po prostu źle wyregulowane wolne obroty


Opis regulacji na stronie kolegi Krzyżaka: http://mitsubishifan.webpark.pl/
Choć myśle, że regulacja niewiele pomoże, ja stawiam na padnięty krokowy więcej na ten temat tu: http://forum.mitsumaniaki...p?p=99751#99751
i tu: http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=9639
_________________
Nigdy nie mów, że czegoś się nie da zrobić. Ponieważ zawsze znajdzie się taki ktoś, co nie będzie wiedział, że tego się nie da zrobić, I TO ZROBI !!!

Renault Megane Gtline
Piszę poprawnie po polsku
. - Przynajmniej się staram :)

Adam 00302/KMM
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.