Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[E55A 2.0] Bolączki mojego galanta 2.0 SOHC 16V GLSI
Autor Wiadomość
Krejzi 
Forumowicz


Auto: Mitsubishi Galant 2.0 16V 94r.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 22 Lip 2010
Posty: 414
Skąd: Lublin
Wysłany: 01-08-2010, 11:02   [E55A 2.0] Bolączki mojego galanta 2.0 SOHC 16V GLSI

Witam.
Posiadam Galanta 94r 2.0 16V SOHC
Musze u siebie wymienic silniczek krokowy ( ECU wywala blad 55 i plywaja obroty)
NA aukcjach i w sklepach niby rocznik sie zgadza niby pojemnosic tesc ale silniczek wyglada inaczej ( moze są do wersji DOHC ? a ja mam SOHC).

Zamieszczam obrazej jak u mnie wyglada przepustnica



A silniczek krokowy jest od spodu numer 2.

Czy mam racje ? jak tak to ciezko go znalezc gdzies :(
_________________
Moj Misiek Galancik 94r. 2.0 16V SOHC

Moja muzyka --> www.krejzi.muzzo.pl
Ostatnio zmieniony przez Krejzi 01-08-2010, 18:18, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
areksz121 
Mitsumaniak
Elektronik

Auto: E54A 2.0 V6 M/T '94
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 26 razy
Dołączył: 18 Maj 2009
Posty: 1327
Skąd: Rzeszów/Markowa/Dordrecht
Wysłany: 01-08-2010, 14:33   

Trochę za późno, bo jutro przygotowuję się do wyjazdu i nie będę miał czasu. Na szrotach w NL po 40E całe przepustnice dają...Od lancera CB0 czy coltaCA0, albo od Gala 1.8 też pasuje. Sam zakładałem od 1.8 z gala. Wszystko było ok :)
_________________
POMOGŁEM? kliknij "pomógł" -> Bóg zapłać :)

Specjalność: Instalacja elektryczna E5xA,
E54A 2.0 V6 MIVECiem byl...i znów nim jest! :) '94 MÓJ Zobacz temat o moim Miśku :)
Carisma '99 4G92 BRAT :) http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=66765
Colt CJ4A '98 4G92 DRUGI BRAT
EA5A 98' TRZECI BRAT
 
 
 
Krejzi 
Forumowicz


Auto: Mitsubishi Galant 2.0 16V 94r.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 22 Lip 2010
Posty: 414
Skąd: Lublin
Wysłany: 01-08-2010, 14:36   

no wlasnie zauwazylem ze najbardizej podobnie wyglada to w 1.8 ok dzieki za info bede szukac, bo obroty nie do zniesienia .. poza tym autko marzenie ;) mam go od poniedzialku ale juz go lubie ;)
_________________
Moj Misiek Galancik 94r. 2.0 16V SOHC

Moja muzyka --> www.krejzi.muzzo.pl
 
 
areksz121 
Mitsumaniak
Elektronik

Auto: E54A 2.0 V6 M/T '94
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 26 razy
Dołączył: 18 Maj 2009
Posty: 1327
Skąd: Rzeszów/Markowa/Dordrecht
Wysłany: 01-08-2010, 14:41   

Zadbaj przy okazji o dokładne wyczyszczenie wszystkiego i powinno być ok :wink:
_________________
POMOGŁEM? kliknij "pomógł" -> Bóg zapłać :)

Specjalność: Instalacja elektryczna E5xA,
E54A 2.0 V6 MIVECiem byl...i znów nim jest! :) '94 MÓJ Zobacz temat o moim Miśku :)
Carisma '99 4G92 BRAT :) http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=66765
Colt CJ4A '98 4G92 DRUGI BRAT
EA5A 98' TRZECI BRAT
 
 
 
Krejzi 
Forumowicz


Auto: Mitsubishi Galant 2.0 16V 94r.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 22 Lip 2010
Posty: 414
Skąd: Lublin
Wysłany: 01-08-2010, 14:44   

tak zeby sie dostac i tak musze odkrecic przepustnice wiec przy okazji wyczyszcze :) jakies sprawdzone preparaty ? ( tzn wiem ze specjalny do przepustnic ale czy ma znaczenie marka ? )
_________________
Moj Misiek Galancik 94r. 2.0 16V SOHC

Moja muzyka --> www.krejzi.muzzo.pl
 
 
areksz121 
Mitsumaniak
Elektronik

Auto: E54A 2.0 V6 M/T '94
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 26 razy
Dołączył: 18 Maj 2009
Posty: 1327
Skąd: Rzeszów/Markowa/Dordrecht
Wysłany: 01-08-2010, 16:01   

Osobiście nic specjalnego nie używałem, po prostu benzyna ekstrakcyjna, tym bardziej na wymontowanej i rozebranej przepustnicy.

Zapomniałem dodać, że będziesz miał zabawy z 4 śrubkami (silniczka krokowego) które są ciężkie do odkręcenia po fabryce. Przede wszystkim dobrze spasowany śrubokręt.
_________________
POMOGŁEM? kliknij "pomógł" -> Bóg zapłać :)

Specjalność: Instalacja elektryczna E5xA,
E54A 2.0 V6 MIVECiem byl...i znów nim jest! :) '94 MÓJ Zobacz temat o moim Miśku :)
Carisma '99 4G92 BRAT :) http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=66765
Colt CJ4A '98 4G92 DRUGI BRAT
EA5A 98' TRZECI BRAT
 
 
 
Krejzi 
Forumowicz


Auto: Mitsubishi Galant 2.0 16V 94r.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 22 Lip 2010
Posty: 414
Skąd: Lublin
Wysłany: 01-08-2010, 16:04   

no niestety tego sie domyslilem i obawialem sie tego ale damy rade ;) wszystkie wskazowki są dla mnei cenne wiec dziekuje, mialem kiedys starego szrocika tam sobie moglem grzebac i eksperymentowac tak tutaj chce juz cos robic jak juz bede pewien :)

[ Dodano: 01-08-2010, 17:55 ]
jeszcze zapytam nie zakladajac nowego tematu:

Czy to ze po wlaczniu kilmatyzacji obroty spadaja czasem na tyle ze wlacza sie kontrolka cisnienia oleju (prawie gasnie silnik ) i te obroty falują sobie jak chcą czy to wszystko wina tego nieszczesnego silniczka ?
jakie powiny byc optymalne jalowe obroty ?
_________________
Moj Misiek Galancik 94r. 2.0 16V SOHC

Moja muzyka --> www.krejzi.muzzo.pl
 
 
areksz121 
Mitsumaniak
Elektronik

Auto: E54A 2.0 V6 M/T '94
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 26 razy
Dołączył: 18 Maj 2009
Posty: 1327
Skąd: Rzeszów/Markowa/Dordrecht
Wysłany: 01-08-2010, 18:09   

Obroty w granicach 850 +/- A klimatyzacja skutecznie obciąża silnik i konieczne jest zwiększenie obrotów właśnie przez ECU i silniczek krokowy.
_________________
POMOGŁEM? kliknij "pomógł" -> Bóg zapłać :)

Specjalność: Instalacja elektryczna E5xA,
E54A 2.0 V6 MIVECiem byl...i znów nim jest! :) '94 MÓJ Zobacz temat o moim Miśku :)
Carisma '99 4G92 BRAT :) http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=66765
Colt CJ4A '98 4G92 DRUGI BRAT
EA5A 98' TRZECI BRAT
 
 
 
Krejzi 
Forumowicz


Auto: Mitsubishi Galant 2.0 16V 94r.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 22 Lip 2010
Posty: 414
Skąd: Lublin
Wysłany: 01-08-2010, 18:12   

no to niech tylko dorwe ten silniczek w koncu, na drugi ogien musze lozysko z przodu wymienic ( razem z piastą) i podjechac do gazownika, mam gaz sekwencje stag 300 i po resecie kompa odrazu mi sie przelacza na gaz nie czeka na temperature tylko na obroty i to dosyc malutkie wrr ;) . a w nastepnej kolejnosci juz tylko kosmetyka a.. no i moze go w koncu przerejestruje ;D

[ Dodano: 01-08-2010, 18:16 ]
jeszcze zauwazylem wczoraj dziwny objaw, przy hamowaniu ale tylko przy jezdzi do przodu wciskajac i puszczajac hamulec jest taki dziwny odglos jakby naciaganej i puszczanej sprezyny ( skrzypki jak stary materac) ale jak jade do tylu to tego juz nie ma, co to moze byc ?
_________________
Moj Misiek Galancik 94r. 2.0 16V SOHC

Moja muzyka --> www.krejzi.muzzo.pl
 
 
areksz121 
Mitsumaniak
Elektronik

Auto: E54A 2.0 V6 M/T '94
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 26 razy
Dołączył: 18 Maj 2009
Posty: 1327
Skąd: Rzeszów/Markowa/Dordrecht
Wysłany: 01-08-2010, 18:24   

Może na początek spróbować umyć nadkola z piasku, może sprężyny skrzypią. Wahacze wydaje mi się że przy skręcaniu by skrzypiały...
_________________
POMOGŁEM? kliknij "pomógł" -> Bóg zapłać :)

Specjalność: Instalacja elektryczna E5xA,
E54A 2.0 V6 MIVECiem byl...i znów nim jest! :) '94 MÓJ Zobacz temat o moim Miśku :)
Carisma '99 4G92 BRAT :) http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=66765
Colt CJ4A '98 4G92 DRUGI BRAT
EA5A 98' TRZECI BRAT
 
 
 
Krejzi 
Forumowicz


Auto: Mitsubishi Galant 2.0 16V 94r.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 22 Lip 2010
Posty: 414
Skąd: Lublin
Wysłany: 01-08-2010, 18:26   

nie napisalem objaw tyczy sie tylnego lewego kola ;)
w przodzie chyyba mi cos zaczyna stukac, i jeszcze jak skrecam kola do oporu to tez cos zaklika nawet jak nie jade

Zrobilem swoj jeden temat w "nasze miśki"
http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=55104
_________________
Moj Misiek Galancik 94r. 2.0 16V SOHC

Moja muzyka --> www.krejzi.muzzo.pl
 
 
Hugo 
Mitsumaniak
srebrny szatan


Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy
Dołączył: 06 Sie 2006
Posty: 21954
Skąd: Wolsztyn
Wysłany: 02-08-2010, 10:30   

areksz121 napisał/a:
Zapomniałem dodać, że będziesz miał zabawy z 4 śrubkami (silniczka krokowego) które są ciężkie do odkręcenia po fabryce. Przede wszystkim dobrze spasowany śrubokręt.
Jak nie pójdzie odkręcić to spokojnie można je rozwiercać. Są bardzo miękkie i dobre wiertło rozprawia się z nimi w mig. Tylko będziesz musiał sobie kupić nowe śrubki.
Krejzi napisał/a:
Czy to ze po wlaczniu kilmatyzacji obroty spadaja czasem na tyle ze wlacza sie kontrolka cisnienia oleju (prawie gasnie silnik ) i te obroty falują sobie jak chcą czy to wszystko wina tego nieszczesnego silniczka ?
Wina leży w uszkodzonym/zabrudzonym silniczku krokowym lub zabrudzonej przepustnicy.
 
 
Krejzi 
Forumowicz


Auto: Mitsubishi Galant 2.0 16V 94r.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 22 Lip 2010
Posty: 414
Skąd: Lublin
Wysłany: 02-08-2010, 10:33   

super no to tylko sie utwierdzilem kurcze taka "pierdola" a tyle klopotu ;)
_________________
Moj Misiek Galancik 94r. 2.0 16V SOHC

Moja muzyka --> www.krejzi.muzzo.pl
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.