[CA1A 1.3] Brak CE po przekręceniu kluczyka. |
Autor |
Wiadomość |
chopperrulez
Nowy Forumowicz
Auto: Mitsubishi Colt 92 z LPG
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 19 Sie 2010 Posty: 6 Skąd: Złotoryja
|
Wysłany: 19-08-2010, 18:51 [CA1A 1.3] Brak CE po przekręceniu kluczyka.
|
|
|
Dzień dobry. Jestem tu nowy i proszę wybaczyc "swiezakowi" niewiedze. Mam nastepujacy problem ze swoim Coltem 1.3 92r, zagazowany:
Po przekreceniu kluczyka powinna sie zapalic kontrolka CE(nastepnie zgasnac?), a u mnie sie nie zapala (wczesniej bylo w porzadku) i nie moge odpalic autka. Rozrusznik kreci ale silniczek nie chce zagadac. Do tego po przekreceniu kluczyka pompka paliwa caly czas pracuje, a dotychczas tylko bylo slychac krotki swist przez chwilke i autko bez jakichkolwiek problemow odpalalo. Co moze byc przyczyna? Przekaznik pompy paliwa? Gdzie on sie znajduje? Czy to ten duzy za radyjkiem? Z gory serdecznie dziekuje i pozdrawiam.
Szanowni forumowicze autko odpalilo chyba ze 30 razy i... niestety znow to samo, dalej lipa. Czy to napewno komputer? Szukalem we wskazanym miejscu (i nie tylko tam) komputera ale nie ma takiego cudenka. Jedyny komp to ten od gazu(?) autronic al 700 sie zwie. |
Ostatnio zmieniony przez chopperrulez 19-08-2010, 20:31, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
 |
mkm
Forumowicz
Auto: Colty
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 187 razy Dołączył: 26 Lut 2008 Posty: 14126 Skąd: Krakow
|
Wysłany: 19-08-2010, 19:01
|
|
|
Nie chce Cie martwic, ale chyba komputer padł...
http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=54692
chopperrulez napisał/a: |
Szanowni forumowicze autko odpalilo chyba ze 30 razy i... niestety znow to samo, dalej lipa. Czy to napewno komputer? |
Jak odpalił to moze szczesliwie nie byc komputer.
Mozna by jeszcze sprawdzic aparat zapłonowy, ale przy jego awarii kontrolka CE sie zapala. |
|
|
|
 |
Gonor
Nowy Forumowicz
Auto: CA0
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 24 Lut 2010 Posty: 27 Skąd: ---
|
Wysłany: 19-08-2010, 21:51 Re: Brak CE po przekręceniu kluczyka.
|
|
|
chopperrulez napisał/a: |
Czy to napewno komputer? Szukalem we wskazanym miejscu (i nie tylko tam) komputera ale nie ma takiego cudenka. | Jakbyś nie miał komputera to by było śmiesznie
Szukaj w tym miejscu, takiej skrzyneczki do której idzie mase kabli
I jeszcze pytanie, pozostałe kontrolki Ci świecą po przekręceniu kluczyka? |
Ostatnio zmieniony przez Gonor 19-08-2010, 21:54, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
 |
mkm
Forumowicz
Auto: Colty
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 187 razy Dołączył: 26 Lut 2008 Posty: 14126 Skąd: Krakow
|
|
|
|
 |
chopperrulez
Nowy Forumowicz
Auto: Mitsubishi Colt 92 z LPG
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 19 Sie 2010 Posty: 6 Skąd: Złotoryja
|
Wysłany: 19-08-2010, 22:02 Re: Brak CE po przekręceniu kluczyka.
|
|
|
Gonor napisał/a: | chopperrulez napisał/a: |
Czy to napewno komputer? Szukalem we wskazanym miejscu (i nie tylko tam) komputera ale nie ma takiego cudenka. | Jakbyś nie miał komputera to by było śmiesznie
[url=http://img820.images...cuf.jpg]Obrazek[/URL]
Szukaj w tym miejscu, takiej skrzyneczki do której idzie mase kabli
I jeszcze pytanie, pozostałe kontrolki Ci świecą po przekręceniu kluczyka? |
Tak kolego. Pozostałe kontrolki świecą. A ktos mi bledny namiar na komp dal bo szukalem od strony kierowcy. |
|
|
|
 |
Gonor
Nowy Forumowicz
Auto: CA0
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 24 Lut 2010 Posty: 27 Skąd: ---
|
Wysłany: 19-08-2010, 22:17
|
|
|
Łatwego dostępu zbytnio do niego nie ma trzeba się trochę pogimnastykować, tylko zanim odłączysz złącza od kompa, zdejmij sobie minus z aku. |
|
|
|
 |
Andrew
Mitsumaniak 01954/KMM

Auto: EA6A 4D68, Koleos DCi
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 50 razy Dołączył: 10 Sie 2009 Posty: 13646 Skąd: Lubelskie
|
Wysłany: 20-08-2010, 21:04
|
|
|
chopperrulez napisał/a: | Po przekreceniu kluczyka powinna sie zapalic kontrolka CE(nastepnie zgasnac?), a u mnie sie nie zapala (wczesniej bylo w porzadku) i nie moge odpalic autka. Rozrusznik kreci ale silniczek nie chce zagadac. | Miałem tak samo. U mnie padły kondensatory tylko i po wymianie wszystko ok... |
_________________ Gość zobacz temat 4D68 i 4G13 PB, DA4A oraz Kolos
Mercedes W212 E350CDI 2015 r.: 07.2024
Citroen DS4 2012 r.: 11.2022
Mercedes W212 E200CDI 2011 r.: 01.2021-06.2024
Mercedes W245 B180CDI 2005 r.: 02.2020-11.2022
Renault Koleos 2.0DCi 2008 r.: 03.2018
Mitsubishi Carisma DA4A 1998 r.: 03.2017-03.2018
Kawasaki ER-5 2001 r.: 03.2015-06.2016
Mitsubishi Galant EA6A 1998 r.: 08.2009-12.2019
Mitsubishi Colt CA1A 1992 r.: 12.2007-03.2017
Renault Safrane 2.2dt, 1997 r.: 08.2007-07.2009
Mitsubishi Galant E34A 1992 r.: 04.2005-06.2007
 |
|
|
|
 |
chopperrulez
Nowy Forumowicz
Auto: Mitsubishi Colt 92 z LPG
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 19 Sie 2010 Posty: 6 Skąd: Złotoryja
|
Wysłany: 25-08-2010, 19:59
|
|
|
Dziekuje Panowie. Wymiana kondensatorkow pomogla. Wszystko cyka jak w zegarku. Pozdrawiam. |
|
|
|
 |
|